Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-16, 16:27
  #7765
Medlem
Kingandaces avatar
Är TheCoffeeShop stabil gällande leveranser och kvalité på ksalol samt ikto?
2017-08-16, 20:51
  #7766
Medlem
Kockistens avatar
Är där ingen pålitlig kokainförsäljare kvar på FS eller?

Alla verkar ha över 100 timmar som leveranstid förutom TheCoffeeShop som har 70+ timmar.

Och varför har det försvunnit leveranstider från massa försäljare, någon som vet?
2017-08-16, 21:31
  #7767
Medlem
Phosphoruss avatar
Någon som vet hur Expressen är? La precis en mindre beställning hos han och undrar bara vad ni andra har för erfarenheter med han/hon.
2017-08-16, 22:43
  #7768
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphorus
Någon som vet hur Expressen är? La precis en mindre beställning hos han och undrar bara vad ni andra har för erfarenheter med han/hon.

Jag har precis gjort en affär med Expressen. Tog fyra dagar, Ok, produkten var helt perfekt (pregabalin). Så jag kan helt klart rekommendera dem.
2017-08-17, 00:22
  #7769
Medlem
Phosphoruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Jag har precis gjort en affär med Expressen. Tog fyra dagar, Ok, produkten var helt perfekt (pregabalin). Så jag kan helt klart rekommendera dem.
Skönt att höra!
2017-08-18, 00:15
  #7770
Medlem
escilichiss avatar
Får se om Pillertrillaren kan leverera 48h till mig också.. då x-antal personer har fått inom 48h! Med min tur så får jag säkert inte imorgon utan under nästa vecka som det har varit under hela sommaren.. ALLTID längre än 3+ dagar oavsett vendor! Innan sommarn så kom det alltid inom 48h.. surt sa knarkarn!
2017-08-18, 14:49
  #7771
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Får se om Pillertrillaren kan leverera 48h till mig också.. då x-antal personer har fått inom 48h! Med min tur så får jag säkert inte imorgon utan under nästa vecka som det har varit under hela sommaren.. ALLTID längre än 3+ dagar oavsett vendor! Innan sommarn så kom det alltid inom 48h.. surt sa knarkarn!


Som väntat.. inget idag! VAFAN bor jag så förbannat jävla taskigt till eller är det bara oflyt tro
2017-08-18, 20:57
  #7772
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Får se om Pillertrillaren kan leverera 48h till mig också.. då x-antal personer har fått inom 48h! Med min tur så får jag säkert inte imorgon utan under nästa vecka som det har varit under hela sommaren.. ALLTID längre än 3+ dagar oavsett vendor! Innan sommarn så kom det alltid inom 48h.. surt sa knarkarn!

Fanns en sida på det öppna nätet förut som hade samma namn som den där säljaren om jag inte minns fel och han scammade folk.
Säger dock inte att de är samma person.
2017-08-18, 23:46
  #7773
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusIsAStoner
Fanns en sida på det öppna nätet förut som hade samma namn som den där säljaren om jag inte minns fel och han scammade folk.
Säger dock inte att de är samma person.

Är inte samma person, köpt av han x-antal ggr från flugsvamp
2017-08-19, 02:04
  #7774
Medlem
No6s avatar
Hur är Lyrican på FS? Såg att Expressen säljer Lyrica underligt billigt? Har bara testat äkta Lyrica(Apoteket pfizer) innan. Är det verkligen äkta? låter ju väldigt billigt isf. Lyrica är SVINDYRT på apoteket. Vet inte om jag ska pallra mig iväg till läkaren, men känns ju dumt om det är samma kvalitet för samma pris på FS. Läste några inlägg om att pulvret är mjöligt osv.

Någon som vet?
2017-08-20, 13:27
  #7775
Medlem
No6s avatar
Vilken försäljare av Stilnoct rekommenderar ni på FS? Jokern som jag alltid köpte av innan har försvunnit, tydligen.
2017-08-21, 10:21
  #7776
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Hur är Lyrican på FS? Såg att Expressen säljer Lyrica underligt billigt? Har bara testat äkta Lyrica(Apoteket pfizer) innan. Är det verkligen äkta? låter ju väldigt billigt isf. Lyrica är SVINDYRT på apoteket. Vet inte om jag ska pallra mig iväg till läkaren, men känns ju dumt om det är samma kvalitet för samma pris på FS. Läste några inlägg om att pulvret är mjöligt osv.

Någon som vet?

Jag är ingen expert på lyrica. Brukar det bara för att få bukt på tramadol-AT då och då. Men jag beställde av expressen nyligen. Leverans på 24h, och jag blev helt sänkt på en 300mg lyrica utan tolerans då. Men dom funkar helt klart för mig.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback