Citat:
Ursprungligen postat av
ninja60
Ja det bästa var ju om s.k B.O erkände sina handlingar i detta fall istället för att skylla på minnesförlust och stå rakryggad för det han gjort.Istället väljer han att neka till allting han startat och begära en massa pengar. Dom åtalade kommer att få sina straff men den som startat allting kommer att gå fri? Tydligen fritt fram att starta men inte ta konsekvenserna? Mvh Sol
Vad är det han ska erkänna? Att han kallade nån för neger?
Ponera nu att han erkänner att han kallade nån för neger eller fitta eller va han nu sa, känns det bättre för dig då? Antar att din son kallade gymfyllot för diverse fula ord också så då har det jämnat ut sig på det planet.
Jag fattar inte vad du vill komma fram till? Din grabb misshandlar nån fyllskalle grovt och det enda du tjatar om är nån jävla sanning (som du verkar sitta inne på men inte riktigt kan förklara i skrift).
"Tydligen fritt fram att starta men inte ta konsekvenserna" Driver du med oss? Grov misshandel är inte konsekvens nog?
Gissar jag rätt om jag säger att du suttit för ett par misshandelsdomar själv?
Du kan svara på mina frågor för Ederkoppmannen är mitt riktiga namn, jag är brasiliansk fotbollsspelare (dom har ofta bara ett namn you know

)