• 2
  • 3
2014-10-25, 17:41
Medlem
Big.Bangs avatar
Du kommer vara mer klar i skallen. Fördelarna med att inte röka är väldigt stora om man studerar.
Citera
2014-10-25, 18:19
Medlem
Att inte bli ripped off av kranar är ett stort plus. Jag köpte en femma som killen sa att de var en fyra och att jag skulle få 0.8 extra nästa gång jag köpte av honom. Trevlig och trovärdig kille för övrigt. Åkte hem o vägde biten, vägde 3.5g. Hörde av mig ett par dagar efteråt och frågade om jag kunde komma o hämta upp de han var skyldig mig. Slutade med att först han inte visste vad jag pratade om sen sa han att han inte hade någonting inne. Nä fyfan.

Sen blir du mkt mer klar-tänkt. Inte dimmig i huvudet.
Citera
2014-10-25, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datz
http://nyheter24.se/nyheter/forsknin...s-for-ungas-iq

Nu är du medveten om att du använder Nyheter24 som källa va?
Citera
2014-10-25, 19:02
Medlem
Majewskis avatar
Fördelar med att sluta röka? Hälsan.
Citera
2014-10-25, 21:01
Medlem
SophieNeveus avatar
Just nu är jag också mitt uppe i ett litet uppehåll, det är dock ingenting jag har strävat för utan det har bara blivit så. Har börjat arbeta ganska mycket vilket har resulterat i att man inte längre har lika mycket fritid med vänner osv, tillfällena att röka på är inte längre lika många.

Det jag känner som är skillnaden är att jag är lite klarare i huvudet. Eventuellt att det är lite enklare att komma upp på morgonen men det kanske bara är jag...

Om jag ska vara ärlig så tycker jag att det egentligen bara är en nackdel att sluta röka, livet blir lite tråkigare och det vill man ju inte. Man behöver ju inte vara stenad hela tiden men att puffa ibland är väldigt rogivande och jag tror att det hjälper många att slappna av
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in