Citat:
Ursprungligen postat av
-Mystic
Man kan väl inte förvänta sig något annat? Unga arga muslimska män som ska dela rum och toalett med ett gäng likasinnade. I ett kallt land där de varken jobbar och driver runt under nätterna.
Det är ett recept på ökat kriminalitet, jag undrar hur fan politikerna har tänkt sig, även de som är för dagens migration måste väl ha någon from av gameplan?
Så sant! Som någon skribent här i tråden skrev (om uppgifterna stämmer) så erhåller de kläder från Röda korset som de sedan avyttrar för kunna inhandla alkoholhaltiga drycker. Sedan när Röda Korset nästa gång kommer så får de en ny uppsättning som de sedan avyttrar - igen.
" Jag har funderat lite kring den frågan och tyvärr tror jag att det verkar vara så att de säljer vidare de kläder och grejor som de fått av vänliga människor eftersom Röda korset har klädutdelning en gång i veckan i det här området och det är alltid samma människor som kommer och ska ha kläder varje gång. När Röda korset-personalen frågar varför de behöver mer kläder säger de något om att kläderna de fick förra gången inte passade eller gått sönder eller någon annan bortförklaring till varför de vill ha mer kläder. Min teori är därför att de säljer vidare kläderna och sedan köper sprit och cigaretter för pengarna. "
(FB) Flera bråk har utbrutit på asylboenden idag
OM uppgifterna stämmer så ser vi redan nu embryon på riktigt företagsamma kebabtekniker. Sedan finns det vill ingen anledning att tro att de kommer att hålla sig inom lagens råmärken när de reggar sitt första företag.
OM uppgifterna stämmer, då undrar man vilket IQ en godhetsknarkare från Röda Korset har?
Ställ relevanta frågor: "Passade inte kläderna du fick sist av oss?" "Låt oss prova om den här nya uppsättningen passar så att du slipper vara utan kläder i ytterligare en vecka".
Vad som gör mig mest förbannad är att dessa kamelknullare utnyttjar de som faktiskt genuint vill dem väl, fan vad förbannad jag blir.