2014-10-07, 22:30
Medlem
Jag har en dator från 2010 med Windows Media Player, på den finns effekten WOW som gör ljudet lite mer fylligt (tycker jag)...
På några senare datorer 2012-nu hittar jag inte effektern i windows media player, och undrar om någon vet om den finns och i så fall hur man gör för att använda den...
Citera
2014-10-08, 11:41
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truqs
Jag har en dator från 2010 med Windows Media Player, på den finns effekten WOW som gör ljudet lite mer fylligt (tycker jag)...
På några senare datorer 2012-nu hittar jag inte effektern i windows media player, och undrar om någon vet om den finns och i så fall hur man gör för att använda den...

Öppna media player - växla till lilla spelaren d.v.s spelar "nu" spelaren - högerklicka på densammas lilla ikon nere till höger och där finns - "allt" .

Använder du Spotify ?...det finns en equalizer till den spelaren med som ger en fantastisk ljudförbättring.
Senast redigerad av 1FF 2014-10-08 kl. 11:57.
Citera
2014-10-08, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Öppna media player - växla till lilla spelaren d.v.s spelar "nu" spelaren - högerklicka på densammas lilla ikon nere till höger och där finns - "allt" .
Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Använder du Spotify ?...det finns en equalizer till den spelaren med som ger en fantastisk ljudförbättring.
Jaha, hur gör man?
Citera
2014-10-09, 06:55
Medlem
KTKs avatar
Citat:
Tack!
Jaha, hur gör man?

http://www.equalify.me/ är frekvenzfördelaren
Citera
2014-10-09, 09:32
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Tack!
Jaha, hur gör man?

Man installerar den som nämns i inlägg # 4 vilken är densamma som jag menade .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in