Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-20, 12:36
  #12097
Medlem
g0dspirits avatar
Grinchens tjack var det starkaste jag någonsin har testat under 10 år. Höjer varningens finger till ovana brukare
2018-08-20, 12:42
  #12098
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Grinchens tjack var det starkaste jag någonsin har testat under 10 år. Höjer varningens finger till ovana brukare

Väntade du på DK också? Fan va avvis ja blir skulle skrapat ihop mer pengar och beställt av honom, många som sagt bra om han men han verka ju ha långa leveranstider också? DKs tjack har fått högt betyg hoppas verkligen det kommer i morgon :/
2018-08-20, 12:43
  #12099
Medlem
operatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Kvalitetsbutiken och Karamellkungen levererar riktigt bra amfetamin, mina två nya favoritsäljare

Vad skulle du vilja säga är skillnaderna mellan deras respektive Af?
2018-08-20, 12:46
  #12100
Medlem
Pantheraduss avatar
Hej!
Jag vill gröna Swestore , det kom produkt precis enligt beskrivningen (som var i blister). Leveranstiden var 3 arbetsdagar.
Helt klart gröna!
2018-08-20, 14:30
  #12101
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Grinchens tjack var det starkaste jag någonsin har testat under 10 år. Höjer varningens finger till ovana brukare

Måste säga samma sak om Drkosmos, det som florerar nu är starkt jävla skit. Riktigt starkt.
2018-08-20, 15:13
  #12102
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Måste säga samma sak om Drkosmos, det som florerar nu är starkt jävla skit. Riktigt starkt.

Var det du som var i samma sits som mig och några andra och fick ordern markerad som skickad torsdag, kom ditt idag alltså? Kanske inte var du, vore ju ett bra tecken i såna fall då lär det komma i morgon, men det är nog inte vettigt att hoppas för mycket för då lipar man imorn när posten kommer.
2018-08-20, 15:49
  #12103
Medlem
Puffpazzs avatar
Barakvalite, erfarenheter?
2018-08-20, 17:38
  #12104
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Varför skulle det vara störande för ägarna av sidan det där var den sämsta orsaken någonsin..

Ditt login är en liten rad text i en krypterad fil.

Förstår inte vad det är för fel med att fråga här ändå? Skadar ju knappast ngn så förstår ej reaktionen, trådar är väl till för just frågor om produkter och säljare, vilket jag valde att nyttja istället
2018-08-20, 17:58
  #12105
Medlem
SarangHaes avatar
Strulade lite med min bitcoinväxlare (btcx) så var tvungen att verifiera mig med id, bankkonto, adress. Är det safe att fortsätta nu med att handla på fs t.ex?
2018-08-20, 18:35
  #12106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SarangHae
Strulade lite med min bitcoinväxlare (btcx) så var tvungen att verifiera mig med id, bankkonto, adress. Är det safe att fortsätta nu med att handla på fs t.ex?

Vad ser du med fördelar med att handla med btcx istället för coinbase eller localbitcoins (eller ännu bättre bitstamp) med tanke på att de är runt 4000 kr dyrare per bitcoin? Speciellt när vi vet att btcx lämnar ut uppgifter till svenska myndigheter. Flugwiki varnar specifikt för att handla med btcx.
2018-08-20, 18:38
  #12107
Medlem
SarangHaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centitri
Vad ser du med fördelar med att handla med btcx istället för coinbase eller localbitcoins (eller ännu bättre bitstamp) med tanke på att de är runt 4000 kr dyrare per bitcoin? Speciellt när vi vet att btcx lämnar ut uppgifter till svenska myndigheter. Flugwiki varnar specifikt för att handla med btcx.
Gjorde inget övervägande. Litade på min kompis. Åter till frågan?
2018-08-20, 18:43
  #12108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SarangHae
Gjorde inget övervägande. Litade på min kompis. Åter till frågan?

Som sagt, de lämnar ut uppgifter till svenska myndigheter, så om det låter som en bra betalningspartner att använda när man ska handla varor som kan resultera i fängelse så tycker jag inte du har något att oroa dig över. Kör på bara!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback