2015-02-05, 12:47
Medlem
Synd att det finns så många lurendrejare inom den här branschen. Är det ens lönt att beställa utrikes? Känns som att det är 50/50 att det fastnar i tullen...
2015-02-05, 13:01
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradoxen
Synd att det finns så många lurendrejare inom den här branschen. Är det ens lönt att beställa utrikes? Känns som att det är 50/50 att det fastnar i tullen...
Beror ju helt på vad du tänkt beställa.
2015-02-05, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiaitchsi
Beror ju helt på vad du tänkt beställa.
Mdma t.ex. Inget gräs eller något sådant som luktar extremt mycket.
2015-02-05, 14:09
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradoxen
Mdma t.ex. Inget gräs eller något sådant som luktar extremt mycket.
Borde inte vara någon fara, men det finns ingen garanti.
Beställer du från utlandet bör du inte ha någonting hemma.
För inte skulle väl du hålla på med droger, eller beställa hem dem utrikes?
2015-02-05, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiaitchsi
Inte inrikes.
Det finns inte så mycket pengar inom gräs som med andra droger, antagligen därför fler har hakat på amfetamin/bendodiazepiner.

Om det är som du skriver är det riktigt, riktigt sorgligt.
HazeSweden på evo då? För att hålla sig någorlunda till tråden. Ni andra som handlat från hen, vad tycker ni?
Personligen blev jag väldigt nöjd med beställningen därifrån. Men jag vill ändå vara "säker" så att säga.
2015-02-05, 14:25
Medlem
Är det ingen som fått från Erkran på sistone? Vill in i det sista intala mig att det bara beror på ett överflöd av beställningar och PM, eventuellt i kombination med privata angelägenheter som kräver tid.
Verkar bli mörkare och mörkare dock...
2015-02-05, 15:17
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meir
Förstår inte varför ni inte tar och uppdaterar denna lista.
Ändrade lite i den då det har framkommit nya uppgifter om skojare och blåsare.

Gröna:
YLBD
Erkran
Swecan
Tramoteket
Alexandrus
MissMaryJane
LeifGW
MNGFS

------

Tveksamma:
ormar - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.
iDEAL-EXPRESS - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.

Röda/Bör undvikas helt:
Psyshop (selektiv)
organismen - spårlöst försvunnen
BCBOB (Accepterar beställningar men skickar ingenting, ilröd SCAMMER).

Fyll gärna på.
Är bcbob på dekis nu? Ska ringa han och se pm han svarar
2015-02-05, 15:49
Medlem
elmerengues avatar
Att odla en kvalitetshaze och kränga för 700 femman tjänar man bra på. Inte så att efterfrågan på gräs är dålig direkt. Stora nackdelen är att det är den sämsta drogen att skicka via post. Köper hellre mitt gräs lokalt och köper piller på nätet.

Ser att många är tveksamma kring ormar, men han har bra omdömen och har fått två smidiga leveranser av han den här och förra veckan. Minns däremot att han strulade i september men det är enda gången för mig.
2015-02-05, 15:52
Medlem
Ormar tog ett tag på sig att leverera i december, men det kom lika väl packat som alltid till slut. Har inget mer ont att säga om honom om jag utgår från egna erfarenheter.
2015-02-05, 15:54
Medlem
Strongmanx2s avatar
iDEAL-EXPRESS har ju en förklaring på sin profilsida varför det strulat.
Jag la en order igår på 2.5gram av hans Silver Haze, mejlade några timmar senare och fick svar strax därefter om att den postas idag. Så leverans bör ske Fredag eller Måndag.

Men ingen som testat hans Silver Haze härifrån Flashback?
2015-02-05, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meir
Det är väldigt viktigt för oss köpare att hålla denna lista uppdaterad och att hela tiden kika in för att se vad som hänt med den. Ingen vill kasta pengar i sjön, och för de som har råd med att göra det så vill säkert ingen vänta på en fest-leverans som aldrig kommer fram. Så snälla, istället för enskilda inlägg om hur säljare X misskött sig så är det bäst om vi kompilerar ihop en lista på Gröna, Tveksamma och Röda säljare.

Gör vi inte det så är det bara att räkna med att fortsätta bli blåst. De tjänar ju på det, och tills folk blir uppmärksamma lär det forstsätta.

Här är iallafall den senast uppdaterade listan:

=======
Gröna:
YLBD
Swecan
Tramoteket
Alexandrus
MissMaryJane
LeifGW
MNGFS
Erkran

Tveksamma:
ormar - Segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.
iDEAL-EXPRESS - segade med leverans, men leverans kom. Från röd till tveksam. Iaktta försiktighet.

Röda/Bör undvikas helt:
Psyshop - SELEKTIV SCAMMER.
organismen - SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN.
BCBOB - SCAMMER.

Edit: Tog bort Ekran från "Tveksamma" pga. förklaring på hans Evo. sida. Fortsätter krånglet så åker han dit igen. Jag personligen litar på att Erkran är en skötsam vendor.

Ngn som har en uppfattning om Hammarsten-Meds? Fick PM om att han är grön, men behöver fler gröningar. Samma gäller malvax, jag minns att han var grön på FS - är han det fortfarande?

Fick ett till pm:
Citat:
Den lilla råttan cobraswe ´har lurat mig på 6000kr, jag säger bara att det är feta selectiv scam, jag kommer inte släppa han på långa vägar, antingen har han knas eller så lurar han allt o alla,

Akta er för för COBRASWE
2015-02-05, 16:20
Medlem
lluBdeRs avatar
Vad har hänt med Erkan? Han har inte varit inne sen 2 feb och svarar inte på PM. Såg att han skrivit att han skulle vara borta 2-3 men nu är det 5e...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in