Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-10-26, 18:53
  #13
Medlem
tack för alla svar, ville bolla lite tankar och funderingar med folk som inte kände mig personligen. självklart hade jag tanke på att kontakta läkare/psykolog för detta, men var rädd för vad dem skulle säga åt mig att göra.

Kan i alla fall tala om att jag idag mår tusen gånger bättre och har tagit tag i mitt liv då jag verkligen förstått att jag inte kunde fortsätta leva som jag gjort. Nu äter jag hälsosamt, tränar innan eller efter mitt jobb och är mycket gladare och piggare.
Att sluta jävlas med sig själv genom att trycka i mig massa onyttigheter om kvällarna som sedan får mig att må dåligt var steg ett. steg två var att en dag i veckan göra storkok och se till att ha matlådor redo för att förhindra suget efter spontana köp av godis o bakverk (vilket ja får om jag ätit dåligt under dagen).
Nu kan jag vakna upp på morgonen utan ångest och istället glädjas över en hälsosam livsstil.
Citera
2015-11-18, 17:11
  #14
Medlem
jag är exakt likadan. Svälte ner mig till 42 kg. Numera vräker jag i mig godis på kvällarna och sedan spyr upp det. Vill verkligen verkligen inte äta, hatar mat. Vill väga 40 kg igen, inte 49........
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback