2014-11-01, 21:26
  #313
Medlem
Edit!
2014-11-01, 21:26
  #314
Bannlyst
Systern fick veta att hon lever
2014-11-01, 21:26
  #315
Medlem
tOpOffs avatar
Haha vad gör Tollefsen?
2014-11-01, 21:26
  #316
Medlem
Damacys avatar
Vad är det för jävla neandertalare som spelar ishockey i Luleå ikväll egentligen?

Tollefsen, så jävla onödigt.
2014-11-01, 21:27
  #317
Medlem
Corrans avatar
Tollefsen...
2014-11-01, 21:27
  #318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Oj då lilla böbben

Kom igen när ni har vunnit något!

Samela leker med systern

Nåååååå tönt vad har det med saken och göra? Ni spelar fortfarande sjukt tråkig hockey i år mot tidigare!
2014-11-01, 21:27
  #319
Medlem
Nagander fick inte ens in ett slag på Lalonde när Lalonde hade handskar på och blir garvade rakt upp i ansiktet.
2014-11-01, 21:28
  #320
Medlem
Fijks avatar
Det här, det här är ishockey!
2014-11-01, 21:28
  #321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildster
Nagander fick inte ens in ett slag på Lalonde när Lalonde hade handskar på och blir garvade rakt upp i ansiktet.

Tuffan killen som far runt match efter match och göra fula saker men kan sen inte stå upp för sig själv som den fega spelaren han är!
2014-11-01, 21:29
  #322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Systern fick veta att hon lever

Så sant. Nu kommer hon gråta ut i Expressen

Pinsamt att se hur Luleå har domarna med sig. Precis som dom säger i C more. Domarna har bättre betalt i kväll. Rasisten Osten har betalat extra
2014-11-01, 21:30
  #323
Medlem
xurras avatar
VA?

Hur kan Ledin få 2?
2014-11-01, 21:30
  #324
Medlem
Displaceds avatar
Styrde inte Pogge in en puck mot oss också? Vad håller han på med?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in