Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-05, 10:48
  #1
Medlem
jag bor i ett hus med 4 lagenheter... i somras sa flyttade 2 nya grannar in i huset. alla verkar himla schyssta och alla kommer overrens, vi smapratar lite nar vi springer in i varandra osv. problemet ar att huset ar gammalt och lyhort. en av grannarna spelar musik hogt som fan och basen dunkar pa ganska sa rejalt. bryr mig inte om sant i vanliga fall men det borjar bli lite irriterande for det spelas precis hela tiden.

vad skulle ni gjort? skulle ni bett hen dampa musiken? jag tror inte hen tanker pa att det hors val eftersom resten av grannarna ar ganska sa tysta av sig. ar det fel att saga till nar man hor "untz untz" pa morgonen och mitt pa dagen?
Citera
2014-10-05, 11:59
  #2
Medlem
Thursdays-Girls avatar
Prata med dom. De kanske inte vet hur väl det hörs. Om du framför det snyggt så behöver det inte bli några arga miner. Själv hade jag velat veta.
Citera
2014-10-05, 12:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thursdays-Girl
Prata med dom. De kanske inte vet hur väl det hörs. Om du framför det snyggt så behöver det inte bli några arga miner. Själv hade jag velat veta.
tack for svaret. na hoppas inte det blir sura miner, tror inte det blir det iofs da jag tycker hen verkar schysst. och jag tankte bara be hen att dampa basen lite sa det inte later sa mycket.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback