Flashback bygger pepparkakshus!
2015-04-27, 11:35
Medlem
Renspluggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatThisMoron
Kan du förklara hur du kommer fram till det fetade?

Troligen genom att dricka för många fredagsöl och sedan fylleposta.

Men nja, det var någonting tidigare som fick mig att höja på ögonbrynen när jag läste domen och skrev det inlägget. Troligen beror det nog på att jag läste för mycket mellan raderna i domen och i inläggen av Ninja60 här i tråden. Jag skulle behöva gå igenom allt som skrivits för att kunna peka på hur jag resonerade mig fram till den slutsatsen. Men det blir i så fall först på fredag.

Citera
2015-05-21, 09:54
Bannlyst
Blev det bara skadeståndskrav, inte fängelse på misshandlar trion Marcus Nykvist, Yonni Teklay och Björn Frenell Staaf ?
...eller är domen överklagad?

mvh
Citera
2015-07-06, 23:55
Medlem
MN dömdes till fängelse i tio mån, YT dömdes till skyddstillsyn och samhällstjänst, Staaf dömdes till samhällstjänst. Alla tre dömdes också att betala skadestånd. Domarna har överklagats. Hovrätten nästa...
Citera
2015-07-28, 23:55
Medlem
Ja det bästa var ju om s.k B.O erkände sina handlingar i detta fall istället för att skylla på minnesförlust och stå rakryggad för det han gjort.Istället väljer han att neka till allting han startat och begära en massa pengar. Dom åtalade kommer att få sina straff men den som startat allting kommer att gå fri? Tydligen fritt fram att starta men inte ta konsekvenserna? Mvh Sol
Citera
2015-07-29, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninja60
Ja det bästa var ju om s.k B.O erkände sina handlingar i detta fall istället för att skylla på minnesförlust och stå rakryggad för det han gjort.Istället väljer han att neka till allting han startat och begära en massa pengar. Dom åtalade kommer att få sina straff men den som startat allting kommer att gå fri? Tydligen fritt fram att starta men inte ta konsekvenserna? Mvh Sol

Förstår att det är tufft att grabben gjort detta och det är strongt av dig att gå ut så här i tråden men alltså, vilka signaler vill du ge till ditt barn. De har gått på FYRA mot en och misshandlat. Det finns inga ord som BO kan säga som motiverar det. Vill du lära ditt barn att det är ok att misshandla folk för ORD? Tycker du klart och tydligt ska förklara för grabben att du finns där men inte försvarar det han har gjort. Om han läser detta, vilket han högst troligt gör, så får han ju intrycket att du tycker att det han har gjort var ok för BO förtjänade att bli misshandlad.

Kan inte gå bra i livet för en grabb som lär sig att argumentera den vägen. Försök hjälpa honom på riktigt istället så kanske han inte hamnar snett.
Citera
2015-07-29, 01:27
Medlem
Har du inte förstått mitt inlägg eller
Senast redigerad av ninja60 2015-07-29 kl. 01:34.
Citera
2015-07-29, 01:38
Medlem
Brain Damages avatar
Citat:
ka signaler vill du ge till ditt barn. De har gått på FYRA mot en och misshandlat. Det finns inga ord som BO kan säga som motiverar det. Vill du lära ditt barn att det är ok att misshandla folk för ORD? Tycker du klart och tydligt ska förklara för grabben att du finns där men inte försvarar det han har gjort. Om han läser detta, vilket han högst troligt gör, så får han ju intrycket att du tycker att det han har gjort var ok för BO förtjänade att bli misshandlad.

Kan inte gå bra i livet för en grabb som lär sig att argumentera den vägen. Försök hjälpa honom på riktigt istället så kanske han inte hamnar snett.
Förutom felquoteringen, När du är på "snean" ska du ge fan i att posta här, du har skadat din grabb tillräckligt genom att göra det. Gooooogleee....

Eh, um. ville du säga något också?
Citera
2015-07-29, 01:56
Medlem
Jag står för det jag skriver så jag behöver inte vara på fyllan som troligtvis du är . Jag vågar stå för vem jag är utan att veta vem du är fegis.
Senast redigerad av ninja60 2015-07-29 kl. 02:04.
Citera
2015-07-29, 02:24
Medlem
Brain Damages avatar
Citat:
Jag står för det jag skriver så jag behöver inte vara på fyllan som troligtvis du är . Jag vågar stå för vem jag är utan att veta vem du är fegis.
Möjligtvis är du inte på fyllan, men allt samlas här, https://www.flashback.org/leave.php?...t.ly%2F1vw0aBX och nu bidrog du till lite till. Fattar du inte det?

Kan mod flytta tråden till lämpligare rum? Ex barn o familj som ett avskräckande exempel på hur man INTE utför damagecontrol 2015.
Citera
2015-07-29, 02:37
Medlem
Vad är du rädd för konsekvenserna B O gjort eller nåt annat . Kanske sanningen?=Brain Damage|54163432]Möjligtvis är du inte på fyllan, men allt samlas här, https://www.flashback.org/leave.php?...t.ly%2F1vw0aBX och nu bidrog du till lite till. Fattar du inte det?

Kan mod flytta tråden till lämpligare rum? Ex barn o familj som ett avskräckande exempel på hur man INTE utför damagecontrol 2015.[/quote]
Senast redigerad av ninja60 2015-07-29 kl. 02:41.
Citera
2015-07-29, 02:40
Medlem
Citat:
Vad är du rädd för konsekvenserna B O gjort eller nåt annat . Kanske sanningen?=Brain Damage|54163432]Möjligtvis är du inte på fyllan, men allt samlas här, https://www.flashback.org/leave.php?...t.ly%2F1vw0aBX och nu bidrog du till lite till. Fattar du inte det?

Kan mod flytta tråden till lämpligare rum? Ex barn o familj som ett avskräckande exempel på hur man INTE utför damagecontrol 2015.
[/quote]
Senast redigerad av ninja60 2015-07-29 kl. 02:52.
Citera
2015-07-29, 02:54
Medlem
Brain Damages avatar
Citat:
Vad är du rädd för konsekvenserna B O gjort eller nåt annat . Kanske sanningen.
Du fattar inte ett skit. Jag sitter på Bahamas och rullar en joint, ingen jävel har en beef med mig. Din grabb, som du outat genom din medverkan i tråden (du har uppgett ditt fullständiga namn vilket innebär att vi vet vem GM är) har en hel del folk en beef med... Framtida AG (arbetsgivare, note fore noobs) kommer googa Ny*vist + Hudiksvall. Farsan pucko, uppenbarligen, grabben misshandlare... Anställa Njaeee...

Ta hjälp av grabbens polare innan och om du postar igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in