2015-04-21, 17:14
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Hur vet du inte ordern gavs muntligen ?? Om det inte gavs muntligen
Hur vet du att den inte försvann i någon brand?? Om du inte visste, så brann det rätt så bra sista åren i Berlin bland annat.
Hur vet du att det givits någon order? Hur vet du att det skrivits några dokument? Hur vet du att förintelsen ägt rum? Konsensus blir att föreställning om förintelsen bygger på indicier, det måste du väl även själv hålla med om?

Citat:
Hur ska aska lämna spår efter sig?? Om du inte förstår det, så slå upp det i någon sajt läs på.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Aska
Så du menar att den bara försvann, puts väcka? Att nazisterna sysslade med telepati har man ju förstått här på revisionism forumet, men att de även kunde trolla var något nytt

Citat:
Så förstår du rätt så snabbt, det "försvinner" snabbt, eftersom det är bra som "gödningsmedel" det innehåller samma ämnen i stora delar, som man göder åker med.
Är det träaska det är frågan om här?
Citera
2015-04-21, 17:25
Medlem
Skit i Himmler. Denna kackerlacka var bara en lite flugskit i ett storre maskineri.

Skickar med en laenk till Wikipedia och en artikel som handlar om Wannsee konferansen dar finns bilder pa unika dokument.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wannsee_Conference

Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Jag har egentligen aldrig hört någon godtagbar bortförklaring till detta synnerliga graverade bevis för att en plan för judendomens utrotande existerade.

1943 höll Heinrich Himmler ett slutet tal till SS-officerer i Poznan. Polen.
Talet handlade om ideologi, krigsstrategi, men också om judar och deras öde.

Här finns talet om judarna och vilket öde de möter och kommer möta i Nazi-Tyskland.

http://www.holocaust-history.org/him...znan-large.mov

Kan du inte ladda ner filmen så finns textversionen här

http://www.holocaust-history.org/him...ech-text.shtml
Citera
2015-04-21, 17:34
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patriot8
Har jag påstått att man tog av döda lik deras kläder..? Tvärtom så brände man väl snarare kläderna tillsammans med lik. .
Gjorde de det verkligen, i en muffelugn ? Du är den första som jag hört säga det. Varför ser man då en massa bilder på nakna människor? Var är deras kläder? Nej !! men jag antog det eftersom du sade de brände kläder i ugnarna bland annat. Alla bilder hittills som jag har sett, så är liken utan kläder. Ska jag tvungen lägga in bilder på dem ? Även bilder som visar hur de gjorde!! visar döda kroppar utan kläder.
Vilka kläder hade de på sig då ? De som brändes!
1) Fångkläder!?, problemet är då vilka kläder avlusade de? Hur ska de få tag på nya!? Tro de var svårt få tag på nytt tyg vid slutet avkriget.
2) Kläder som de anlände med!? Problemet är då de vagnar som sändes tillbaks till tyskland försäljning, samt till östfronten. De kläderna samlades i förrådet "canada". Därför jag in listan!

462 vagnar lump
251 vagnar bolsterdun
317 vagnar kläder,linne

totalsumma : RM 13.294.400,-

Så det med de brände kropparna stämmer någorlunda tycker jag. Sedan hade skorstenen sotat igen på nolltid. Det kan du höra med vilken sotare som helst.

Avlusningskammare är fortfarande viktigt för att bekämpa ohyra, även om de första kläderna redan bytts. Vilka kläder då?? De som de anlände eller fångkläder??

Citat:
Jag var inte där, men vad jag förstått så fick man nya kläder på lägret.

Sannolikt så tillhandahöll man vissa användbara kläder som gasades och sändes till armen, medan andra förbrändes. Med tanke på den stora kvantitet det rörde sig om är det knappast något otroligt.
Ja mycket riktigt, de fick sina utbytta emot fångkläder. De kläder som de hade på sig samlades i förrådet "canada" sorterades. Skickades sedan tillbaks in till i Tyskland omvandlades till pengar, det som de kunde skickades till östfronten typ varma kläder, vinterskor o pälsar.
Därav jag gav dig listan. Det var antal vagnar som skulle tillbaks till tyskland och det var innan "vågen" kom i gång 1943- 1944.

Citat:
Vet inte vad du försöker få sagt här, kanske beror det på dyslexin, kanske beror det på att du missförstått/ignorerat vad jag tidigare skrivit.
Nej, jag ville ge dig en vink med material som beslagtogs. Att de hade jäkla massa saker, fulla vagnar med kläder annat luddiga saker som skulle tillbaks till Tyskland. Allt som de kunde omvandlas till pengar. Kan läsas i boken om Himmler och hans SS. Japp sorry för min dyslexi!!
Citera
2015-04-21, 17:48
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Orkar inte läsa igenom den tråden heller. Kan du inte berätta din poäng direkt? Är Bibeln en icke-trovärdig källa?
Oki!! Det är om skrönan, detta är inlägg av TS.

Man lägger märke till just 6.000.000 miljoner judar körs redan 1910...1915 1930 1938 i amerikanska tidningar... (det förklaras av att skribenten(USA) har samma agenda årtionde efter årtionde - ungefär som svensk DDR journalistik)

Vilket vi både visar, varför det upprepas. Vi visar det kommer upp fler siffror på 3 miljoner judar än 6 miljoner osv..

Allt blide tyst ett tag, TS förstod sin tabbe och försvann, allt var lätt checka upp.
Sedan gå vi på varför 6 000 000 är så viktigt för judarna. Aegishjalmr kommer in påstår det är spådom judarna vill ha genom, att 6 000 000 måste dödas innan de får israel. Det står i bok på hebreiska, som rabbin Rabbi Blech har översatt (tolkat)

Vi ville få reda på var den står och så vidare, men Aegishjalmr dra sig för svara. Bara att den står i boken. Varmluftsballongen köper boken, det visas det står inte i boken. Så han fråga var i boken det står!!
Det blir tyst från Aegishjalmr, spelar inte roll hur många gånger vi upprepa det. Han glider undan frågan. Sen blide han tyst, hördes inte av mer..... Vi har upprepat frågan i andra trådar också. Men han vill inte svara! Kanske på grund av han förstått hans miss!! För Rabbin Belch finns inte, det är en pseudonym av en annan person som är inte en rabbin!!
Fortsatt diskussion kan vi ta i den tråden !!
Citera
2015-04-21, 17:50
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Gjorde de det verkligen, i en muffelugn ? Du är den första som jag hört säga det. Varför ser man då en massa bilder på nakna människor? Var är deras kläder? Nej !! men jag antog det eftersom du sade de brände kläder i ugnarna bland annat. Alla bilder hittills som jag har sett, så är liken utan kläder. Ska jag tvungen lägga in bilder på dem ? Även bilder som visar hur de gjorde!! visar döda kroppar utan kläder.
Vilka kläder hade de på sig då ? De som brändes!
1) Fångkläder!?, problemet är då vilka kläder avlusade de? Hur ska de få tag på nya!? Tro de var svårt få tag på nytt tyg vid slutet avkriget.
2) Kläder som de anlände med!? Problemet är då de vagnar som sändes tillbaks till tyskland försäljning, samt till östfronten. De kläderna samlades i förrådet "canada". Därför jag in listan!
Antar att fångkläder inte brändes upp, därav inte konstigt om liken du sett på bild inte har kläder på sig.

Citat:
Avlusningskammare är fortfarande viktigt för att bekämpa ohyra, även om de första kläderna redan bytts. Vilka kläder då?? De som de anlände eller fångkläder??
Fångkläder, men även de anlända kläderna som inte förstördes.
Citera
2015-04-21, 17:54
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Oki!! Det är om skrönan, detta är inlägg av TS.

Man lägger märke till just 6.000.000 miljoner judar körs redan 1910...1915 1930 1938 i amerikanska tidningar... (det förklaras av att skribenten(USA) har samma agenda årtionde efter årtionde - ungefär som svensk DDR journalistik)

Vilket vi både visar, varför det upprepas. Vi visar det kommer upp fler siffror på 3 miljoner judar än 6 miljoner osv..

Allt blide tyst ett tag, TS förstod sin tabbe och försvann, allt var lätt checka upp.
Sedan gå vi på varför 6 000 000 är så viktigt för judarna. Aegishjalmr kommer in påstår det är spådom judarna vill ha genom, att 6 000 000 måste dödas innan de får israel. Det står i bok på hebreiska, som rabbin Rabbi Blech har översatt (tolkat)

Vi ville få reda på var den står och så vidare, men Aegishjalmr dra sig för svara. Bara att den står i boken. Varmluftsballongen köper boken, det visas det står inte i boken. Så han fråga var i boken det står!!
Det blir tyst från Aegishjalmr, spelar inte roll hur många gånger vi upprepa det. Han glider undan frågan. Sen blide han tyst, hördes inte av mer..... Vi har upprepat frågan i andra trådar också. Men han vill inte svara! Kanske på grund av han förstått hans miss!! För Rabbin Belch finns inte, det är en pseudonym av en annan person som är inte en rabbin!!
Fortsatt diskussion kan vi ta i den tråden !!
Hur rör ditt inlägg det jag skrev? I bibeln står det ju om sex hundra tusen från exodus, vilket jag tog upp. Är detta felaktigt?
Citera
2015-04-21, 18:05
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Hur vet du att det givits någon order? Hur vet du att det skrivits några dokument? Hur vet du att förintelsen ägt rum? Konsensus blir att föreställning om förintelsen bygger på indicier, det måste du väl även själv hålla med om?

Så du menar att den bara försvann, puts väcka? Att nazisterna sysslade med telepati har man ju förstått här på revisionism forumet, men att de även kunde trolla var något nytt

Frågan är vem som har gett order om det? Hitler var kunde luddiga i sina order, som oftast gavs muntligen. Han var ointresserad av "förintlesne" han ville bara de skulle fixa det, hur de gör det sket i han i. Kan läsa boken om Hans Frank, det blir det uppenbart mellan 3 herrar. De fick order om att germanisera öst. De alla 3 ville göra det på olika sätt. De ena gnällde till Himmler att de andra var "slarvig" med germanisera öst. Han undersökte inte bakgrunden. Himmler skriver ett brev till vederbörande, vilket han får svar tillbaks. Att han gör som han vill, att han hade A.Hitler godtycke, att Hitler inte brydde sig om hur han gör det. Mycker riktigt så sket Hittler hur de gjorde det, bara de germansiera öst. Hans Frank ville inte ha några judar alls i öst. Precis som Himmler ville... det för slicka Hitler i baken ?? För han fått uppdraget efter Heydrich död???

Finns några order jupp även från Hitler!! det angående om judarna i ungern. Kan söka upp angående "Horthy"

Återgå vi till Himmler, så ger han väl order att hans "folk" ska ta det på fullaste allvar, rensa judarna från jordens yta. Det är väl en order?? en inspelning också
https://www.youtube.com/watch?v=mBaz5yn0b7A

Det precis Engel nämner sedan i trentpark att han hade hört Himmler nämna... "döda judarna"

Allt småsaker passar in varandra... till det himmler nämner!! Inte en tvekan på det alls. Det är bara ni som hänger upp er på ett ord!! lool därför kan inte menas med döda.
Citera
2015-04-21, 18:20
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Hur rör ditt inlägg det jag skrev? I bibeln står det ju om sex hundra tusen från exodus, vilket jag tog upp. Är detta felaktigt?
Gör de det?? Hur kom vi in på biblen ?? Svarade du inte mitt inlägg angående om Rabbin blech skröna?? Med ta in bilben.
Jag svarade vad hade biblen med skrönan att gör!! om den var skriven av en rabbin?.

Biblen är väl ursprungligen från isreal (Palestina)? Det måtte have blivit skriven på hebreiska. Därför är det omöjligt med siffran 600 000, det har själv Aegishjalmr nämnt angående om att "0" finns inte på hebreiska.. så det måste man gissa sig till vilken siffra efter 9 ...

Kan ta upp det i tråden vi nämnde??Därför detta är OT nu..
Citera
2015-04-21, 18:26
Medlem
patriot8s avatar
Citat:
Gör de det?? Hur kom vi in på biblen ?? Svarade du inte mitt inlägg angående om Rabbin blech skröna?? Med ta in bilben.
Jag svarade vad hade biblen med skrönan att gör!! om den var skriven av en rabbin?.

Biblen är väl ursprungligen från isreal (Palestina)? Det måtte have blivit skriven på hebreiska. Därför är det omöjligt med siffran 600 000, det har själv Aegishjalmr nämnt angående om att "0" finns inte på hebreiska.. så det måste man gissa sig till vilken siffra efter 9 ...

Kan ta upp det i tråden vi nämnde??Därför detta är OT nu..
Bibeln har med exodus att göra, och sex hundra tusen judar talas det om i exodus.

Den exakta siffran är enligt bibeln sex hundra tre tusen fem hundra femtio.
Citera
2015-04-22, 00:20
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Hur gör man sig av med 160 kubik meter aska om dagen år ut och år in utan att lämna några spår?

Användes bland annat som gödningsmedel.
Citera
2015-04-22, 06:00
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:

Svaret har du denna tråd :
(FB) Tråden om Denierbud och hans filmer
Citera
2015-04-22, 06:17
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Bibeln har med exodus att göra, och sex hundra tusen judar talas det om i exodus.

Den exakta siffran är enligt bibeln sex hundra tre tusen fem hundra femtio.
Svaret har du här : (FB) Judarnas roll i WW2 - Häpnadsväckande fakta har läkt ut (Obs!)
Eftersom du envisar med gå OT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in