Citat:
Ursprungligen postat av
Damacy
Luleåledningen kan ju inte var supernöjda med Dixon insats den här säsongen, tre poäng och nu blir det några matchers vila. Jag tror man har förväntat sig mycket mer.
Helt värdelös är vad han är...... Får gärna skicka hem han för nytta gör han iallafall inte!