Citat:
Ursprungligen postat av
Babyspenat
Beställde från två olika säljare i början av veckan ena blev skickad på måndag andra på tisdagen. Inget brev har kommit ännu .. Jag undrar om det är postnordd som segar eller säljaren
Citat:
Ursprungligen postat av
svampen211
Inget från doktorkosmos idag...
Så nu har man väntat sen i Tisdags men inte ett jävla skit. Det här är fan sista gången ja handlar på FS.
Citat:
Ursprungligen postat av
g0dspirit
Jag la en order från Karamellkungen i måndags. Dom lovade att de skulle komma senast idag. Inte ett skit i brevlådan. Dom är röda tills motsatsen är bevisad hos mig.
Har också erfarit extrema leveranstider nyligen. La två beställningar från separata säljare förra veckan (varav en jag vet alltid brukar leverera i tid, max 48h). De kom båda sent, efter 5 respektive 6 dagar.
Har vad jag minns aldrig behövt vänta så länge på ett knarkbrev förut, och att det just skedde samtidigt med 2 oberoende ordrar får mig att starkt misstänka klanteri på Postnords sida. Det torde vara den rimligaste förklaringen till varför flera här plötsligt klagar över långa leveranstider från vad som annars brukar vara relativt skötsamma säljare.
Alternativet är ju att majoriteten av FS säljare helt plötsligt gått ihop och konspirerat om att avsiktligt sega med leveranserna, men det känns lite väl paranoidt..