2015-04-17, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Det luktar ju "nätdrog" lång väg detta. Typ MDPV. Både polisen och vittne inne på krogen säger ju att han uppträder psykotiskt/stirrigt.

Enligt FUP hade han(R.E) spår av bensodiazepiner i blod/urinprov morgonen där på.
Citera
2015-04-17, 16:35
Medlem
satanslillebrors avatar
Står ju i FUP också att han stått och stirrat ca 3 minuter på garderobs disken. Rätt märkligt.
Senast redigerad av satanslillebror 2015-04-17 kl. 16:43.
Citera
2015-04-17, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cupidfoot
KH saknar all trovärdighet enligt mig.

Han minns delar av kvällen men inte vad upprinnelsen till bråket var eller vad som hände på BP, trots att KHs balaklava och avslitna halskedja hittas på BP. Det finns en inspelning där han säger att han inte skar halsen av fittan för ingenting och tom där säger han sig inte känna igen sin egen röst... medans RE och hans mamma identifierar honom. I samma inspelning säger sig RE ska ta på sig skulden för alltihop.

Nej, noll trovärdighet som sagt. Det luktar efterhands konstruktion lång väg.

Förmodligen har RE hållt fast BO bakifrån medan KH attackerar framifrån. BO försvarar sig med vänsterhanden och blir skuren i jackan. BO lyckas slita av KH halskedjan och balaklavan och då brinner proppskåpet. Två snabba snitt och sedan sprutar blodet på väggarna innan RE släpper kroppen på marken.

Livstid för för båda är det enda rimliga straffet.

Jag är av exakt samma tro.
Citera
2015-04-17, 18:49
Medlem
Då man läst igenom medias direktbevakning från TR så är det utom rimligt tvivel att de har bragt offret av daga i samförstånd enligt min mening.

Båda har varit på platsen, båda bär spår av händelsen och dessutom bjuder på en inspelning av samtalet till förälder. Två präktiga knallkorkar som måste skiljas från samhället en mycket lång tid.

Frågan blir om det varit annan lite påstruken person som tagit en fotvandring och stött på dessa två, hade han fått samma behandling bara för att de är förbannade på tillvaron och dessutom utslängda från krogen.
Jag vill påstå att det är inte osannolikt för de uppfyller många kriterier för att begå misshandel mot i princip okända. Det är inte många hästar i stallet på dessa två våldsbenägna ynglingar.
Citera
2015-04-17, 20:53
Medlem
Spenneths avatar
Vilken rang kommer dessa herrar få på kåken?
Citera
2015-04-18, 00:00
Medlem
Jernvantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejjaghetersig
Tror nog K.H är den som har minst spärrar av dessa två.
gick skola med han å redan då var han ganska så oberäknelig.. tror mest på att det är han som står för de värsta av brottet. Men ska inte spekulera i det där. Hoppas bara båda två får det straff dom förtjänar
Och aldrig mer syns till hära.

Hört något liknande, på långa håll har jag fått höra om att i en by där K.H. växte upp så ville verkligen ingen ha att göra med honom, inte ens de lokala grabbarna som var "välkända ungdomsbusar" ansåg killen som pålitlig.

R.E. är av lite mer "blandad kompott" som person.
Citera
2015-04-18, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jernvante
Hört något liknande, på långa håll har jag fått höra om att i en by där K.H. växte upp så ville verkligen ingen ha att göra med honom, inte ens de lokala grabbarna som var "välkända ungdomsbusar" ansåg killen som pålitlig.

R.E. är av lite mer "blandad kompott" som person.

Jävlar vad du ljuger! Jag försvarar absolut inget av vad K.H. är åtalad för, men i unga år var han en av dom artigaste ungar man kunde stöta på.
Senast redigerad av Güru 2015-04-18 kl. 01:50.
Citera
2015-04-18, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spenneth
Vilken rang kommer dessa herrar få på kåken?
Springpojkar, taniga muppar har inte så mycket att sätta emot så att säga....
Citera
2015-04-18, 02:14
Medlem
CarolSeavers avatar
"Blandad kompott" eller inte: Dessa två WT-herrar kommer sannolikt och förhoppningsvis båda tvingas spendera minst ca ett decennium vardera innanför fängelsemurarna. Good riddance!
Senast redigerad av CarolSeaver 2015-04-18 kl. 02:17.
Citera
2015-04-18, 02:17
Medlem
Jernvantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Güru
Jävlar vad du ljuger! Jag försvarar absolut inget av vad K.H. är åtalad för, men i unga år var han en av dom artigaste ungar man kunde stöta på.

Tror du har blandat ihop honom med hans bror som nu är i en diabeteskoma, han var den välartade av de två visst.
Citera
2015-04-18, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jernvante
Tror du har blandat ihop honom med hans bror som nu är i en diabeteskoma, han var den välartade av de två visst.

Jag sa att jag kände K.H. och med det menade jag att jag kände dom båda.. Båda var artiga och väluppfostrade gossar. Tyvärr var det bara den yngre brodern som fortsatte på det spåret och han vart belönad med halv invaliditet för något år sedan. Något som tog K.H. mycket hårt (återigen så försvarar jag inte vad han är åtalad för)

Det betyder inte att K.H. inte var en välskött grabb i yngre dagar och det är det jag påstår är bullshit i din tidigare kommentar.
Senast redigerad av Güru 2015-04-18 kl. 02:35.
Citera
2015-04-18, 02:40
Medlem
Jernvantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Güru
Det betyder inte att K.H. inte var en välskött grabb i yngre dagar och det är det jag påstår är bullshit i din tidigare kommentar.

Och vad motsäger att det jag beskriver är hans ändrade beteénde under ungdomsåren...?

Håll dig borta från tänk som du blir förvirrad utav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in