2020-01-26, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Vad menar du? Vad står ns för? Och vilken klubb pratar du om? Nej jag är inte så insatt när det gäller det här.
Ns = No Surrender Mc....
Citera
2020-01-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acaii
Ns = No Surrender Mc....
Ah jag borde ha fattat haha.

Men av vad jag har förstått, så drog en massa folk från denna klubb ner för att kriga i Syrien eller Irak? Då tycker man ju att de antingen borde ha blivit stärkta av detta, eller försvagade? Av det jag läst så verkar de inte direkt ha blivit stärkta, eller? Var det många som dog där? Någon som vet mer?
Citera
2020-01-27, 04:58
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ah jag borde ha fattat haha.

Men av vad jag har förstått, så drog en massa folk från denna klubb ner för att kriga i Syrien eller Irak? Då tycker man ju att de antingen borde ha blivit stärkta av detta, eller försvagade? Av det jag läst så verkar de inte direkt ha blivit stärkta, eller? Var det många som dog där? Någon som vet mer?

Medlemmar från Holland ja. I Sverige ligger medlemmarna på knä mot Mecka.

Undrar hur man känner sig som biker idag när gäng som dessa dyker upp med en genetisk härdsmälta till medlemmar. Araber, negrer, balkanpack osv.
Citera
2020-01-27, 06:54
Medlem
Dodafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Medlemmar från Holland ja. I Sverige ligger medlemmarna på knä mot Mecka.

Undrar hur man känner sig som biker idag när gäng som dessa dyker upp med en genetisk härdsmälta till medlemmar. Araber, negrer, balkanpack osv.

Trodde faktiskt att No Surrender mc var en mer etniskt blandad klubb likt Bandidos mc. Är enbart Hells Angels mc som enbart består av vita män.
Citera
2020-01-27, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasi
Någon som vet om amin esmae*l* fortfarande hänger med dom här mupparna , vet att han var med i black cobra förut men varken hört eller sett något från honom sen bc las ner ?
Amin esmaeili
Citera
2020-01-27, 20:05
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dodafisk
Trodde faktiskt att No Surrender mc var en mer etniskt blandad klubb likt Bandidos mc. Är enbart Hells Angels mc som enbart består av vita män.
Det var länge sedan. Idag finns det gott om olika etniciteter i HA.
Citera
2020-01-27, 22:46
Medlem
Dodafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IbrahimZlatanovic
Det var länge sedan. Idag finns det gott om olika etniciteter i HA.

Trodde det var mer etniskt blandat i HA:s undergrupper som Red and White Crew. Inte i HA.

No Surrender mc. I vilka städer finns medlemmarna? Har de några fasta Chapters eller är alla medlemmar Nomads?
Citera
2020-01-29, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodafisk
Trodde det var mer etniskt blandat i HA:s undergrupper som Red and White Crew. Inte i HA.

No Surrender mc. I vilka städer finns medlemmarna? Har de några fasta Chapters eller är alla medlemmar Nomads?

HA har inte svarta med sig, då bryter dom mot avtalet med AB! Men det finns sånna fall med.
Citera
2020-01-29, 10:23
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahavrfd
HA har inte svarta med sig, då bryter dom mot avtalet med AB! Men det finns sånna fall med.

Ja bara en snabb googling och du finner hur mycket negrer som helst med HA västar, kanske inte svenskar men Internationellt.
Citera
2020-01-29, 18:14
Medlem
Citat:
Men av vad jag har förstått, så drog en massa folk från denna klubb ner för att kriga i Syrien eller Irak?
Det var bara några stycken som gjorde det från Holland. Dom är ingenting i Sverige snart är dom borta
Citera
2020-01-30, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Ok, vart kan man läsa om det här?

Ingen aning, står säkert någonstans! Jag har fått det berättat genom en närstående som tillägnat 11 år med den klubben.
Citera
2020-01-30, 08:15
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahavrfd
Ingen aning, står säkert någonstans! Jag har fått det berättat genom en närstående som tillägnat 11 år med den klubben.

Hörsägen med andra ord, jaja om det nu skulle stämma så är det avtalet inte mycket värt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in