Flashback bygger pepparkakshus!
2014-10-10, 20:38
Medlem
Låter som en bra ide, hade tänkt börja med sobrilen innan jag går hemifrån, mest för att det tog två timmar sa vi tidigare idag, och det är en bit att gå. Men klart att det kan vara en idé att vänta med åtgärder tills man kommer på plats. Mest för att det är lättare att avbryta om det inte skulle vara rätt.
Citera
2014-10-10, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-rafael
Låter som en bra ide, hade tänkt börja med sobrilen innan jag går hemifrån, mest för att det tog två timmar sa vi tidigare idag, och det är en bit att gå. Men klart att det kan vara en idé att vänta med åtgärder tills man kommer på plats. Mest för att det är lättare att avbryta om det inte skulle vara rätt.
När hade du tänkt utföra ditt stora avslut? Klockan tickar på
Citera
2014-10-10, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
När hade du tänkt utföra ditt stora avslut? Klockan tickar på

Inte före 22 vilket fall som helst. Men desto senare desto bättre, borde vara mindre folk i rörelse kring 3. Så misstänker ungefär då. Förhoppningsvis kommer det inte vara så stort alls.
Citera
2014-10-10, 22:21
Medlem
Då har i varje fall brännvinsflaskan korkats upp. Man får ta några såna, och sedan packa och ge sig iväg tror jag. Klockan tickar.
Citera
2014-10-12, 14:33
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Min fråga med vården är väl mer kommer dom ge en kräkmeddel, magpumpa, eller sätter dom bara någon slags andningsvakt, eller låter dom bara en ligga i en säng i ett par timmar och tvingar en att prata med psyk??

När det gäller alkohol är det en 70 cl brännvin, har tyvärr inte så mycket mer. Dock är jag väl kanske inte så mycket på jakt efter andningsuppehåll utan mer en slöhet, när kroppen märker att den inte får syre så ska inte kroppen orka drabbas av panik.

Kräkmedel används inte nuförtiden knappt, förmodligen magpumpning. Gällande andningsvakt tror jag snarare att de sätter dig i respirator direkt.

Det finns antidoter till benzo, men flumazenil kan ha en viss agonistisk effekt i sig dvs i vissa fall riskerar att förstärka effekten så det vanliga är att man låter medicinerna verka färdigt.

Jag gillar dock inte att skriva i denna tråd med massa suicididéer. Benzo i sig har ingen direkt hämmande effekt på andningscentrum som opiater har, så andningsdepression är direkt relaterad till graden av sedering så när du får svårt att andas kommer du förmodligen redan tuppat av.
Citera
2014-10-25, 20:52
Medlem
Som ni kanske märker gick min plan inte något vidare. Jag fick inte alls den känslan jag ville ha. Därför ska jag nu pröva med en annan variant. Det jag har och tillgå denna gång är imovane. Mycket av den varan, vad kan jag förvänta mig resultatet blir???
Citera
2014-10-25, 20:59
Medlem
Verkar som du är undersysselsatt på helgerna och ägnar dig åt farmakologiska experiment?
Jag avser inte hjälpa dig emedan relevant information i ämnet finns på internet. Ogillar dock denna typ av uppmärksamhetstrådar. Kan du inte få uppmärksamhet på annat sätt?
Citera
2014-10-25, 21:16
Medlem
Citat:
Som ni kanske märker gick min plan inte något vidare. Jag fick inte alls den känslan jag ville ha. Därför ska jag nu pröva med en annan variant. Det jag har och tillgå denna gång är imovane. Mycket av den varan, vad kan jag förvänta mig resultatet blir???
Skönt att du lever ts. Insåg du att drunkna inte kändes så bra när du satt där mitt i natten? Vad är din nya plan då?
Citera
2014-10-25, 22:29
Medlem
Att det inte skulle kännas bra var jag helt med på. Var därför jag skulle vara hög på sobril. Tyvärr tog den inte tillräckligt bra .
Min nya plan beror på vad som händer vid höga doser av imovane, men bygger på samma sak som sist. När det gäller uppmärksamhet så har jag väl inte hittat något annat sätt tyvärr, men det är samtidigt inte frågan frågan i tråden.
Citera
2014-10-25, 22:38
Medlem
Citat:
Att det inte skulle kännas bra var jag helt med på. Var därför jag skulle vara hög på sobril. Tyvärr tog den inte tillräckligt bra .
Min nya plan beror på vad som händer vid höga doser av imovane, men bygger på samma sak som sist. När det gäller uppmärksamhet så har jag väl inte hittat något annat sätt tyvärr, men det är samtidigt inte frågan frågan i tråden.
Stora doser imovane gör dig helt väck i huvudet. Känns fortfarande som att jag gör fel som ger dig tips och snart kommer nån moral predikare in och kritiserar mig. Vill en person dö så ska den få dö i lugn och ro tycker jag.
Antar att El-rafael har tänkt över det här noga, har jag rätt?
Citera
2014-10-25, 23:15
Medlem
Om jag hittar ett lugnt och nästan garanterat sätt så ja, då har jag tänkt igenom det. Ett osäkert sätt är jag inte beredd på, ett vilt typ hoppa framför tåget så kanske. Vad är en stor dos imovane då???
Citera
2014-10-25, 23:30
Medlem
Citat:
Om jag hittar ett lugnt och nästan garanterat sätt så ja, då har jag tänkt igenom det. Ett osäkert sätt är jag inte beredd på, ett vilt typ hoppa framför tåget så kanske. Vad är en stor dos imovane då???
En stor dos utan tolerans är enligt mig 4 7,5mg. Det hade jag blivit rejält väck på. Finns risk att du får hallucinationer men det spelar ingen roll gissar jag.

Tycker inte heller du ska hoppa framför ett tåg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in