2014-10-10, 20:38
Medlem
Lter som en bra ide, hade tnkt brja med sobrilen innan jag gr hemifrn, mest fr att det tog tv timmar sa vi tidigare idag, och det r en bit att g. Men klart att det kan vara en id att vnta med tgrder tills man kommer p plats. Mest fr att det r lttare att avbryta om det inte skulle vara rtt.
Citera
2014-10-10, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-rafael
Lter som en bra ide, hade tnkt brja med sobrilen innan jag gr hemifrn, mest fr att det tog tv timmar sa vi tidigare idag, och det r en bit att g. Men klart att det kan vara en id att vnta med tgrder tills man kommer p plats. Mest fr att det r lttare att avbryta om det inte skulle vara rtt.
Nr hade du tnkt utfra ditt stora avslut? Klockan tickar p
Citera
2014-10-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
Nr hade du tnkt utfra ditt stora avslut? Klockan tickar p

Inte fre 22 vilket fall som helst. Men desto senare desto bttre, borde vara mindre folk i rrelse kring 3. S misstnker ungefr d. Frhoppningsvis kommer det inte vara s stort alls.
Citera
2014-10-10, 22:21
Medlem
D har i varje fall brnnvinsflaskan korkats upp. Man fr ta ngra sna, och sedan packa och ge sig ivg tror jag. Klockan tickar.
Citera
2014-10-12, 14:33
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Min frga med vrden r vl mer kommer dom ge en krkmeddel, magpumpa, eller stter dom bara ngon slags andningsvakt, eller lter dom bara en ligga i en sng i ett par timmar och tvingar en att prata med psyk??

Nr det gller alkohol r det en 70 cl brnnvin, har tyvrr inte s mycket mer. Dock r jag vl kanske inte s mycket p jakt efter andningsuppehll utan mer en slhet, nr kroppen mrker att den inte fr syre s ska inte kroppen orka drabbas av panik.

Krkmedel anvnds inte nufrtiden knappt, frmodligen magpumpning. Gllande andningsvakt tror jag snarare att de stter dig i respirator direkt.

Det finns antidoter till benzo, men flumazenil kan ha en viss agonistisk effekt i sig dvs i vissa fall riskerar att frstrka effekten s det vanliga r att man lter medicinerna verka frdigt.

Jag gillar dock inte att skriva i denna trd med massa suicidider. Benzo i sig har ingen direkt hmmande effekt p andningscentrum som opiater har, s andningsdepression r direkt relaterad till graden av sedering s nr du fr svrt att andas kommer du frmodligen redan tuppat av.
Citera
2014-10-25, 20:52
Medlem
Som ni kanske mrker gick min plan inte ngot vidare. Jag fick inte alls den knslan jag ville ha. Drfr ska jag nu prva med en annan variant. Det jag har och tillg denna gng r imovane. Mycket av den varan, vad kan jag frvnta mig resultatet blir???
Citera
2014-10-25, 20:59
Medlem
Verkar som du r undersysselsatt p helgerna och gnar dig t farmakologiska experiment?
Jag avser inte hjlpa dig emedan relevant information i mnet finns p internet. Ogillar dock denna typ av uppmrksamhetstrdar. Kan du inte f uppmrksamhet p annat stt?
Citera
2014-10-25, 21:16
Medlem
Citat:
Som ni kanske mrker gick min plan inte ngot vidare. Jag fick inte alls den knslan jag ville ha. Drfr ska jag nu prva med en annan variant. Det jag har och tillg denna gng r imovane. Mycket av den varan, vad kan jag frvnta mig resultatet blir???
Sknt att du lever ts. Insg du att drunkna inte kndes s bra nr du satt dr mitt i natten? Vad r din nya plan d?
Citera
2014-10-25, 22:29
Medlem
Att det inte skulle knnas bra var jag helt med p. Var drfr jag skulle vara hg p sobril. Tyvrr tog den inte tillrckligt bra .
Min nya plan beror p vad som hnder vid hga doser av imovane, men bygger p samma sak som sist. Nr det gller uppmrksamhet s har jag vl inte hittat ngot annat stt tyvrr, men det r samtidigt inte frgan frgan i trden.
Citera
2014-10-25, 22:38
Medlem
Citat:
Att det inte skulle knnas bra var jag helt med p. Var drfr jag skulle vara hg p sobril. Tyvrr tog den inte tillrckligt bra .
Min nya plan beror p vad som hnder vid hga doser av imovane, men bygger p samma sak som sist. Nr det gller uppmrksamhet s har jag vl inte hittat ngot annat stt tyvrr, men det r samtidigt inte frgan frgan i trden.
Stora doser imovane gr dig helt vck i huvudet. Knns fortfarande som att jag gr fel som ger dig tips och snart kommer nn moral predikare in och kritiserar mig. Vill en person d s ska den f d i lugn och ro tycker jag.
Antar att El-rafael har tnkt ver det hr noga, har jag rtt?
Citera
2014-10-25, 23:15
Medlem
Om jag hittar ett lugnt och nstan garanterat stt s ja, d har jag tnkt igenom det. Ett oskert stt r jag inte beredd p, ett vilt typ hoppa framfr tget s kanske. Vad r en stor dos imovane d???
Citera
2014-10-25, 23:30
Medlem
Citat:
Om jag hittar ett lugnt och nstan garanterat stt s ja, d har jag tnkt igenom det. Ett oskert stt r jag inte beredd p, ett vilt typ hoppa framfr tget s kanske. Vad r en stor dos imovane d???
En stor dos utan tolerans r enligt mig 4 7,5mg. Det hade jag blivit rejlt vck p. Finns risk att du fr hallucinationer men det spelar ingen roll gissar jag.

Tycker inte heller du ska hoppa framfr ett tg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in