2015-11-26, 02:38
Medlem
http://www.st.nu/medelpad/ange/homosexuella-misshandlade-pa-asylboende-garningsman-flydde-fran-platsen

Homosexuella misshandlade på asylboende – gärningsmän flydde från platsen
Från Sundsvalls Tidning.

edit: ska inte göra det mer fancy än det behöver vara
Senast redigerad av HeTZeR 2015-11-26 kl. 03:10.
Citera
2015-11-26, 03:06
Medlem
VMiLavemangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeTZeR
Homosexuella misshandlade på asylboende – gärningsmän flydde från platsen
Från Sundsvalls Tidning.

Din länk funkar inte, använd denna:
http://www.st.nu/medelpad/ange/homosexuella-misshandlade-pa-asylboende-garningsman-flydde-fran-platsen
Citera
2015-11-26, 03:13
Medlem
VMiLavemangs avatar
Jag skriver in 25 november 2015 i almanackan, från den dagen kommer kommer kriminaliteten att skjuta i höjden. Fan vad kul det skall bli att återvända till den här tråden om sisådär 10-15 år när statistik finns på bordet, antingen kommer jag att få skämmas med mina fördomar eller så kan vi läsa att kriminaliteten skenat de senaste 10 åren. Ok, jag går till Unibet och satsar en tusing på det sistnämnda
Citera
2015-11-26, 03:30
Medlem
-Mystics avatar
Man kan väl inte förvänta sig något annat? Unga arga muslimska män som ska dela rum och toalett med ett gäng likasinnade. I ett kallt land där de varken jobbar och driver runt under nätterna.

Det är ett recept på ökat kriminalitet, jag undrar hur fan politikerna har tänkt sig, även de som är för dagens migration måste väl ha någon from av gameplan?
Citera
2015-11-26, 03:48
Medlem
VMiLavemangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Man kan väl inte förvänta sig något annat? Unga arga muslimska män som ska dela rum och toalett med ett gäng likasinnade. I ett kallt land där de varken jobbar och driver runt under nätterna.

Det är ett recept på ökat kriminalitet, jag undrar hur fan politikerna har tänkt sig, även de som är för dagens migration måste väl ha någon from av gameplan?

Så sant! Som någon skribent här i tråden skrev (om uppgifterna stämmer) så erhåller de kläder från Röda korset som de sedan avyttrar för kunna inhandla alkoholhaltiga drycker. Sedan när Röda Korset nästa gång kommer så får de en ny uppsättning som de sedan avyttrar - igen.

" Jag har funderat lite kring den frågan och tyvärr tror jag att det verkar vara så att de säljer vidare de kläder och grejor som de fått av vänliga människor eftersom Röda korset har klädutdelning en gång i veckan i det här området och det är alltid samma människor som kommer och ska ha kläder varje gång. När Röda korset-personalen frågar varför de behöver mer kläder säger de något om att kläderna de fick förra gången inte passade eller gått sönder eller någon annan bortförklaring till varför de vill ha mer kläder. Min teori är därför att de säljer vidare kläderna och sedan köper sprit och cigaretter för pengarna. "
(FB) Flera bråk har utbrutit på asylboenden idag

OM uppgifterna stämmer så ser vi redan nu embryon på riktigt företagsamma kebabtekniker. Sedan finns det vill ingen anledning att tro att de kommer att hålla sig inom lagens råmärken när de reggar sitt första företag.

OM uppgifterna stämmer, då undrar man vilket IQ en godhetsknarkare från Röda Korset har?
Ställ relevanta frågor: "Passade inte kläderna du fick sist av oss?" "Låt oss prova om den här nya uppsättningen passar så att du slipper vara utan kläder i ytterligare en vecka".

Vad som gör mig mest förbannad är att dessa kamelknullare utnyttjar de som faktiskt genuint vill dem väl, fan vad förbannad jag blir.
Citera
2015-11-26, 04:18
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airforlife
Vi har blivit invaderade av en trojansk häst. Det är allvarligt. Önskar att folk kunde se detta. Men de blundar och köper allt som idiotpolitikerna säger.

Detta kan man inom väldigt snar framtid kunna säga med foliehatten av.

Det är ett regelrätt folkutbyte och maktskifte på gång. Detta är inga flyktingar. Muslimerna sprider ut sig för att ta över med våra egna demokratiska regler(enkelt då de är så många som sliter åt samma håll och röstar åt samma håll. Alltså kan de komma att väldigt enkelt rösta sig igenom styrelser, få mandat, sitta på poster som beslutsfattare och så vidare. Eller så gör det de med våld så småningom.

Se hur de tar bit för bit och nyttjar vårt egna demokratiska system och PK-hysteri. Det som vi har skapat som skall vara bra och gott för människor har vi nu själva emot oss i den här processen.
Citera
2015-11-26, 04:45
Medlem
Sunimods avatar
Se till att ge dem arbete, hårt arbete, så bränner de energin att bråka med varandra. Enbart förvaring är katastrof. Vem vill anställa någon som inte arbetat på några år?

Kan de inte samsas olika kulturer så ska de ut. Sverige är redan multikulturellt och det har vi svenskar fått lära oss att leva med annars kallas vi rasister.
Samma ska givetvis gälla invandrare.
Acceptera och lev tillsammans med andra kulturer annars är de rasister och då kommer de även behandla svenskar illa.

Hur jävla svårt kan det vara. Vuxendagiset Sverige
Citera
2015-11-26, 05:42
Medlem
Att det bråkas på flyktinganläggningar är inget nytt. Mest gruff och sönderslagna saker. De som lever på en flyktinganläggning är utsatta för en påfrestan självklart. Inte så kul att hamna i sjuklöverns Sverige.

Vi kommer dock inte att höra så mycket av det. Massmedia och polisen tystar ner det. Man kan ibland ana det mellan raderna när något allvarligare händer och den händelsen uppmärksammas. Då kan det krypa fram att polisen varit där 38 ggr senaste månaden, t ex.
Citera
2015-11-26, 05:54
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endumbonde
Att det bråkas på flyktinganläggningar är inget nytt. Mest gruff och sönderslagna saker. De som lever på en flyktinganläggning är utsatta för en påfrestan självklart. Inte så kul att hamna i sjuklöverns Sverige.

Vi kommer dock inte att höra så mycket av det. Massmedia och polisen tystar ner det. Man kan ibland ana det mellan raderna när något allvarligare händer och den händelsen uppmärksammas. Då kan det krypa fram att polisen varit där 38 ggr senaste månaden, t ex.

38 gånger!

Får du ett inbrott hemma skiter polisen i det.
Kör de på din bil när den är parkerad så bryr sig inte polisen.

Men är det några som flytt från krig och bomber som inte kan samsas då kommer polisen direkt

Jag ger det betyg: 5 av 5
Citera
2015-11-26, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Se till att ge dem arbete, hårt arbete, så bränner de energin att bråka med varandra. Enbart förvaring är katastrof. Vem vill anställa någon som inte arbetat på några år?

Kan de inte samsas olika kulturer så ska de ut. Sverige är redan multikulturellt och det har vi svenskar fått lära oss att leva med annars kallas vi rasister.
Samma ska givetvis gälla invandrare.
Acceptera och lev tillsammans med andra kulturer annars är de rasister och då kommer de även behandla svenskar illa.

Hur jävla svårt kan det vara. Vuxendagiset Sverige

Och vem ska hitta på och betala fram såna jobb?
Citera
2015-11-26, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
38 gånger!

Får du ett inbrott hemma skiter polisen i det.
Kör de på din bil när den är parkerad så bryr sig inte polisen.

Men är det några som flytt från krig och bomber som inte kan samsas då kommer polisen direkt

Jag ger det betyg: 5 av 5

Precis så är det. Flyktinganläggningarna har högsta prioritet hos polisen nu. De larmas dit stup i kvarten.
Citera
2015-11-26, 06:25
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatorG
Det är något riktigt dåligt i luften nu och det gäller inte bara asylboenden. Jag känner av det själv då jag börjar få typ hög adrenalinhalt utan förklaring.

Det är krig i luften, känner det själv. Snart kommer skiten smsmälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in