Citat:
Ursprungligen postat av
T.H.F.C.
Jaha, det var dagens Torpshammar det. Är det inte lika bra att stänga ner det boendet?
Det löser sej kanske när de boende bränner ner det?
Ska vi behöva vänta tills dess?
Torpshammar slukar snart alla polisiära resurser i länet.
Kan man inte skicka dit clownerna Siri och Sigrid åtminstone för att lätta upp stämningen?