2014-12-03, 10:46
Medlem
Dead-Skin-Masks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
fattade ingenting av vad du sa men en sak ska du ha klart för dig, allt jag säger är sant
Men vadå? Han skriver på utländska precis som du gjorde tidigare och är uppenbart inte en svensk i Sverige. Ge honom "the wink" nu för faen!

Idiot.
Citera
2014-12-03, 11:03
Medlem
BountyKillers avatar
Det finns två sidor av samma mynt. Ha det i åtanke.
Citera
2014-12-03, 17:08
Medlem
Tomtens-fislukts avatar
Jag bor i ett av Sveriges mest invandrartäta område.. Jag förstår inte varför ni stirrar på mig som svensk som om ni vill döda mig?

Vi svenskar är här i minoritet och känner många som fått stryk av er araber/svarta. En dog nästan av invärtes skador.

men men.. Det är ju bara hudfärgen som är skillnaden:

http://www.womensviewsonnews.org/wp-content/uploads/2012/03/Mar06-albino_african_americans-240x300.jpg
Citera
2014-12-03, 17:59
Medlem
Leve SD så man kan utvisa araber som dig till Mellanöstern!! du är en god valarbetare för SD tack ditt dumma kamelarsle!!
Citera
2014-12-03, 19:38
Bannlyst
Håll ihop så mycket ni vill, när svenskarna tröttnat på er kommer det ändå inte rädda er.
Citera
2014-12-03, 20:19
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av growboss
Jävligt intressant att folk inte inser att det är förmodligen en svensk (SDare/SvPare) som skapat tråden. En "blatte" eller "invandrare" hade aldrig uttalat sig så eller ens uttryckt sig så. Invandrare är olika som dag och natt. Kolla bara på hans signatur.

- - -

...och vad ska förmå oss bli som norsken säger overbevised om att du inte är en produkt av en källarsittande Sd-are? För att illustrera en naiv och förment välmenande nyttig idiot.

(allvarligt talat tror jag också h*n trollar)
Citera
2014-12-03, 23:03
Medlem
Karditsas avatar
Känner inte igen mig, jag håller inte ihop med låtsas maffian.
Citera
2014-12-16, 00:32
Medlem
(Lånar kontot från en vän)

Asså HAHHAHA herregud. Det här har inte en invandrare skrivit. Det är antingen en rasist eller en SD:are som skapat tråden i syfte att skapa hets mot invandrare. Lägg av. Du beter dig barnsligt. Bara en sån sak gör att man blir övertygad av er SD:ares alt. rasisters jävla feghet. Kan du inte bara öppet skriva att du inte gillar invandrare istället?

Jag är själv andra generationens invandrare i Sverige, och jag har aldrig upplevt det du skriver. Visst kan jag bli glad om det finns andra i klassen (jag läser på universitet) som har samma eller liknande bakgrund som mig (jag tror alla människor blir glada om man ser folk från sin kultur), men det innebär inte att jag strikt grupperar mig emot svenskarna.

Allt du skriver är nonsens. Skaffa dig ett liv, människa! Det är förfärligt hur du försöker smutskasta oss med invandrarbakgrund som faktiskt är integrerade i samhället och vill ta del av Sverige och dess kultur. Du borde ta mig fan skämmas! Så jävla besviken och ledsen jag blir av att läsa sånt.
Citera
2014-12-16, 07:16
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
(Lånar kontot från en vän)

Asså HAHHAHA herregud. Det här har inte en invandrare skrivit. Det är antingen en rasist eller en SD:are som skapat tråden i syfte att skapa hets mot invandrare. Lägg av. Du beter dig barnsligt. Bara en sån sak gör att man blir övertygad av er SD:ares alt. rasisters jävla feghet. Kan du inte bara öppet skriva att du inte gillar invandrare istället?

Jag är själv andra generationens invandrare i Sverige, och jag har aldrig upplevt det du skriver. Visst kan jag bli glad om det finns andra i klassen (jag läser på universitet) som har samma eller liknande bakgrund som mig (jag tror alla människor blir glada om man ser folk från sin kultur), men det innebär inte att jag strikt grupperar mig emot svenskarna.

Allt du skriver är nonsens. Skaffa dig ett liv, människa! Det är förfärligt hur du försöker smutskasta oss med invandrarbakgrund som faktiskt är integrerade i samhället och vill ta del av Sverige och dess kultur. Du borde ta mig fan skämmas! Så jävla besviken och ledsen jag blir av att läsa sånt.
Du är ingen invandrare utan en svennebanan i apkostym. Blattar som du är riktiga sell outs.

Förklara mer konkret vad du inte håller med om istället för att vara en sån svenne, koskesh biorze
Citera
2014-12-17, 10:02
Bannlyst
Det här är varför vi inte ska ta emot fler blattar. Rasister och islamister som verkligen är bidragstagande parasiter.
Senast redigerad av Lavezzi92 2014-12-17 kl. 10:05.
Citera
2014-12-17, 11:59
Medlem
solanins avatar
Intressant trådstart. Det riktigt osar av förortssvenska, billigt rakvatten och dålig andedräkt.

TS skriver om ryggrad och stolthet. Det rimmar lite illa med ett folk som flyr som fega råttor från sina respektive skithål i Mellanöstern. Många lämnar trollungar och hucklekärring kvar. Är det att ha ryggrad?
Citera
2014-12-17, 17:58
Medlem
HasseBanans avatar
Nu såg jag att TS även startat samma tråd på Familjeliv.se. Där är det ingen som köper att han skulle vara seriös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in