Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-09-11, 15:49
  #1
Medlem
Dennos avatar
Verkar som om antalet som vill rösta på FI är ganska lågt?

Ja (3.7 %)
Nej (93.6 %)
Vet ej (2.6 %)
Totalt har 21497 personer röstat.

Är det inga feminister som läser aftonbladet?
Citera
2005-09-11, 15:50
  #2
Medlem
noll? Bara 0,3% från att komma in i riksdagen.
Citera
2005-09-11, 15:52
  #3
Medlem
colds avatar
Fi kommer inte att komma in i riksdagen.
Citera
2005-09-11, 15:53
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cold
Fi kommer inte att komma in i riksdagen.

Jodå.
Citera
2005-09-11, 16:07
  #5
Medlem
Dennos avatar
Kan inte ljuga om att jag hade njutigt lite ifall dom INTE kom in.
Vore intressant att se hur dom höll ihop ifall dom inte kom in.
Citera
2005-09-11, 16:09
  #6
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internet
noll? Bara 0,3% från att komma in i riksdagen.

Ja/Nej-frågor gör alltid att det minst brukar bli 5-10 % åt det impopuläraste alternativet. 3,7 % är extremt lågt. Pröva att fråga om Dennis Schiller är Sveriges genom tiderna bästa fotbollsspelare eller något annat udda, så kommer du att få samma sorts svar. 5-10 % kommer att svara Ja. 3,7 % i en webbundersökning är inom felmarginalen.
Citera
2005-09-11, 17:20
  #7
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Ja/Nej-frågor gör alltid att det minst brukar bli 5-10 % åt det impopuläraste alternativet. 3,7 % är extremt lågt. Pröva att fråga om Dennis Schiller är Sveriges genom tiderna bästa fotbollsspelare eller något annat udda, så kommer du att få samma sorts svar. 5-10 % kommer att svara Ja. 3,7 % i en webbundersökning är inom felmarginalen.

Instämmer -- i tidigare undersökningar (med olika formuleringar) har Fi hamnat på ett stöd på 10-15%. I den näst senaste tror jag man låg på 6%. 3.7% är såpass litet att det knappt existerar, jepp.

Utvecklingen av Fi har varit sämsta tänkbara för de som trodde på partiet.

Å-å-å tjejer, å-å-å tjejer!

- F.G
Citera
2005-09-11, 19:18
  #8
Medlem
Carpe Diems avatar
Ni underskattar antalet idioter!

(fi) kan mycket väl ta tillräckligt många röster från (s), (v) och (mp) för att komma in i riksdagen. Tänk på att de har ett betydande stöd bland mediavänstern, så de kommer att få mycket gratispublicitet.
Citera
2005-09-11, 19:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem
Ni underskattar antalet idioter!

(fi) kan mycket väl ta tillräckligt många röster från (s), (v) och (mp) för att komma in i riksdagen. Tänk på att de har ett betydande stöd bland mediavänstern, så de kommer att få mycket gratispublicitet.
Tyvärr är det nog så! Se på vilket media-pådrag och publicitet det blivit för detta parti. Partiet i sig består mest av stollar, akademiker-karriärister och rättshaverister. Trots detta har partiet fått massor med publicitet.

Om Sverigedemokraterna fått hälften av denna publicitet vore dom inne i riksdagen redan. Personligen tror jag inte dom kommer in i riksdagen men nån procent kan dom ta. Det föds ju en varje minut som sagt.

Rödvinsvänsterns kelgrisar
Citera
2005-09-11, 20:17
  #10
Medlem
Skandhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Instämmer -- i tidigare undersökningar (med olika formuleringar) har Fi hamnat på ett stöd på 10-15%. I den näst senaste tror jag man låg på 6%. 3.7% är såpass litet att det knappt existerar, jepp.

Utvecklingen av Fi har varit sämsta tänkbara för de som trodde på partiet.

Å-å-å tjejer, å-å-å tjejer!

- F.G
Dom har iofs 13% på Aftonbladet för tillfället.
Citera
2005-09-11, 20:20
  #11
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skandha
Dom har iofs 13% på Aftonbladet för tillfället.

Det är som jag förstått det, den här undersökningen vi pratar om.
Citera
2005-09-11, 20:26
  #12
Medlem
Skandhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Det är som jag förstått det, den här undersökningen vi pratar om.
Haha, oj. Måste druckit något starkare än mineralvatten för jag tittade helt på fel sak. Ber om ursäkt för det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback