Citat:
Ursprungligen postat av
NemasProblemas91
Nåååååå tönt vad har det med saken och göra? Ni spelar fortfarande sjukt tråkig hockey i år mot tidigare!
Men vi vinner guld. Hur många har ni!?
Töntigt att se Luleå spela Allan Ballan,och sedan kan inte stå upp. Pinsamma som vanligt.
Nu håller Pogge nollan i straffarna.