2015-02-09, 16:10
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sektion216
Tanken är kort och gott att bevisa brott enligt narkotikastrafflagen, 1968:64:

Fetmarkerade i spoilern är det som är intressant i det här fallet. Hur polisen tar sig dit skiljer sig från fall till fall och innefattar allt från blodprov till datorer/mobiler och kontoutdrag.

Och ja, det är väldigt svårt att få korrekta svar (menar inte på något vis att mina är korrekta) om narkotikabrott i drogforumen. Mitt förslag är att vända sig till juridikforumet eller att helt enkelt läsa lagarna själv på ex. lagen.nu.

Säkerhet i den form vi diskuterar nu har så vitt jag vet alltid tillåtits i dessa trådar. Själv uppskattar jag det något fria ordet, mycket som kommer fram och många som lär sig saker de annars inte hade gjort.

Tack! Mycket bra info där!

Så kort och gott så gäller det att ha det rent hemma, ren (låst) dator och mobil samt rent blod.
2015-02-09, 16:43
Medlem
BigFatCones avatar
Mycket riktigt så återgår vi att diskutera säljare, deras produkter och sidan i allmänhet. Det går bra att diskutera rättssäkerhet i förslagsvis (FB) Juridik, datorsäkerhet i (FB) IT-säkerhet och så vidare.

Mvh,
Moderator
2015-02-09, 17:15
Medlem
xtrftw1337s avatar
Trist att sidan ligger nere precis när man lagt en stor order.. har det varit tidigare problem med att sidan har legat nere?

Mvh.

#Edit: Nu verkar den ha kommit igång igen, kanske bara något tillfälligt.
Senast redigerad av xtrftw1337 2015-02-09 kl. 17:17.
2015-02-09, 17:18
Medlem
Resanhems avatar
Någon som fått av Cobra under förra veckan / nu? En kompis beställde i tisdags och den skickades i torsdags och fortfarande inget (personen har inte tillgång till denna tråd).
2015-02-09, 17:31
Medlem
Strongmanx2s avatar
Är det någon mer än jag som får vänta mer än 3arbetsdagar nu fastän man beställer från välkända vendors inrikes?
La två stycken beställningar 3feb och en beställning 4feb, fortfarande inte dykt upp något förutom reklam.

Citat:
Ursprungligen postat av xtrftw1337
Trist att sidan ligger nere precis när man lagt en stor order.. har det varit tidigare problem med att sidan har legat nere?

Mvh.

#Edit: Nu verkar den ha kommit igång igen, kanske bara något tillfälligt.
Evo har varit lite struligt i en vecka för mig, hoppas det bara är tillfälligt.

EDIT: Givetvis precis när man ska bekräfta en order så tappar man connection....
EDIT2: Kanske därför det tar längre för alla beställningar nu, säljarna "kanske" markerar som shipped fast i själva verket har de bara tittat på ordern och när de väl ska skicka det så kommer de inte in på Evo för adressen?
Senast redigerad av Strongmanx2 2015-02-09 kl. 17:42.
2015-02-09, 17:50
Medlem
Nu ligger det i alla fall nere för mig.

BigFatCone, skulle inte du kunna slänga in de andra URL:erna till Evo i första posten?
2015-02-09, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sektion216
Nu ligger det i alla fall nere för mig.

BigFatCone, skulle inte du kunna slänga in de andra URL:erna till Evo i första posten?

Pröva nu om den inte fungerar.
2015-02-09, 19:31
Medlem
OffensiveShits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Någon som fått av Cobra under förra veckan / nu? En kompis beställde i tisdags och den skickades i torsdags och fortfarande inget (personen har inte tillgång till denna tråd).

Syftar du på cobraswe? Svampsäljaren?

Ja, jag beställde för sisådär 2 veckor sen. Det var på en helg och de kom efter 4 dagar.
Nojjar du sönder? Troligen bara posten som krånglar.
2015-02-09, 19:33
Medlem
OffensiveShits avatar
Köpte från Mindwar under helgen, produkterna kom idag. Så han är grön, bra stealth och snabb.
2015-02-09, 19:42
Medlem
telepatis avatar
Har en order från Erkran som legat ett tag nu, ändrades till shipped igår i alla fall.
Borde komma imorn.

Men ja, fan att han brände sig så. Inte genomtänkt alls. Bästa benso-vendorn på Evo
2015-02-09, 22:15
Medlem
OffensiveShits avatar
Fick ett PM från en användare som inte kan posta här, tydligen en vendor på Evo

Citat:
Tja
Tänkte bara säga , om du orkar , bryr dig , känner för det ! Skriva i EVO tråden att det har varit post kaos idag verkar det som..

Tror bara alla ska ta ett djupt andetag

Min personliga post var cirka 4 timmar sen idag, så det är knas både här och där !

Fridens Liljor

Ps: Min profil är uppdaterad på evo inom några timmar , till de positiva för alla

2015-02-10, 03:30
Medlem
Orly? Yarly!s avatar
Vilka EU-länder är fortfarande säkra att beställa ifrån? Är trött på de svenska ockerpriserna samt skiten man får och krångel med vendors m.m. Använd PM så att myndigheterna inte börjar kolla extra noga från X land.

EDIT: ni som handlar sub från utlandet PM:a gärna kranar ni haft bra erfarenheter av!
Senast redigerad av Orly? Yarly! 2015-02-10 kl. 03:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in