• 3
  • 4
2014-10-10, 06:12
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Som jag förstått det, så bad hustrun honom söka hjälp. Han vägrade. Först då gjorde hon inspelningen och överlämnade banden till polisen redan för två år sedan, och de har sedan suttit på dem utan åtgärd. Vem som nu läckte banden till TMZ är oklart. Hustrun och hennes advokat förnekar att det var de som gjorde det. Det kan ju vara sant, jag vet inte, men det vore ju inte första gången en snut säljer material.
Men att gå till psykolog är väl att söka hjälp ändå?
Jag kan villigt erkänna att jag inte har följt mediebevakningen så noga, det känns personligt på något underligt vis.
Citera
2014-10-10, 12:48
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktkonfektyr
Det må så vara. Men hon är förlåten om anklagelserna stämmer.

Ja. På sätt och vis är hon de. Så jag håller med dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Som jag förstått det, så bad hustrun honom söka hjälp. Han vägrade. Först då gjorde hon inspelningen och överlämnade banden till polisen redan för två år sedan, och de har sedan suttit på dem utan åtgärd. Vem som nu läckte banden till TMZ är oklart. Hustrun och hennes advokat förnekar att det var de som gjorde det. Det kan ju vara sant, jag vet inte, men det vore ju inte första gången en snut säljer material.

Om han vägrade att söka hjälp, så gjorde hon något bra. Om hon inte drev med utpressning.
Men sen att läcka dessa banden till pressen, är inte bra, oavsett vem det är.
Men om inte jag har förstått det hela fel, så spelade hon in under terapin som de gick till samman, och då är jag kluven.
Man ska inte behöva vara rädd för att säga saker till en psykolog, så att det kan brukas mot en senare.
Citera
2014-10-10, 19:13
Medlem
WaltherVonKnopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergochdal
Han var inte TV-pastor utan han spelade TV-pastor. Han är skådespelare helt enkelt.
Du menar att 7e Himlen inte var en dokumentär eller?
Citera
2014-10-11, 04:12
Medlem
William Hainess avatar
Noterar att till och med Kanal 5 har fallit för trycket och dragit bort Sjunde himlen från sin tablå.

Han skulle även vara med i ett kommande avsnitt av Scandal, men de klippte uppenbarligen bort alla hans scener. Karriären är minst sagt förstörd, med andra ord - när får vi nyheten att han tagit sig av daga? Det är nog rätt omöjligt för honom att studsa tillbaka efter det här...
Citera
2014-10-11, 12:03
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Noterar att till och med Kanal 5 har fallit för trycket och dragit bort Sjunde himlen från sin tablå.

Han skulle även vara med i ett kommande avsnitt av Scandal, men de klippte uppenbarligen bort alla hans scener. Karriären är minst sagt förstörd, med andra ord - när får vi nyheten att han tagit sig av daga? Det är nog rätt omöjligt för honom att studsa tillbaka efter det här...

Ja. Det måste ju vara lite jobbigt för dom övriga skådespelarna i sjunde himlen med, för det här är ju antagligen något som drabbar dom också. Om det är så att dom tidigare har kunnat leva på royalites och liknade långt efter att dom slutade med den serien. Och även andra grejer som han har varit med i kan ju påverkas av det här och som i sin tur påverkar dom övriga skådespelarna ekonomiskt som var med i dom serierna/filmerna.

Men sen vet jag inte hur dom övriga skådespelarna i t.ex. sjunde himlen hur deras karriärer har sett ut efter att serien lades ner, om dom kanske endå tjänar hyfsat med pengar så att det kanske inte gör någon större skada i allafall. Även om det säkert ändå blir ett vist inkomstbortfall för dom.
Citera
2014-10-11, 12:48
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Ja. Det måste ju vara lite jobbigt för dom övriga skådespelarna i sjunde himlen med, för det här är ju antagligen något som drabbar dom också. Om det är så att dom tidigare har kunnat leva på royalites och liknade långt efter att dom slutade med den serien. Och även andra grejer som han har varit med i kan ju påverkas av det här och som i sin tur påverkar dom övriga skådespelarna ekonomiskt som var med i dom serierna/filmerna.

Men sen vet jag inte hur dom övriga skådespelarna i t.ex. sjunde himlen hur deras karriärer har sett ut efter att serien lades ner, om dom kanske endå tjänar hyfsat med pengar så att det kanske inte gör någon större skada i allafall. Även om det säkert ändå blir ett vist inkomstbortfall för dom.

Den enda som har gjort något efter, som man vet, är Jessica Biel, tillika gift med Justin Timberlake.
Citera
2014-10-11, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMcCandless
Den enda som har gjort något efter, som man vet, är Jessica Biel, tillika gift med Justin Timberlake.

Tyler hoechlin (aka typ föräldralösa snubben som gjorde nån tjej gravid i serien) har det också gått rätt bra för. Han har en av huvudrollerna i Teen Wolf just nu som har 4 säsonger än så länge. Resten av skådisarna har jag inte sett röken av efter serien.
Citera
2014-10-11, 13:03
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenEyesCuddles
Tyler hoechlin (aka typ föräldralösa snubben som gjorde nån tjej gravid i serien) har det också gått rätt bra för. Han har en av huvudrollerna i Teen Wolf just nu som har 4 säsonger än så länge. Resten av skådisarna har jag inte sett röken av efter serien.

Jag såg aldrig så långt i serien.
Men sen kan jag minnas att jag har sett den äldre brodern göra någon småroll. Men inget att skryta med.
Citera
2014-12-17, 22:14
Medlem
Juleskums avatar
http://www.gp.se/kulturnoje/1.257779...nner-overgrepp

Han har nu erkänt. Verkligheten kommer alltid ikapp till slut.
Citera
2014-12-21, 20:24
Medlem
puckots avatar
Och här finns det en intervju med Collins där han nu väljer att tala ut och öppnar upp om övergreppen och om varför han gjorde det. Det framgår bland annat i intervjun att han själv tydligen ska ha blivit utsatt som barn och att det ska ha påverkat honom och att han efter sina egna övergrepp som vuxen har gått i terapi under många år pågrund av sina problem. Den klassiska ursäkten med andra ord.

Den är uppdelad i 5 delar, så man får scrolla lite på sidan för varje ny del. Han ser riktigt risig ut i intervjuen. Röd om ögonen och ser ut att bryta ihop när som helst. Det kan man väl ioch för sig förstå, han lär inte ha haft det lätt den senaste tiden. Ser ju helt knäckt ut.

http://news.yahoo.com/stephen-collin...212303187.html
Senast redigerad av puckot 2014-12-21 kl. 20:37.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in