2014-11-01, 21:30
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Så sant. Nu kommer hon gråta ut i Expressen

Pinsamt att se hur Luleå har domarna med sig. Precis som dom säger i C more. Domarna har bättre betalt i kväll. Rasisten Osten har betalat extra

Coolt och slå på en spelare som ligger ner.... Hade det varit borta i NHL så hade han fått springa!
2014-11-01, 21:30
  #326
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fijk
Det här, det här är ishockey!
Nej, det är det inte. Det är primitivt beteende.
2014-11-01, 21:31
  #327
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fijk
Det här, det här är ishockey!

Jag håller inte med, det här är mer rena barbarier och grottmänniskobeteende.

Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Styrde inte Pogge in en puck mot oss också? Vad håller han på med?

PW är ju inte mycket bättre, han kastar ju aktivt in puckarna i mål.
2014-11-01, 21:31
  #328
Medlem
Fijks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Tuffan killen som far runt match efter match och göra fula saker men kan sen inte stå upp för sig själv som den fega spelaren han är!
Lalonde står upp för sig själv, men det vet väl inte du som inte har kollat på resten av våra matcher.
2014-11-01, 21:31
  #329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Nåååååå tönt vad har det med saken och göra? Ni spelar fortfarande sjukt tråkig hockey i år mot tidigare!

Men vi vinner guld. Hur många har ni!?

Töntigt att se Luleå spela Allan Ballan,och sedan kan inte stå upp. Pinsamma som vanligt.

Nu håller Pogge nollan i straffarna.
2014-11-01, 21:33
  #330
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Men vi vinner guld. Hur många har ni!?

Töntigt att se Luleå spela Allan Ballan,och sedan kan inte stå upp. Pinsamma som vanligt.

Nu håller Pogge nollan i straffarna.

Lalonde fegar ur mot Savva Abbott blir slagen när han ligger ner tufft beteende. vilka är töntar egentligen?
2014-11-01, 21:33
  #331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Coolt och slå på en spelare som ligger ner.... Hade det varit borta i NHL så hade han fått springa!

Hade detta varit NHL så hade fittorna Ledin och systrana varit slaktade.

Dålig straff av Klepis.
2014-11-01, 21:34
  #332
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Hade detta varit NHL så hade fittorna Ledin och systrana varit slaktade.

Dålig straff av Klepis.

Men nu snacka jag ju inte om dom eller hur herregud........
2014-11-01, 21:34
  #333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Lalonde fegar ur mot Savva Abbott blir slagen när han ligger ner tufft beteende. vilka är töntar egentligen?

Kan du inte ens räkna till ett!? Jävla sopa.

Dåligt av Hilding

Enkelt av Persson.
2014-11-01, 21:35
  #334
Medlem
m4tt145s avatar
HAHA hejja Luleå!
2014-11-01, 21:36
  #335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Kan du inte ens räkna till ett!? Jävla sopa.

Dåligt av Hilding

Enkelt av Persson.

Klart jag kan frågan är ju om du har nåt annat i ditt ordföråd än sopa,inavel m.m

Skön och rättvis vinst tillslut!
2014-11-01, 21:36
  #336
Medlem
Yes! Bra Luleå! Nu är Färjestad fast i botten!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in