Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-04, 12:20
  #13765
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultra24
Vart tog alla vägen som skrek om att Apex är nya FS3.0 och fick betalt av admins i Benzo för att göra reklam?

Är Apex på riktigt eller ett jävla skämt? Stavfel precis över, jävla, allt. Exitscams, nyheter som ger info som kan knytas till dom. Med mera.

Verkar ligga nere. Slog de igen?
2018-11-04, 13:18
  #13766
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenbucks
Om du menar de saMM om BT sålde på FS för 700 någonting per 10 gram så är kushen bättre. kan ju skilja frrån batch till batch. Men jag diggar BTs mellanklassöka också tyckte denna var snäppet över bara
Aa jo precis, det är den jag syftar på. Jag gillade ju den men lite mer sativa hade inte varit fel i den, men jag sov riktigt gott på Lemon! Tur man har en annan sort att blanda med
2018-11-04, 13:42
  #13767
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Aa jo precis, det är den jag syftar på. Jag gillade ju den men lite mer sativa hade inte varit fel i den, men jag sov riktigt gott på Lemon! Tur man har en annan sort att blanda med
Jo var nog inte 40 sativa som det står på leafly om man säger så. Väntar också på girl scout white cookies ngn som jag aldrig har hört talas om. Också lite Jack H eventuellt
2018-11-04, 15:05
  #13768
Medlem
Vobblers avatar
DM är ju dött, går inte att logga in.
2018-11-04, 15:23
  #13769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
DM är ju dött, går inte att logga in.

Funkar hur smooth som helst. Finns en drös addresser att välja på om förstalänken inte funkar.

http://vilpaqbrnvizecjo.onion/
2018-11-04, 15:43
  #13770
Medlem
Psychadelic1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
DM är ju dött, går inte att logga in.

Funkar flawless för mig, håller på och söndagshoppar lite just nu.
2018-11-04, 16:42
  #13771
Medlem
tnkns avatar
Gröna Khansvrede. Beställde mängd tjack från dom till en polare efter jag såg de helt sjuka priser, levererade sample och sen störrre mängd utan problem. 2dagars leverans och polarn var helt övernöjd med kvaliten.
Grönar Bautaweed som vanligt med, leverade en femma hindukush på 48timmar. Alltid super att ha å göra med och alltid grym kvalitet. Blir att beställa ägg igen härnäst nu när de sänkt priset, tycker personligen de var riktigt nice. Inte överväldigande rus men smooth och fint.
Blir nog en femma lemon kush med, många som hypear!

Annars har jag redan tröttnat på dream, saknar flugsvamp och enkelheten att hitta i kategorier etc, lyxproblem kanske menmen.
2018-11-04, 17:52
  #13772
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenbucks
BK skall tydligen ha snäppet högre än kosmos och PT nu. Något billigare också. Men det kan lika gärna vara hype.

Nån jag alltid velat testat är LABBETs tjack. Har aldrig velat lägga ner de extra slantarna, men tror potensen gör att man går jämt ut

Testade Labbets tjack under FS sista tid. Det var ju helt klart godkänt. Men under den tiden slog det knappast DK och BaraKvalites tjack. Nu har jag inte testat det sistnämnda samt Labbets sedan dess, så kan inte svara för den nuvarande kvalitén.
Men om jag ska poängsätta dessa så skulle jag säga att Labbets tjack var 6.5/10 och DoktorKosmos/BaraKvalite på 8.5/10.
PillerTrillarens tjack har jag testat från DM, vilket även de är uppe där på 8-9/10.
2018-11-04, 17:55
  #13773
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Testade Labbets tjack under FS sista tid. Det var ju helt klart godkänt. Men under den tiden slog det knappast DK och BaraKvalites tjack. Nu har jag inte testat det sistnämnda samt Labbets sedan dess, så kan inte svara för den nuvarande kvalitén.
Men om jag ska poängsätta dessa så skulle jag säga att Labbets tjack var 6.5/10 och DoktorKosmos/BaraKvalite på 8.5/10.
PillerTrillarens tjack har jag testat från DM, vilket även de är uppe där på 8-9/10.
Spännande bra hur flashiga bilder, smart text och högt pris kan lura en så mycket.
Hann du med och testa Grinchens tjack? han sålde strictly cannabis i början men utökade mot slutet till tjack. Kunde helt klart stå sig mot de bästa. Undrar om dom finns kvar, ej sett
2018-11-04, 18:04
  #13774
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenbucks
på tal om röka. spanien har helt sjuka saker både B och G för typ halva priset mot västeuropa. men var ett tag sen jag körde från spanien. Lugnare än Holland men kanske inte med mkt,, nån som vet?

Köpt därifrån 4 ggr, 3 har kommit fram och 1 fick jag ett brev från tullen att de tagit det (inga påföljder på det dock mer än att brevet brändes).
2018-11-04, 18:24
  #13775
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Köpt därifrån 4 ggr, 3 har kommit fram och 1 fick jag ett brev från tullen att de tagit det (inga påföljder på det dock mer än att brevet brändes).
Undrar om det inte var samma snubbe. rätt infmous. Min torskade efter 5e gången men visade uop tullbrevet och han reshippade - men inte deras amnezia hash som är dett bästa "vanliga" hash jag rökte - han reshippade en stenhård standard. Men finns seriösare spanjorer
2018-11-04, 20:34
  #13776
Medlem
Doktorkosmos ketamin var det drag i

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback