2018-08-20, 18:59
Medlem
Någon som brukar handla av DK?

Hur länge brukar ni få vänta? Han påstår sig ha postat i torsdags och det har inte kommit ännu medan folk som postat i söndags kom på måndagen

Fick även skickat av två andra på torsdagen det kom fredag..

Därför tycker jag det är ytterst märkligt att hans inte kommer fram
2018-08-20, 19:06
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Någon som brukar handla av DK?

Antar att du pratar om DoktorKosmos? Verkar ha stora problem då flera klagar på att de inte fått sina beställningar.. En polare la en beställning hos dem i helgen, men inget har kommit fram än.
2018-08-20, 19:08
Bannlyst
Jag funderar på att testa bautaweed.

Jag har inte köpt online sen budmail tiden.

Men vill testa en eller 2 saker där iallafall.

Vad har ni att säga om bautaweed? Lång tid? Kvalité? Både på röka och oljan.

Dåligt pris tycker jag. Men är van vid mycket lägre priser.
2018-08-20, 19:09
Medlem
majorapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flippmode
tjeeenare

någon som vet en sida där dom släpper e olja till e-pennor som innehåller en bra mängd thc?

Flumorganisationens THC-Vape utan tvekan!!
2018-08-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Antar att du pratar om DoktorKosmos? Verkar ha stora problem då flera klagar på att de inte fått sina beställningar.. En polare la en beställning hos dem i helgen, men inget har kommit fram än.

Ah jävligt trist då jag skrev åt honom specifikt och frågade om han kunde posta så jag kunde få det till helgen och han svor på att han skulle posta det och min order blev markerad som skickad på typ en timme..

Riktigt jävla lågt om han fular sig..

Då är han fan riktigt äcklig.
2018-08-20, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Ah jävligt trist då jag skrev åt honom specifikt och frågade om han kunde posta så jag kunde få det till helgen och han svor på att han skulle posta det och min order blev markerad som skickad på typ en timme..

Riktigt jävla lågt om han fular sig..

Då är han fan riktigt äcklig.

Det var inte allt för länge sedan han sålde förfalskade tabletter som folk dog av här i Sverige, så även om han säljer en hel del bra produkter i övrigt så skulle jag nog undvika honom idagsläget.
2018-08-20, 19:30
Medlem
stora_ostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Jag funderar på att testa bautaweed.

Jag har inte köpt online sen budmail tiden.

Men vill testa en eller 2 saker där iallafall.

Vad har ni att säga om bautaweed? Lång tid? Kvalité? Både på röka och oljan.

Dåligt pris tycker jag. Men är van vid mycket lägre priser.

Jag har haft rätt så lång leveranstid från Bautaweed typ 6-7 dagar. Men deras gräs var bra som fan och dom svarade trevligt på mina frågor.
2018-08-20, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
Jag har haft rätt så lång leveranstid från Bautaweed typ 6-7 dagar. Men deras gräs var bra som fan och dom svarade trevligt på mina frågor.

Ok tack. Beställt en gång, eller samma väntetid varje gång?

Testat någon av deras oljor?
2018-08-20, 19:42
Medlem
majorapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHUCKup
DP247 - Grön
Testade deras cb-kapslar (batch #4 om jag minns rätt). Första gången två, men fick besök och rökte holk samtidigt. Nästa dag tog jag 3 samt rökte 2h före intag. Men vågar inte uttala mig om potens eftersom att äta cannabis inte verkar va vad jag är ute efter. Är go i kroppen osv men förväntar mig ett tungt head high. Men en säljare jag hade återkommit till.

Bautaweed - Grön
Beställde deras Strawnana vapeolja åt en polare. Inte så väst mycket information om oljan i beskrivningen men fick via PM svar om att oljan var runt 30/70 (sativa/indica). Önskar jag kunde mätt hur mycket olja det egentligen var, men eftersom det inte var till mig lät jag bli. Intressant iaf eftersom den säger det är 8-9ml, vilket isåfall slår alla andra listings på 0.5ml för 5-800kr. Fick smakat på den iaf och den slog på riktigt schysst med härliga smaker! 91% THC enligt dess förpackning, men hittar ingen info om "Cali Conxion" online. Grejen höll honom ungefär en vecka med mycket blossande.

Beroendeteamet - Grön
Detta team fortsätter leverera röka över standard till pressade priser! Tyvärr var jag inte lika förtjust i "Blueberry" som var när jag beställde sist, rökte mig trött på det ganska snabbt och nu har den ändrat i listingen till "Cristall". Ett lite fult knep tycker jag att bara ändra namn/beskrivning för att behålla samma betyg på produkten. Tyvärr fick jag väldigt lång svarstid på mina meddelanden med, men när jag påpeka det så kom det snabbt ett svar men inte på vad jag egentligen undra och tiden från mottagen till skickad tog 24h.. Beställde vid midnatt och blev ändå skickad dagen därefter. Något jag hoppas dem kan jobba på.

Någon som testat Beroendeteamet's senaste hash? (Cristall) eller Knarkcentralen's?

Om det är de kapslarna som finns på bild på bautaweeds annons för oljan så innehåller de kapslarna OMÖJLIGT 8-9ml. Jag har rökt vape ett tag nu och kan med största säkerhet säga att det är 0,5 ml kapslar på bilderna.
jag ska ta och beställa ett kitt bara för att testa oljan samt mängd. återkommer med mina åsikter.
2018-08-20, 19:44
Medlem
SarangHaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centitri
Som sagt, de lämnar ut uppgifter till svenska myndigheter, så om det låter som en bra betalningspartner att använda när man ska handla varor som kan resultera i fängelse så tycker jag inte du har något att oroa dig över. Kör på bara!

Du har rätt, men hur hårt är det egentligen? I vilka fall lämnar de ut uppgifter och jagas det verkligen småköpare? Det är min första gång, insättningen är gjord och vettefan vad jag gör i det här läget.
2018-08-20, 19:45
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SarangHae
Du har rätt, men hur hårt är det egentligen? I vilka fall lämnar de ut uppgifter och jagas det verkligen småköpare? Det är min första gång, insättningen är gjord och vettefan vad jag gör i det här läget.

Du kan vara lugn. Kör på bara!
2018-08-20, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SarangHae

För att vara säker kan du använda en coin mixer innan du skickar dina bitcoins till flugsvamp. Det minsta du borde göra är i alla fall att göra en överföring från btcx till en extern plånbok, för att därifrån göra överföringen till flugsvamp.

Tänk på att btcx sparar dina transaktioner i minst 5 år, och det är svårt att förutse hur polisen ser på dig som enskild drogköpare om säg 2 år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in