Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2003-06-22, 23:43
  #1
Banned
Fortsätt kåken inlägg här, efter Diesel låste den förra ;D hähä
Citera
2003-06-22, 23:45
  #2
Banned
Asso.. att man torskar ngn enstaka gång får man ju räkna med.. grejjen är att man inte behöver bekymmra sig om att gå upp kl 07:00 mitt i natten o hasa sig iväg till ngt jävla jobb...
Citera
2003-06-23, 00:07
  #3
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuCa!
Asso.. att man torskar ngn enstaka gång får man ju räkna med.. grejjen är att man inte behöver bekymmra sig om att gå upp kl 07:00 mitt i natten o hasa sig iväg till ngt jävla jobb...

Varför inte krossa din knäskål med flit och bli förtidspensionär? Då slipper du gå upp på morgonen.
Citera
2003-06-23, 00:07
  #4
Medlem
Azraels avatar
..

Framförallt så tror jag inte att du skulle klara av ett riktigt jobb. Eller studier heller för den delen. Tyvärr är det ju så att det finns en liten del av befolkningen som inte riktigt klarar av ens de enklaste sysslor.
Det är därför vi måste låsa in dig. För att du genom din lathet och dumhet ställer till det för vanliga människor.
För det är ju inte sista gången du sitter inne, det vet ju både du och jag.
Med lite tur så har du så smångingom ihjäl någon av dina artfränder och åker in på en riktig långvolta. Då har du - helt oavsiktligt - hjälpt samhället genom att plocka bort två av er. Lycka till!
Citera
2003-06-23, 00:46
  #5
Banned
Klarar av? Det är frågan om att jag inte orkar/inte vill/inte behöver gå upp klockan 07:00.. (knappt jag lagggt mig vid den tiden hähähä)

klarar av? hmm nja.. just nu klarar jag av att se medelhavsutsikten från min terass... (jag bor 20 meter från havet, i spanien, om du undrar)...

jag har haft flertal jobb som du bara kan drömma om, fast jag tröttnar alltid... jobbade som tolk ett tag (jag kan 5 språk) ... och som webdesigner... men inget går upp mot att tjäna olagliga pengar!!!!

- Hellre en olaglig krona, än två lagliga
- Hellre en svart krona, än tre beskattade
Citera
2003-06-23, 00:50
  #6
Medlem
%s avatar
Jag har testat båda livsstilarna och jag han säga att det är ganska skönt att veta att stålarna kommer in på kontot runt den 25:te varje månad man slipper hänga runt med en massa jobbiga/hjärndöda snubbar. Och när man blir gammal så har man en fin pension att leva av.
Citera
2003-06-23, 00:59
  #7
Medlem
Azraels avatar
..

Så länge du håller dig där nere och inte besudlar vårt land med din närvaro så är det väl ok.
Citera
2003-06-23, 01:37
  #8
Banned
Där har du fett med fel ... Brotten gör jag i sverige, sen åker jag ner hit igen...
Citera
2003-06-23, 01:40
  #9
Medlem
Azraels avatar
.

Då får vi väl ta och låsa in dig igen...
Citera
2003-06-23, 01:48
  #10
Banned
vi? .. visst... kom o hämta mig din fitta...
Citera
2003-06-23, 02:38
  #11
Medlem
Azraels avatar
.

Vi väntar på dig när du kommer tillbaka... Hoppas du trivs bakom galler. Du kan väl skriva en rad när du sitter inne nästa gång så att vi kan häckla dig ordentligt.
Citera
2003-06-23, 14:53
  #12
Medlem
gr0gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuCa!
vi? .. visst... kom o hämta mig din fitta...

Du är så cool. Sitta och skryta över sina brott på Internet..*suck*
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback