Citat:
Ursprungligen postat av
SilencedBanana
Att jag inte har en jävla aning varför jag bor på ett litet klot i en galax bland miljarder andra galaxer.
Sedan har jag inte heller en jävla aning om vad som menas med att erkänna Palestina som stat.
Haha, jag har heller verkligen inte aning om vad Palestinakonflikten handlar om. Överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
speedi-
Öster, väster och allt skit. Jag kan INGENTING om det. Ligger USA västerut, eller söderut från Sverige? Fast jag kollar på en karta så kan jag inte det. På tal om kartor så kan jag inte peka ut nånting på en karta. Dock är jag generellt sett rätt bra på geografi.
Om man kollar på en karta:
Öster = höger från Sverige, mot Ryssland och Asien.
Väster = vänster om Sverige, USA
Söder = neråt, Italien
Norr = uppåt, motherfucking Antarktis
Så enkelt är det.
Citat:
Ursprungligen postat av
VlClOUS
Jag kan inte AM och PM.
AM = natt, alltså efter midnatt till lunch
PM = lunch till midnatt.
Dessa saker lärde jag mig i 20-års åldern.
Förvånansvärt många som inte kan skilja höger/vänster? Awk.
Jag är dålig på att räkna ut bråk och procent. Helt värdelös. Procent räknar jag ut på ett löjligt sätt, där talet delas med 10, så att jag får ut 10%, för att sedan gångra detta med exempelvis 6 för att få ut hur mycket 60% är. Jag är rätt så oinsatt i svensk kultur innan 00-talet, och är nästintill helt ointresserad av sport. Men jag vill inte påstå att det är kunskapsluckor, då det helt enkelt inte är ämnen som jag vill lära mig mer om.
Annars jag är fan rätt så kunnig. Kanske inte så eftertänksam ibland och får ur mig idioti. Men i grund och botten är jag väldigt påläst.