2014-11-01, 19:52
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
För du gnäller ju aldrig?

Ful tackling av Dixon nu. Hoppar in och armbågen i huvudet. 5 matcher minst.
Tror vi alla gnäller mer eller mindre men det behöver inte gå till överdrift.
2014-11-01, 19:52
  #206
Medlem
tOpOffs avatar
Smutsigt.
2014-11-01, 19:53
  #207
Medlem
tcfmogs avatar
De förnekar sig inte psykfallen i Luleå.
2014-11-01, 19:54
  #208
Medlem
m4tt145s avatar
Leksand har vänt 0-2 till 2-2. Himelfarb har gjort ett mål och en assist mot sitt gamla lag. 2-2 stod guden Bergenström för. LHC har även bränt en straff.
2014-11-01, 19:54
  #209
Medlem
Fijks avatar
Alltså, förstår att Lulepubliken inte vill lira Box i 5, men kära nån kolla reprisen
2014-11-01, 20:02
  #210
Medlem
Damacys avatar
Luleåledningen kan ju inte var supernöjda med Dixon insats den här säsongen, tre poäng och nu blir det några matchers vila. Jag tror man har förväntat sig mycket mer.
2014-11-01, 20:03
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Luleåledningen kan ju inte var supernöjda med Dixon insats den här säsongen, tre poäng och nu blir det några matchers vila. Jag tror man har förväntat sig mycket mer.
Har Luleå tänkt förstärka laget under uppehållet så bör nog Dixon ligga illa till.
2014-11-01, 20:04
  #212
Medlem
Dom våldsverkande kommunisterna förnekar sig lika lite som Färjestads boxplay!

Fy fan vad dåligt.

Kul att tattarna från norr kastar in skit på isen.
2014-11-01, 20:04
  #213
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Luleåledningen kan ju inte var supernöjda med Dixon insats den här säsongen, tre poäng och nu blir det några matchers vila. Jag tror man har förväntat sig mycket mer.

Helt värdelös är vad han är...... Får gärna skicka hem han för nytta gör han iallafall inte!
2014-11-01, 20:07
  #214
Medlem
Damacys avatar
Kan lulefansen ge fan i att kasta in grejer på isen eller? Jävla otyg.

Där skulle man väl dock haft en utvisning med sig, inte snyggt av den liggande färjestadbacken att kasta ut skridskon där.

Dålig disciplin på lagen i Delfinen ikväll.

Edit: Jösses, vilken miss...
2014-11-01, 20:08
  #215
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damacy
Luleåledningen kan ju inte var supernöjda med Dixon insats den här säsongen, tre poäng och nu blir det några matchers vila. Jag tror man har förväntat sig mycket mer.
Ska vi gissa på Finland innan jul?
2014-11-01, 20:09
  #216
Medlem
Fijks avatar
För i helvete marginalerna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in