Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-26, 18:19
  #37
Medlem
killerboots avatar
Ikväll är det nog party i en av dom nämda städerna tror jag nog🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Citera
2019-06-26, 10:41
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-crome
Finns väl några i Örebro tror jag bl.a. gamla bc folk om rykten stämmer

Citat:
Ursprungligen postat av bagofbricks
Blir väl klubbhus på Holmen misstänker man.
Far jag kan inte få upp min kokosnöt
Nej inte ens med nitroglycerin
Ty när jag hade laddat mycket omsorgsfullt och väl
Bortåt jag sprang och sen sa det pang
Men nöten den är hel

Far jag kan inte få upp min kokonöt
För jag behärskar ej dagens sprängteknik
Vårt lilla hus om du ser?
Se det står där inte mer
Det är bara kokosnöten som är sig lik!
(FB) Explosion i Örebro
Citera
2019-06-27, 07:52
  #39
Medlem
VolvoSonetts avatar
Fanns en motorklubb med samma namn i regionen, som funnits där länge. Den upphörde helt att existera när de här moppepojkarna började etablera sin klubb. Detta skedde inte helt friktionsfritt kan man säga...
Citera
2019-06-27, 08:47
  #40
Medlem
Örebros tidning NA har läst flashback där de flesta av de här uppgifterna står här i forumet:

Citat:
NA avslöjar: Strippklubben på Holmen har kopplingar till mc-gänget No Surrender: ”Vi har ögonen på dem”


Nu utreder polisen om det finns kopplingar mellan sprängningen på Holmen och den stora explosion som skakade Linköping tidigare i juni.
...
En 43-årig örebroare var ledare för det kriminella gänget Black Cobra när de tog över ett hotell mitt i Örebro centrum. Under 2014 tvingades klubben bort från hotellet – och snart misstänks gänget istället ha tagit över lokalerna på Holmen från en sexklubb.

Efter att Black Cobra upplöstes någon gång runt 2014 ska örebroaren ha bytt lojalitet, till det holländska mc-gänget No Surrender, enligt uppgifter till NA.
...
Örebroaren har kopplingar till en 38-årig man från Linköping. Linköpingsbon var även han tidigare ledare i Black Cobra – men stod enligt polisuppgift under örebroaren i hierarkien. Efter att Black Cobra lades ned har 38-åringen haft en ledande roll i No Surrender.
...
Enligt uppgifter till Expressen kan dådet i Linköping ha varit riktat mot en medlem i mc-gänget No Surrender. Mannen ska ha fått en ledande roll i mc-gänget efter att örebroarens vän i Linköping börjat avtjäna ett fängelsestraff.
...
Tidigare under våren började en bil brinna i centrala Örebro. Bilen tillhör, enligt uppgift till NA, barnet till en annan tongivande medlem i No Surrender i Örebro.
...
No Surrender startades i Nederländerna under 2013. Det är ett mc-gäng som kan jämföras med Hells Angels och Bandidos. Enligt mc-gängets hemsida finns en avdelning i Sverige som går under namnet "Midtown". Flera av de svenska medlemmarna har enligt uppgift tidigare varit med i Black Cobra.
https://www.na.se/artikel/orebro-kom...-ogonen-pa-dem

Den numera 43-årige Örebroaren måste väl syfta på Shahin Amani https://petterssonorg.files.wordpres...02-17_1822.png
https://www.flashback.org/sok/shahin+amani?sp=1
Redan 2009 så visste flashback hur det skulle gå för shahin
(FB) Tråden om Black Cobra (Sammanfogad)
och 2014 så börjar det hetta till
(FB) Tråden om Black Cobra (Sammanfogad)


Den brinnande bilen har jag inte läst om förut. Vems barn är det?
__________________
Senast redigerad av Genderfluid 2019-06-27 kl. 08:49.
Citera
2019-06-27, 08:59
  #41
Medlem
No surrender MC har en egen youtube kanal med reklamfilm
https://www.youtube.com/channel/UClN...EHFV74Cq2PQSwA
Citera
2019-06-28, 18:25
  #42
Avstängd
MandysDiners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genderfluid
No surrender MC har en egen youtube kanal med reklamfilm
https://www.youtube.com/channel/UClN...EHFV74Cq2PQSwA

Är de medvetna om att det är ett gäng med Afrikaner och kameler som åker komunalt med samma västar som dem?
Citera
2019-06-29, 11:37
  #43
Medlem
qutms avatar
Några tecken på att dom lägger ner eller trappar upp?
Enligt media, så bestod väl No Surrender av avhoppare ifrån Satadurah, och hade väl ungefär samma våldskapital om det behövs?
Citera
2019-07-01, 07:39
  #44
Medlem
gnomepowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Några tecken på att dom lägger ner eller trappar upp?
Enligt media, så bestod väl No Surrender av avhoppare ifrån Satadurah, och hade väl ungefär samma våldskapital om det behövs?

Ja i Holland primärt men i Sverige så är det väl mest gamla BC?
Citera
2019-07-03, 10:55
  #45
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnomepower
Ja i Holland primärt men i Sverige så är det väl mest gamla BC?
Gamla OG/BC H, har den delen gått in i No Surender? Starka eller svaga i Stockholm?
Citera
2019-07-03, 11:44
  #46
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Gamla OG/BC H, har den delen gått in i No Surender? Starka eller svaga i Stockholm?
Vilka menar du när du endast skriver H?
Citera
2019-07-06, 15:05
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Enligt media, så bestod väl No Surrender av avhoppare ifrån Satadurah, och hade väl ungefär samma våldskapital om det behövs?
I Sverige hade/har väl Satadurah inget större våldskapital utan det är väl nästan bara i Holland dom har det?
Citera
2019-07-06, 17:32
  #48
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
I Sverige hade/har väl Satadurah inget större våldskapital utan det är väl nästan bara i Holland dom har det?
So sorry, har ingen aning!
Bara nyfiken pa valdsutveckligen i Sverige, som sa manga andra, inte med i gamet och har ingen kunskap, fragar baserat pa andra tradar och gammelmedia
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback