2014-10-25, 16:03
Medlem
altesvedens avatar
Tack för all reklam till SD. Vem fan vill ha med dessa människor att göra ?
Citera
2014-10-25, 16:06
Medlem
Mr.Sifons avatar
Hahaha, vi svennar håller också ihop när ni börjar med ert "ap" betéende!
Citera
2014-10-25, 16:06
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Kul att en serb hittade hit! Ert folk är större rasister än tyskar under WW2. Alla era grannländer hatar just er och inga andra. Varför? För att ni är rasister.

serber, tyskar, finnar, polacker räknas inte haha. det börjar bli ett helt gäng som exkluderas från ditt "ihophållna gäng". kan det bero på att de inte gillar er MENA-muslimer?

förresten, det skulle bli karneval på belgrads gator om nån släppte en atombomb på iran eller andra mujahedeen-sponsrande länder
Citera
2014-10-25, 16:08
Medlem
TS 100% grinig svensk som utger sig för att vara blatte i syfte att bekräfta svenskars fördomar och skapa hat.

Är TS blatte på riktigt är ju detta bara tragiskt...
Citera
Medlem
hajamptres avatar
Gud vad du önskar du vore svart och bodde i USA. Men så är det inte när du öppnar ögonen på morgonen.
Citera
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
serber, tyskar, finnar, polacker räknas inte haha. det börjar bli ett helt gäng som exkluderas från ditt "ihophållna gäng". kan det bero på att de inte gillar er MENA-muslimer?

förresten, det skulle bli karneval på belgrads gator om nån släppte en atombomb på iran eller andra mujahedeen-sponsrande länder

Inte konstigt att serber känner ett sådant hat. Titta bara på deras land, urfattigt, ålderstigen befolkning, inga jobb, ingen framtid, alkoholiserad befolkning. Man är ett skal av sitt forna jag, inte så konstigt att en serb är rasist, snarare så förväntas en serb vara just rasist.
Citera
2014-10-25, 16:10
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Här har vi ännu en knegar svenne som tror att hans skitlön betalar för andra blattar. Alla blattar jag umgås med är egenföretagare och betalar bra mycket mer skatt än en jävla knegare som är tvungen och slita som en hamster dag in dag ut.

Så oroa dig inte du betalar inte för mig, du betalar för att dina färglösa barn ska få gratis utbildning och sjukvård.
Knegarsvenne? Halvsvensk, akademisk utbildning, hög lön, bor bra. Vuxit upp i flera länder (inkl. arabland) och sedan i en svensk blatteförort. Jag har jobbat mig upp , till skillnad från er, "tycka synd om mig blatten". Ni skulle vara "blattarna" i eran hemländer om ni inte valde att vara så jävla fega och fly. Sen kommer ni till sverige , och "älskar" erat hemland. Folk hatar er där hemma. Folk hatar er här. För att ni är lowlifes. Ni vägrar att anpassa er. Ni är patetiska parasiter. Ni gör ingen som helst nytta. Åker runt med eran BMW... i förorten.. när ni är 30... jobbar på lokala pizzerian om ens det... patetiskt. Ni fick precis samma förutsättningar som mig. Men ändå är ni kvar i skiten. Den skiten som ni så stolt försvarar. Patetiskt.

Inse att ni är misslyckade individer. Hade ni varit framgångsrika, hade ni HJÄLPT landet istället för att våldta det som ni gör just nu.
Citera
2014-10-25, 16:11
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Nej jag älskar Sverige! Tack och lov är jag inte tvungen och umgås med bara svennar för då hade jag inte velat bo här. Mångkulturen har gjort Sverige till världens bästa land i min mening. Jag reser runt mycket och längtar alltid tillbaka till Sverige. Sverige är ett land där precis allting håller högre standard än i andra moderna i-länder.
Det är svenskarna ("svennarna") som har byggt Sverige, inte mångkulturen. Förmodligen svårt för en rasistisk neger som dig att fatta. Läs på lite om svensk historia, du son av en smutsig apa.
Citera
2014-10-25, 16:13
Medlem
Det är såna här trådar som man blir provocerad av. Som får en att tänka förbjudna tankar.

Jag tittar mig själv i spegeln och tänker: "Vita man, gaska upp dig nu för i helvete. Ska du tolerera hur mycket skit som helst? Ryck upp dig och visa att du står upp mot denna vidriga behandling." För när det kommer till kritan, då vet vi nog alla innerst inne, att när den vita mannen sätter ner foten, då flyttar man på sig. Det gäller bara att han vaknar upp ur psykosen.

Sen när man nyktrat till och börjat tänka mer klarsynt så inser man att det bara var provokatörer som fått en att agera i affekt. Provokatörer som lyckats med sitt mål, att få mig provocerad. Dessa provokatörer ska dock ha klart för sig, att deras beteende leder till att de tankar och känslor som jag beskriver får en allt större utbredning där ute bland folket.
Citera
2014-10-25, 16:13
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Knegarsvenne? Halvsvensk, akademisk utbildning, hög lön, bor bra. Vuxit upp i flera länder (inkl. arabland) och sedan i en svensk blatteförort. Jag har jobbat mig upp , till skillnad från er, "tycka synd om mig blatten". Ni skulle vara "blattarna" i eran hemländer om ni inte valde att vara så jävla fega och fly. Sen kommer ni till sverige , och "älskar" erat hemland. Folk hatar er där hemma. Folk hatar er här. För att ni är lowlifes. Ni vägrar att anpassa er. Ni är patetiska parasiter. Ni gör ingen som helst nytta. Åker runt med eran BMW... i förorten.. när ni är 30... jobbar på lokala pizzerian om ens det... patetiskt. Ni fick precis samma förutsättningar som mig. Men ändå är ni kvar i skiten. Den skiten som ni så stolt försvarar. Patetiskt.

Inse att ni är misslyckade individer. Hade ni varit framgångsrika, hade ni HJÄLPT landet istället för att våldta det som ni gör just nu.

Varför är du så arg? För att du identifierar dig med din svenska moder som blev besudlad av en blatte eller för att din far importerat ett luder från utlandet. Du är halvsvensk men avskyr ditt blattearg. Stackars liten...
Citera
2014-10-25, 16:14
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Det är svenskarna ("svennarna") som har byggt Sverige, inte mångkulturen. Förmodligen svårt för en rasistisk neger som dig att fatta. Läs på lite om svensk historia, du son av en smutsig apa.

Invandrarna på 70-talet byggde upp Sverige, innan dess bodde man i stugor och gick och la sig klockan 19.00.
Citera
2014-10-25, 16:16
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Det är såna här trådar som man blir provocerad av. Som får en att tänka förbjudna tankar.

Jag tittar mig själv i spegeln och tänker: "Vita man, gaska upp dig nu för i helvete. Ska du tolerera hur mycket skit som helst? Ryck upp dig och visa att du står upp mot denna vidriga behandling." För när det kommer till kritan, då vet vi nog alla innerst inne, att när den vita mannen sätter ner foten, då flyttar man på sig. Det gäller bara att han vaknar upp ur psykosen.

Sen när man nyktrat till och börjat tänka mer klarsynt så inser man att det bara var provokatörer som fått en att agera i affekt. Provokatörer som lyckats med sitt mål, att få mig provocerad. Dessa provokatörer ska dock ha klart för sig, att deras beteende leder till att de tankar och känslor som jag beskriver får en allt större utbredning där ute bland folket.

Förträng inte dina känslor, rösta på SD, undvik blattar och snacka skit om dom bakom låsta dörrar. Du behöver inte förtränga den du är, en rasist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in