Man läser hela tiden om hur mycket bråk och helvete det sker på våra Fredriks Reinfeldts härliga öppna våra hjärtan-hem som ger fina miljoner från statskassan till änglar som Borelius och Bert Karlsson. Hur som helst så tyckte jag att det behövs en överblickande tråd o asylrelaterade bråk på och om asylboenden. Finns ju t.ex liknande tråd om åldringsrån AoBK.
Här är en litet axplock av vad våra muhammeddyrkande pensionsräddare tycker om att göra, dråp, hot, misshandel, våldtäkter och gruppvåldtäkter. Mer ska vi ha. Mer ska vi ha. En kommun är inte en kommun om den inte har skola, simhall och asylboende med några hundra araber som utövar sin kultur.
Jag undrade om att asylaraber är den ekonomiska och kulturella välsignelse från staten som alla säger att det är. Men så fick jag höra en tjej med piercing i näsan och tatuering på armarna, men hon såg snäll ut och sa att alla människor är lika mycket värda och sa att vi måste öppna våra hjärtan då blev jag övertygad. Muslimer är en välsignelse för framförallt Sverige men också hela västvärlden. Och vet ni vad,,, det kommer flera , varje dag, varendaste dag kommer det flera och åker ut i våra mysiga fina kommuner och samhällen och berikar oss tråkiga svenskar och är lite lattjo.
Imorgon kommer det några hundra, och överimorgon med och nästa dag igen
Det ska blir så härligt att gå till jobbet på måndag och det ska bli så härligt nu i vinter att gå ut en kall måndag i minusgraderna och ut och skrapa bilen och åka nån timme till jobbet och känna där.. nu arbetar jag in pengar till alla dessa änglar som är så tacksamma och berikar oss så mycket med all den ofantliga kompetens de har. Det känns så härligt att det är det som vi satsar på idag, istället för våra gamla rasistiska pensionärer eller fula vita ungdomar. Ni går vi tillsammans och öppnar våra hjärtan till dessa älskvärda människor omfamnar de med sedlar, mat och boende i från smygehuk till treriksröset.
Nåväl nu blev jag lite känslosam. Men uppdatera gärna tråden allteftersom muslimerna hittar på lite nya bus på våra och Berts asylboenden.
Konflikter på nystartat flyktingboende i Sveg - 19 okt 2010
Bråk på flyktingboende (Finnerödja) - 30 jan 2012
ENSAMKOMMANDE BARN DÖMD FÖR VÅLDTÄKT MOT BARN (Kalmar) - 19 januari 2012
Ännu ett misstänkt sexbrott på Horisont (Kalmar) 10 mars 2012
Polis till bråk på flyktingboende (Skellefteå) - 13 juli 2012
Personal låste in sig och polis attackerades - (Gärdshyttan) - 5 sep 2012
Bråk på flyktingboende - 12 sep 2012
Bråk på flyktingboende - VK - 12 oktober 2012
Sju skyldiga till gruppvåldtäkt (Mariannelund) - 4 juni 2012
Bråk efter missnöje med maten på flyktingboende (Glava) - 1 januari 2013
Bråk på flyktingboende (ånge) - 2013-04-05
Personal slogs ner på Berts flyktingboende (Stora Ekeberg) - 5 aug 2014
Man sköts ihjäl på flyktingboende (Geijersholm) - 12 november 2013
Dråp på flyktingboende i Korpilombolo – 13-åring avled - 30 november 2013
Grov misshandel på flyktingboende (Malå) - 19 juni 2014
Greps misstänkt för misshandel på flyktingboende (Jönköping) - 2014-05-05
Mordförsökt på asylboende i Uppsala - 2014
Bråk på överbelagt asylboende (Sollefteå) - 3 juli 2014
Tre asylsökande anhållna för misshandel på asylboende (Grytan)
Relationsbråk på asylboende (Grytan) sep 2014
Ännu ett bråk på Grytans asylboende - sep 2014
Bråk på asylboende tär på polisens resurser - okt 2014
Här är en litet axplock av vad våra muhammeddyrkande pensionsräddare tycker om att göra, dråp, hot, misshandel, våldtäkter och gruppvåldtäkter. Mer ska vi ha. Mer ska vi ha. En kommun är inte en kommun om den inte har skola, simhall och asylboende med några hundra araber som utövar sin kultur.
Jag undrade om att asylaraber är den ekonomiska och kulturella välsignelse från staten som alla säger att det är. Men så fick jag höra en tjej med piercing i näsan och tatuering på armarna, men hon såg snäll ut och sa att alla människor är lika mycket värda och sa att vi måste öppna våra hjärtan då blev jag övertygad. Muslimer är en välsignelse för framförallt Sverige men också hela västvärlden. Och vet ni vad,,, det kommer flera , varje dag, varendaste dag kommer det flera och åker ut i våra mysiga fina kommuner och samhällen och berikar oss tråkiga svenskar och är lite lattjo.
Imorgon kommer det några hundra, och överimorgon med och nästa dag igen
Det ska blir så härligt att gå till jobbet på måndag och det ska bli så härligt nu i vinter att gå ut en kall måndag i minusgraderna och ut och skrapa bilen och åka nån timme till jobbet och känna där.. nu arbetar jag in pengar till alla dessa änglar som är så tacksamma och berikar oss så mycket med all den ofantliga kompetens de har. Det känns så härligt att det är det som vi satsar på idag, istället för våra gamla rasistiska pensionärer eller fula vita ungdomar. Ni går vi tillsammans och öppnar våra hjärtan till dessa älskvärda människor omfamnar de med sedlar, mat och boende i från smygehuk till treriksröset. Nåväl nu blev jag lite känslosam. Men uppdatera gärna tråden allteftersom muslimerna hittar på lite nya bus på våra och Berts asylboenden.
Konflikter på nystartat flyktingboende i Sveg - 19 okt 2010
Bråk på flyktingboende (Finnerödja) - 30 jan 2012
ENSAMKOMMANDE BARN DÖMD FÖR VÅLDTÄKT MOT BARN (Kalmar) - 19 januari 2012
Ännu ett misstänkt sexbrott på Horisont (Kalmar) 10 mars 2012
Polis till bråk på flyktingboende (Skellefteå) - 13 juli 2012
Personal låste in sig och polis attackerades - (Gärdshyttan) - 5 sep 2012
Bråk på flyktingboende - 12 sep 2012
Bråk på flyktingboende - VK - 12 oktober 2012
Sju skyldiga till gruppvåldtäkt (Mariannelund) - 4 juni 2012
Bråk efter missnöje med maten på flyktingboende (Glava) - 1 januari 2013
Bråk på flyktingboende (ånge) - 2013-04-05
Personal slogs ner på Berts flyktingboende (Stora Ekeberg) - 5 aug 2014
Man sköts ihjäl på flyktingboende (Geijersholm) - 12 november 2013
Dråp på flyktingboende i Korpilombolo – 13-åring avled - 30 november 2013
Grov misshandel på flyktingboende (Malå) - 19 juni 2014
Greps misstänkt för misshandel på flyktingboende (Jönköping) - 2014-05-05
Mordförsökt på asylboende i Uppsala - 2014
Bråk på överbelagt asylboende (Sollefteå) - 3 juli 2014
Tre asylsökande anhållna för misshandel på asylboende (Grytan)
Relationsbråk på asylboende (Grytan) sep 2014
Ännu ett bråk på Grytans asylboende - sep 2014
Bråk på asylboende tär på polisens resurser - okt 2014