Jag blev riktigt orolig ett tag här. Inget polisingripande på Torpshammar det senaste dygnet!
Men här kom det..
https://polisen.se/Vasternorrland/Aktuellt/Handelser/Vasternorrland/2015-12-13-1759-Brak-Sundsvall/
2015-12-13 17:59, Bråk, Sundsvall
Larm om bråk på asylboende Hjältan, Torpshammar.
Ska ha varit bråk mellan två män, någon ska ha haft en kniv. Ingen uppges vara skadad. Polis på väg.
Uppdatering kl 19.40
Polisen har varit på plats och har lugnat ner bråket. En anmälan upprättas om olaga hot och misshandel. Ingen inblandad behövde uppsöka sjukhus