Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-27, 00:29
  #121
Medlem
Benramin567s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quinz
Hur är jag hatisk? Åkesson är en offentlig person, en politisk figur som bör ifrågasättas precis som alla andra politiker.

Du verkar vara ännu en hjärntvättad människa som bara sväljer allting americano, ja PKK är terrorister, ok! in that case... så är Åkesson en pajas och det var inte ens jag som sa det utan amerikanska politiker. :-)

Resten tänker jag inte ens kommentera, om någon så är det du som verkar vara hatisk och insnöad i dina synpunkter. "i gemen" PAAH!
Jag tycker du beter dig precis likadant som Özz gör på alla debatter. Sitter och slänger ut sig en massa dynga med passiv-aggresiva smileys. Äckligt betéende, väx upp och lär dig att diskutera som folk.
Citera
2015-02-26, 13:49
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benramin567
Jag tycker du beter dig precis likadant som Özz gör på alla debatter. Sitter och slänger ut sig en massa dynga med passiv-aggresiva smileys. Äckligt betéende, väx upp och lär dig att diskutera som folk.

Jag hade glömt bort denna patetiska tråden. Vad har smileys med någonting att göra? nåja, vad önskar du diskutera kära vän?
Jag tycker att Özz är en patrask och han är totalt förblindad av sin nationalism, men tyvärr så står han för det hyckleri som många invandrare står för. Jag står fast vid att dubbelmoral är vidrigt, att vilja ha öppna gränser och ha in invandrare i Sverige men inte i det egna hemlandet. Hade "mitt hemland" varit lika fritt och utvecklat som Sverige hade jag aldrig accepterat (från invandrare) det som svenskar tar från vissa grupper i samhället idag. Aldrig!

Jag hade aldrig låtit mitt hemland bli förstört, degenererat och utnyttjat, men nu anser jag även Sverige vara mitt hemland, och jag känner på samma sätt gällande Sverige. Jag är inte för fri invandring, däremot är jag för intelligenta och kapabla politiker, jag tycker att Åkesson är lika mycket idiot som Gudrun Schyman, som Löfven. Inte för den politik som de för nödvändigtvis men för sättet de gör det på.

Jag önskar att det fanns ett annat parti som talade om invandringens konsekvenser och agerade på det, men också ett parti som var aningen smartare och mognare än vad jag upplever SD vara. Jag tycker att alla politiker inom SD (och resterande svenska partier) är barn, och de för barnpolitik. Det är inget under att politiker runtom i världen skrattar åt Sveriges politik, för det är ett skämt. Något nytt behöver skapas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback