2015-02-22, 16:19
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
En sak ska du ha klart for dig, din jävla apjävel. Antalet arga, vita män okar i oroväckande takt, och om en inte alltfor avlägsen framtid har vi vita män blivit tillräckligt många, oavsett vad sosseregeringen säger.
Jag foreslår att du tar din sketne familj och drar NU, därfor att, klockan klämtar for dig, och hela din släkt, din dumme jävel. Dra nu, innan det är for sent!
Vita män är fega pussies och ni föder lika många barn som en somalier...NOT. Förövrigt kan jag inte ta din kommentar seriöst, har du missat vad Sverige är för ett patetiskt land? Era kvinnor älskar att simma i afrikansk sperma..

Citat:
Ursprungligen postat av winnertip
Det vore intressant att få veta hur mycket din jävla aplkan drar in i bidrag, for jobbar gor ni ju inte.
DU OCH HELA DIN JÄVLA SLÄKT ÄR EN SAMLING PARASITER SOM HOR HEMMA PÅ SOPTIPPEN!

Mina släktingar bor inte här, enbart familjen. Vi alla jobbar/pluggar. Och jag vet inte vad en aplkan är för något.
Citera
2015-02-22, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Så du tycker inte att det finns svenskar som har ett starkt brödraskap? OK TS, då vet vi.

HeHeHe! Det otäcka är att när väl svensken går loss, då borde AFA, EXPO, Islamismen , Vänsterpartiet, 7klovern passa sig.
Citera
2015-02-22, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Vita män är fega pussies och ni föder lika många barn som en somalier...NOT. Förövrigt kan jag inte ta din kommentar seriöst, har du missat vad Sverige är för ett patetiskt land? Era kvinnor älskar att simma i afrikansk sperma..

Mina släktingar bor inte här, enbart familjen. Vi alla jobbar/pluggar. Och jag vet inte vad en aplkan är för något.

Du vet inte vad en apklan är? Du hor hemma i en. Saken är den att du och din jävla apklan snyltar såpass på svensk utbildning, utan att overhuvudtaget prestera ett jävla dugg tillbaka.
Det är en apklan.
Citera
2015-02-23, 12:47
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theblackening
Det hände år 636 AD. Kom över det för helvete. Förresten, varför gör ni det till en personlig sak? Du och din "bröder" levde inte då. Det har inget med dig att göra. Så jävla töntigt.
Det handlar inte om huruvida jag var där då eller inte utan om det faktum att konsekvenserna från 636 lever kvar fram tills idag. Islam är inte vår riktiga religion och arabiska influenser hör inte hemma i vår kultur. Jag startade en annan tråd som avhandlar ämnet utmärkt, läs gärna den!
Citera
2015-02-27, 14:11
Medlem
swixxys avatar
Börjar bli trött på er Mohammedaner, kriminella jävlar som bara jävlas och förstör för de andra invandrarna som vill försöka bli svenskar och sköta sig.

Citera
2015-02-27, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swixxy
Börjar bli trött på er Mohammedaner, kriminella jävlar som bara jävlas och förstör för de andra invandrarna som vill försöka bli svenskar och sköta sig.

Yes!!
Citera
2015-02-27, 19:18
Medlem
Citat:
[b]Och till er svennar, om ni tycker att ni hatar oss invandrare hårt så anar ni inte hur många fler av oss det finns som hatar er lika mycket. Min fråga till dig, svenne, är hur du förhåller dig till detta? Hur beter du dig och tänker du i dessa situationer? Känner du dig hotad av oss? Om inte, varför det fega beteendet då?

Ser er invandrare som nå "wanna be" gangster/macho snubbar, som tycker det är coolt att gå till ica och snatta eller göra motstånd mot det svenska samhället, då det är så "synd" om er.
Eller som ett folk som tror dem är kungar och tycker att alla ska ge allt vad dem har till er...
Ni uppskattar inte vad det svenska samhället gör för er. Utan väljer att gå att bränna bilar istället... tycker ni att det skulle vara bättre om det var som i ert hemland?
Ganska ofta klagar ni på hur ni har det som "invandrare" men oftast så har ni det ganska bra i jämfört med dem som bor i era hemländer.
Ni tror att så fort ni har en Peak Performance jacka på er så ska man behandla er som kungar.

Om ni ska klaga, kom inte hit! Ja "ni" säger att det är krig och bekymmer och sen ska ni komma hit och börja klaga på det svenska samhället. Var glada att det inte är krig här och att ni får tak över huvudet och mat att äta.

Jag vill inte dra alla över en kam, finns bra "invandrare" också! Känner inte dig så vet inte hur du är som person men efter jag läste din text så kändes du som en typisk ^^

Inte konstigt varför SD går framåt...
Citera
2015-02-27, 19:23
Medlem
Citat:
Mycket bra och viktigt konstaterande. En väldigt osund tradition finns i bild här.

Varför kom du ens hit om du bara ska klaga?... Åk hem till ditt hemland och klaga på saker där.
Jag klagar just nu på dig som person och inte din "folkgrupp" så kalla mig inte rasist!
Citera
2015-02-27, 19:34
Medlem
Ollonets avatar
Citat:

Om man flyr till ett annat land och lever på den inhemska befolkningen så är man feg lat och en jävla fitta.
Citera
2015-02-27, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Det här är fan en av de bästa trådstarterna på länge, kan ju relatera på varje stycke.
Tyvärr är det så här i 95% av fallen Svenskar..
Ett exempel var när vi skulle göra en presentation på universitetet och min klass bestod endast av Svenskar förutom jag och en Somalie, vi kommer överens mycket bättre än andra och det finns en svävande förståelse från oss båda till varandra på en nivå som inte går att förklara.

Om ni nu klickar så bra ihop, åk hem till ert hemland eftersom ni samarbetar så bra med folk med samma etnicitet. Stanna inte här då och klaga på oss svenskar.
Senast redigerad av M60B40 2015-02-27 kl. 19:46.
Citera
2015-03-02, 00:02
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Om man flyr till ett annat land och lever på den inhemska befolkningen så är man feg lat och en jävla fitta.

Det där säger du i egenskap av okunnig vit tjockis i trygga Sverige. Vad vet du om flykt? Ingenting. Så om jag vore du så skulle jag inte yttra mig om sådant som är helt främmande för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av M60B40
Haha så rätt!

Oneliner som inte bidrar till tråden, rapporterad.

Citat:
Ursprungligen postat av M60B40
Om ni nu klickar så bra ihop, åk hem till ert hemland eftersom ni samarbetar så bra med folk med samma etnicitet. Stanna inte här då och klaga på oss svenskar.

Blattar är inte "samma" etnicitet. Vi är bara icke-svenskar etniskt sätt. Är det så svårt att ha koll?
Givetvis stannar jag här, att många svenskar är socialt handikappade betyder inte att allt i Sverige är skit. Systemet med gratis utbildning är underbart.

Det ultimata vore att utbilda mig här för att sedan åka till USA och jobba där
Senast redigerad av EnSomKan 2015-03-02 kl. 00:07.
Citera
2015-03-02, 19:52
Medlem
Ultraviolences avatar
Det visste jag redan, och det är bra att ni håller ihop. Allt som motverkar goda rasrelationer mellan svenskar och invandrare är i min värld bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in