2018-08-17, 17:13
Medlem
Beställde från två olika säljare i början av veckan ena blev skickad på måndag andra på tisdagen. Inget brev har kommit ännu .. Jag undrar om det är postnordd som segar eller säljaren
Senast redigerad av Babyspenat 2018-08-17 kl. 17:17.
2018-08-17, 18:49
Medlem
gultregns avatar
Jag beställde 3-CMC kristaller av kristallkungen och jag fick leveransen på 24 timmar.

Jag fick testat kvaliten på 3-CMC kristallerna lite grann, när jag gjorde ett litet allergitest.
Jag drog 100 mg i näsan och det brände av helvete (som det skall göra.) Skumt det där att det luktar räkor när det ligger i näsan?
Jag får nog gå upp till 3-400 mg på en bomb sedan och "kanske" dra lite mer i näsan för att köra fullt ut.

Deras 3-CMC kan rekommenderas och kristallkungen får en tumme upp från mig!
2018-08-17, 18:58
Medlem
Nolarts avatar
Har inte flugsvamp något eget forum längre? Deras länk verkar inte fungera.

Har någon beställt från H3H3? Hur är deras stealth och pålitlighet?

Har förövrigt beställt sub och ksalol av plskan som skickades samma dag och leverades utan bekymmer. Helt klart en 10/10

Sen beställde jag samma dag ett sample tjack av grinchen. Fick aldrig någon bekräftelse att det skickats men det dök upp brevlådan och var väl paketerat och bra stealth. Tog dock två dagar längre att få deras paket än av plskan. Har inte hunnit testa tjacket ännu.
2018-08-17, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gultregn
Jag beställde 3-CMC kristaller av kristallkungen och jag fick leveransen på 24 timmar.

Jag fick testat kvaliten på 3-CMC kristallerna lite grann, när jag gjorde ett litet allergitest.
Jag drog 100 mg i näsan och det brände av helvete (som det skall göra.) Skumt det där att det luktar räkor när det ligger i näsan?
Jag får nog gå upp till 3-400 mg på en bomb sedan och "kanske" dra lite mer i näsan för att köra fullt ut.

Deras 3-CMC kan rekommenderas och kristallkungen får en tumme upp från mig!

Varför köpa en dålig efterhärmning av en efterhärmning när det finns MDMA, Tjack eller 6-APB?
2018-08-17, 21:26
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Beställde från två olika säljare i början av veckan ena blev skickad på måndag andra på tisdagen. Inget brev har kommit ännu .. Jag undrar om det är postnordd som segar eller säljaren
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Inget från doktorkosmos idag...

Så nu har man väntat sen i Tisdags men inte ett jävla skit. Det här är fan sista gången ja handlar på FS.
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Jag la en order från Karamellkungen i måndags. Dom lovade att de skulle komma senast idag. Inte ett skit i brevlådan. Dom är röda tills motsatsen är bevisad hos mig.
Har också erfarit extrema leveranstider nyligen. La två beställningar från separata säljare förra veckan (varav en jag vet alltid brukar leverera i tid, max 48h). De kom båda sent, efter 5 respektive 6 dagar.

Har vad jag minns aldrig behövt vänta så länge på ett knarkbrev förut, och att det just skedde samtidigt med 2 oberoende ordrar får mig att starkt misstänka klanteri på Postnords sida. Det torde vara den rimligaste förklaringen till varför flera här plötsligt klagar över långa leveranstider från vad som annars brukar vara relativt skötsamma säljare.

Alternativet är ju att majoriteten av FS säljare helt plötsligt gått ihop och konspirerat om att avsiktligt sega med leveranserna, men det känns lite väl paranoidt..
2018-08-17, 22:17
Medlem
tjeeenare

någon som vet en sida där dom släpper e olja till e-pennor som innehåller en bra mängd thc?
2018-08-17, 22:19
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Undra vad du kommer få. Jag fick i varje fall inte det som var på bilden. Mitt är kritvitt... och 69%? Nej.
Snortat 0,1 x 0,1 nu med nån timme mellan. Jag känner mig småsugen på att snaxxa på något.
Jag känner mig inte förgiftad iaf. Och visst har humöret lyfts en aning. Det såg ut som det kunde vara riktigt rent. Doftar rätt, dunstade fort. Sved inte så farligt.

Du citerade fel
2018-08-17, 22:20
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Ja det suger ju kuk blir så jävla besviken asså. Hela helgen förstörd, hade kunnat haft tjo nu av nån annan istället. Det var mina sista 300kr så nu kan jag inte handla även om jag vet minst 1 polare som har. Nae FS kan man verkligen inte lita på längre, kolla vad alla skriver i sina profiler, kolla hur mycket som överensstämmer med verkligheten sen.

Ja helt ärligt. Ja fick köra 5 mil nu på kvällen och köpa fett utslagen kola som är helt världelös för att få en gnutta tillfredställelse. Fan så kokain är dåligt i jämförelse med tjo.

Usch o fy :/
2018-08-18, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindTwister
Har också erfarit extrema leveranstider nyligen. La två beställningar från separata säljare förra veckan (varav en jag vet alltid brukar leverera i tid, max 48h). De kom båda sent, efter 5 respektive 6 dagar.

Har vad jag minns aldrig behövt vänta så länge på ett knarkbrev förut, och att det just skedde samtidigt med 2 oberoende ordrar får mig att starkt misstänka klanteri på Postnords sida. Det torde vara den rimligaste förklaringen till varför flera här plötsligt klagar över långa leveranstider från vad som annars brukar vara relativt skötsamma säljare.

Alternativet är ju att majoriteten av FS säljare helt plötsligt gått ihop och konspirerat om att avsiktligt sega med leveranserna, men det känns lite väl paranoidt..
Kanske har med semestertider att göra, underbemannat och vikarier. Ser en ny brevbärare varje gång jag får syn på h*n nu senaste veckorna. Brukar annars ha samma brevbärare men nu på sommaren så flyger vikarier in. Dock hade jag inga problem för två veckor sedan som också var en vikarie, men men.. Tror också det står på postnord's sida denna gång då det gäller från två olika säljare.
2018-08-18, 04:16
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolart
Har inte flugsvamp något eget forum längre? Deras länk verkar inte fungera.
Flugsvamps forum har varit nere länge, och ser inte ut att vara på väg upp igen inom den närmaste framtiden.
2018-08-18, 08:02
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Ja helt ärligt. Ja fick köra 5 mil nu på kvällen och köpa fett utslagen kola som är helt världelös för att få en gnutta tillfredställelse. Fan så kokain är dåligt i jämförelse med tjo.

Usch o fy :/

Jo jag fick köpa ett halvgram 3cmc som ja också bjöd en kompis massor på. En polare som var schysst och ordna, men det är verkligen inte vad jag är ute efter, just tjack ja vill ha. Inte nån RC, men bättre än inget. Förstår dig ja var nära att åka nån mil också för att köpa tjack men sen kunde en polare komma förbi mig med 0.5 cmc så ja körde på det. Tråkigt de där! Hade inte tillgång till bil häller så det försvåra situationen att åka iväg för att hämta.
2018-08-18, 17:34
Medlem
The foxs avatar
Säljare som har bra tjack? Tänkte dra en till beställning hos Grinchen, men minsta mängden är lite väl mycket för mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in