Citat:
Ursprungligen postat av
Meir
Det är väldigt viktigt för oss köpare att hålla denna lista uppdaterad och att hela tiden kika in för att se vad som hänt med den. Ingen vill kasta pengar i sjön, och för de som har råd med att göra det så vill säkert ingen vänta på en fest-leverans som aldrig kommer fram. Så snälla, istället för enskilda inlägg om hur säljare X misskött sig så är det bäst om vi kompilerar ihop en lista på Gröna, Tveksamma och Röda säljare.
Gör vi inte det så är det bara att räkna med att fortsätta bli blåst. De tjänar ju på det, och tills folk blir uppmärksamma lär det forstsätta.
Här är iallafall den senast uppdaterade listan:
=======
Gröna:
YLBD
Swecan
Tramoteket
Alexandrus
MissMaryJane
LeifGW
MNGFS
Erkran
Tveksamma:
ormar - Segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.
iDEAL-EXPRESS - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.
Röda/Bör undvikas helt:
Psyshop - SELEKTIV SCAMMER.
organismen - SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN.
BCBOB - SCAMMER.
Edit: Tog bort Ekran från "Tveksamma" pga. förklaring på hans Evo. sida. Fortsätter krånglet så åker han dit igen. Jag personligen litar på att Erkran är en skötsam vendor.
Ngn som har en uppfattning om
Hammarsten-Meds? Fick PM om att han är grön, men behöver fler gröningar. Samma gäller
malvax, jag minns att han var grön på FS - är han det fortfarande?
Fick ett till pm:
Citat:
Den lilla råttan cobraswe ´har lurat mig på 6000kr, jag säger bara att det är feta selectiv scam, jag kommer inte släppa han på långa vägar, antingen har han knas eller så lurar han allt o alla,
Akta er för för COBRASWE