2015-02-06, 15:57
Medlem
rhymenoceross avatar
Uppdaterar listan. Lade till MissKissMyLips under gröna. Lade Erkran under "Gul - tillfälligt borta". Han annonserade ju öppet och till alla att han skulle vara borta tre dagar av fem under denna vecka; sedan jobbar han inte helger heller (med jobba menar jag det jobbet han gör som nät-kran). Är han inte tillbaka på måndag hamnar han under RÖDA, i min bok.

Gröna:
--------------
YLBD
Erkran
(förseningar enligt förklaring på personlig evo. sida. Avvakta.)
Swecan
MissKissMyLips
Tramoteket
Alexandrus
MissMaryJane
LeifGW
MNGFS
Malvax
Hammarstens-Meds

Tveksamma:
--------------
ormar - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.
iDEAL-EXPRESS - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.
ingo-pharma - skickar falska varor när han väl skickar.

Röda/Bör undvikas helt:
--------------
Psyshop (selektiv)
organismen - spårlöst försvunnen
BCBOB Scammer

Gula/Är på break:
--------------
Erkran
2015-02-06, 16:14
Medlem
Strongmanx2s avatar
Fick detta från Erkran

Ytterligare missöden och tragiska händelser (privata) gör att shoppen förblir
stängd under måndag och tisdag.
Detta innebär INTE att jag är sjuk, några säkerhetsbrister eller någon annan
saga man kan få läsa sig till ibland på Flashback.
Jag är inte heller utsliten, gått in i väggen eller död.

Ni som skriver hit och frågar om Cannabis. Jag säljer inte cannabis längre.
Jag hänvisar till (äkta) CannaLounge.
CannaLounge@countermail.com Eller:

Försäljning är dock inte igång ännu och därför besvaras inte mail där heller
innan allt är klart.

En sak till. Det hjälper inte att skicka ett mail extra och fråga om jag fått
det gamla mailet. Det är INTE heller okej att skicka samma meddelande här på
CM, sen på Agora och sen till slut på Evolution.
Det tar bara mera tid och alla får vänta lite till på svar.

Just i skrivande stund är det 506st olästa mail.

// Erkran
2015-02-06, 18:26
Medlem
itworkss avatar
Beställde av "bigmbigm" igår på eftermiddagen och fick det idag... Snabbaste leveransen hittills.
2015-02-06, 18:59
Medlem
telepatis avatar
Över 48h väntan på en order som inte behandlats, hur eller när kan jag avbryta ordern och får mina btc tillbaka?
2015-02-06, 19:07
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Över 48h väntan på en order som inte behandlats, hur eller när kan jag avbryta ordern och får mina btc tillbaka?

96h
2015-02-06, 19:22
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
96h

Dåligt, flugsvamps plattform var så mycket bättre.
Betytgsättningen på Evo är ju riktigt kass med.

Well, well...tack för svar. Får vänta ett tag till då. Måste jag aktivt avbryta ordern?
2015-02-06, 20:04
Medlem
Råkade göra 2 överföringar till evo, till samma evo adress
Är det lugnt?
Edti: lugnt
2015-02-06, 20:35
Medlem
dimitritabals avatar
beställde från Knappen igår och fick det idag
2015-02-07, 10:36
Medlem
Ni säger att PSY är selektiv scammer, innebär det att han ber om FE? Annars lär det väll inte vara något problem? Hur är hans md? Riktigt billigt... synd om han inte är legit..
2015-02-07, 11:55
Medlem
telepatis avatar
Swecan ändrade en order trots att den var betald, bytte helt substans. Riktigt bra service.
Bra leveranstid med. Allt gott!
2015-02-07, 12:01
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toffs
Är det vanligt att folk har fått fel dos på sina lappar när de köpt syra? Eller kan man generellt lita på doseringen som är angiven stämmer?
"Ofta påstås en blotter innehålla ca 100ug (ug = mikrogram), eller mer. Det är tyvärr bara ett försäljningstrick som bottnar i att den potentiella kunden vill ha mycket för pengarna, men inte har en aning om vad han/hon får, samt att säljaren i de flesta fall har lika låg kunskap och kännedom om hur starka dom är. Genom att köparna med tiden får en "felkalibrerad" uppfattning om dosen så kan det innebära att en lapp med 25ug mycket väl kan uppfattas som 150ug, för den var ju lika stark som de andra 150ug-tripparna man tagit... Det enda man kan själv kan veta är om en viss blotter är om den är svag eller stark. Att uppskatta dosen i mikrogram är omöjligt om man inte tillverkat dom själv från kristallint LSD. Det är därför seriösast att inte prata så mycket om mikrogram hit och dit utan snarare beskriva vilken nivå av effekter som en blotter medför.

Siffror från 1993 som DEA publicerat visade att genomsnittshalten LSD per lapp är 40-60 µg[2]. Nyare siffror visar att medeldosen ligger däromkring eller lägre.[3][4]På 60 och 70-talet var blotters starkare, ca 200-300 µg.

Sammanslagen statistik från Spanien och Schweiz visar att genomsnittsdosen LSD från en blotters och microdots 2005 var 42,8ug. Spridningen bland de 17 proverna låg mellan 19ug till 102ug (median var 28ug).

Kvaliteten och styrkan kan därmed variera mycket. Dessutom kan en "lagom" dos skilja sig väldigt mycket från person till person. Det är alltid klokt att börja lågt och testa sig fram till en för dig lagom dos under loppet av flera LSD-trippar. Tag aldrig mer än en blotter om de kommer från en ny batch som du inte har testat innan."
- http://wiki.magiskamolekyler.org/LSD
2015-02-07, 12:07
Medlem
dimitritabals avatar
Rödning handlar inte bara om att säljaren inte har leverarat , en säljare som skiter i leveranstid eller stealth , skickar fel eller mindre, säljer utbankade substans är inte grön i mina ögon.

För mig är leveranstid och stealth de viktigaste faktorerna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in