Citat:
Ursprungligen postat av
EnSomKan
[b]Och till er svennar, om ni tycker att ni hatar oss invandrare hårt så anar ni inte hur många fler av oss det finns som hatar er lika mycket. Min fråga till dig, svenne, är hur du förhåller dig till detta? Hur beter du dig och tänker du i dessa situationer? Känner du dig hotad av oss? Om inte, varför det fega beteendet då?
Ser er invandrare som nå "wanna be" gangster/macho snubbar, som tycker det är coolt att gå till ica och snatta eller göra motstånd mot det svenska samhället, då det är så "synd" om er.
Eller som ett folk som tror dem är kungar och tycker att alla ska ge allt vad dem har till er...
Ni uppskattar inte vad det svenska samhället gör för er. Utan väljer att gå att bränna bilar istället... tycker ni att det skulle vara bättre om det var som i ert hemland?
Ganska ofta klagar ni på hur ni har det som "invandrare" men oftast så har ni det ganska bra i jämfört med dem som bor i era hemländer.
Ni tror att så fort ni har en Peak Performance jacka på er så ska man behandla er som kungar.
Om ni ska klaga, kom inte hit! Ja "ni" säger att det är krig och bekymmer och sen ska ni komma hit och börja klaga på det svenska samhället. Var glada att det inte är krig här och att ni får tak över huvudet och mat att äta.
Jag vill inte dra alla över en kam, finns bra "invandrare" också! Känner inte dig så vet inte hur du är som person men efter jag läste din text så kändes du som en typisk ^^
Inte konstigt varför SD går framåt...