2014-10-07, 22:30
Medlem
Jag har en dator frn 2010 med Windows Media Player, p den finns effekten WOW som gr ljudet lite mer fylligt (tycker jag)...
P ngra senare datorer 2012-nu hittar jag inte effektern i windows media player, och undrar om ngon vet om den finns och i s fall hur man gr fr att anvnda den...
Citera
2014-10-08, 11:41
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truqs
Jag har en dator frn 2010 med Windows Media Player, p den finns effekten WOW som gr ljudet lite mer fylligt (tycker jag)...
P ngra senare datorer 2012-nu hittar jag inte effektern i windows media player, och undrar om ngon vet om den finns och i s fall hur man gr fr att anvnda den...

ppna media player - vxla till lilla spelaren d.v.s spelar "nu" spelaren - hgerklicka p densammas lilla ikon nere till hger och dr finns - "allt" .

Anvnder du Spotify ?...det finns en equalizer till den spelaren med som ger en fantastisk ljudfrbttring.
Senast redigerad av 1FF 2014-10-08 kl. 11:57.
Citera
2014-10-08, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
ppna media player - vxla till lilla spelaren d.v.s spelar "nu" spelaren - hgerklicka p densammas lilla ikon nere till hger och dr finns - "allt" .
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Anvnder du Spotify ?...det finns en equalizer till den spelaren med som ger en fantastisk ljudfrbttring.
Jaha, hur gr man?
Citera
2014-10-09, 06:55
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Tack!
Jaha, hur gr man?

http://www.equalify.me/ r frekvenzfrdelaren
Citera
2014-10-09, 09:32
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Tack!
Jaha, hur gr man?

Man installerar den som nmns i inlgg # 4 vilken r densamma som jag menade .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in