Citat:
Ursprungligen postat av
Bajsfacisten
Man läser hela tiden om hur mycket bråk och helvete det sker på våra Fredriks Reinfeldts härliga öppna våra hjärtan-hem som ger fina miljoner från statskassan till änglar som Borelius och Bert Karlsson.
Va? Finns det ens några asylboenden kvar nu? Trodde att ni nazistSverigedmokrater hade bränt ner det mesta vid det här laget. Vilket stabil CV att ha med sig till valet 2018 förresten.
"Genomförda projekt": "bränt ner flera asylboenden för massinvandrare",
"Hobby": "Medlem i svenska grenen av KKK", "ordförande i Sölvesborgs nazistiska parti".