• 1
  • 2
2014-10-07, 12:03
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.tmz.com/2014/10/07/stephe...investigation/

TMZ publicerar ett band från en terapisession där han för sin fru och en terapeut erkänner detta. Är hans karriär körd oavsett sanningen i det hela?
Citera
2014-10-07, 13:43
Medlem
Fruktkonfektyrs avatar
http://www.expressen.se/noje/collins...t-sig-pa-barn/

Citat:
Stephen Collins anklagas för att ha förgripit sig på barn.
Skådespelaren, känd från tv-serien "Sjunde himlen", ska ha bandats när han erkänner att han låtit en ung tjej röra vid hans penis.
TMZ.com rapporterar att polisen nu förbereder ett åtal mot Stephen Collins.

Bandupptagningen:
Citat:
- Det fanns stunder när hennes hand... jag la hennes hand på min penis, säger Stephen Collins i bandupptagningen.
Stephen Collins säger också i bandupptagningen att han blottat sig för samma flicka "ett antal gånger". I bandupptagningen frågar Faye Grant om Stephen Collins var erigerad när detta hände. Han svarar:
- Nej, jag menar, nej. Halvt, kanske, tror jag.

Collins kände alltså inte till att samtalet med psykologen spelades in när han gjorde erkännanden.
Det som ger det här nyhetsvärde enligt mig är den roll han spelade i Sjunde himlen. En pastor omtyckt av allt och alla helt utan moraliska skrupler.
Citera
2014-10-07, 13:45
Medlem
Fruktkonfektyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Är hans karriär körd oavsett sanningen i det hela?

Det hoppas jag inte. Är han oskyldig så förtjänar han upprättelse som kanske kan boosta hans karriär. I den bästa av världar alltså. Sen lever vi inte i den bästa av världar.
Citera
2014-10-07, 14:02
Medlem
WaltherVonKnopfs avatar
Herregud, om man inte kan lita på sin TV-pastor - vem kan man då lita på?
Citera
2014-10-07, 14:28
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktkonfektyr
http://www.expressen.se/noje/collins...t-sig-pa-barn/

Bandupptagningen:

Collins kände alltså inte till att samtalet med psykologen spelades in när han gjorde erkännanden.
Det som ger det här nyhetsvärde enligt mig är den roll han spelade i Sjunde himlen. En pastor omtyckt av allt och alla helt utan moraliska skrupler.

Fast då går det ju ihop, om även rollfiguren saknar moraliska skrupler.
Citera
2014-10-07, 14:34
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Fast då går det ju ihop, om även rollfiguren saknar moraliska skrupler.

Jag tror den käre Fruktkonfektyr skrev fel. Även om jag inte följt serien ifråga slaviskt har jag sett tillräckligt med avsnitt för att veta att pastorn är både moralisk och skrupulös. Han spelar även en liknande helylleroll som Dennis och Dees biologiske fader i några avsnitt av It's Always Sunny in Philadelphia.
Citera
2014-10-07, 15:04
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Jag tror den käre Fruktkonfektyr skrev fel. Även om jag inte följt serien ifråga slaviskt har jag sett tillräckligt med avsnitt för att veta att pastorn är både moralisk och skrupulös. Han spelar även en liknande helylleroll som Dennis och Dees biologiske fader i några avsnitt av It's Always Sunny in Philadelphia.

Jaha. Jag har aldrig sett serien och tänkte att det var en mer modern präst eller nåt.
Citera
2014-10-07, 15:05
Medlem
Fruktkonfektyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke

Det gjorde jag. En svensk motsvarighet till Collins när det kommer till att vara helylle är Lasse Berghagen eller Rickard Sjöberg.
Citera
2014-10-07, 15:46
Medlem
Snacka om att gå all in för en roll! Till och med låtsaspräster är pedofiler.

Okej, nästan all in, det var ju trots allt inte pojkar han var på...

Serien är dessutom så jävla löjlig.. Tänker alltid på den här scenen: http://www.youtube.com/watch?v=JB24X05F0wI
Citera
2014-10-07, 15:52
Medlem
Fruktkonfektyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleft
Serien är dessutom så jävla löjlig.. Tänker alltid på den här scenen: http://www.youtube.com/watch?v=JB24X05F0wI

Usch, nu minns jag hur vidrigt programmet faktiskt var. Går knappt att kolla på.
Men dålig skådis är han inte, har sett sämre.
Citera
2014-10-07, 16:20
Medlem
Väldigt oväntat men ändå inte. När man tänker efter ser han jävligt creepy ut egentligen. Följde serien slaviskt för några år sedan. Nu i efterhand tycker jag att det är en skitserie, min smak har utvecklats. Undrar hur många fler det kan ha varit. Några från serien t.om kanske? Ruthie...tvillingarna?
Senast redigerad av GreenEyesCuddles 2014-10-07 kl. 16:38.
Citera
2014-10-07, 16:23
Medlem
mounzs avatar
När jag såg rubriken trodde jag att det rörde sig om prästen från dejtingsiten 7e himlen...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in