2025-02-15, 18:47
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamikazeee
Ngon som r intresserad av NEP-kristaller? Kommer eventuellt finnas i vrt avlnga land inom kort.
Vart kommer det finnas d?
Citera
2025-03-17, 15:13
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxboostad
Vilken shop r detta? hittar ingen med det namnet

Finns ej lngre var en sv shop ngra r bak, krde nog ett tiotal r innan de fick panik lgga ned o dra typ
Citera
2025-04-23, 18:05
Medlem
Slussenyaos avatar
Hittade denna igen, men den heter Pentedrone (fake) etylPentedrone

Etyl brukar mena starkare och vad jag ftt till mej stmmer det! r det ngon mer som testat? NEP r svrslaget. lskade denna och hexedrone fy fan va huvudet gungade efter 100-200 mg rtt ut i omloppet
Citera
2025-04-24, 22:55
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Hittade denna igen, men den heter Pentedrone (fake) etylPentedrone

Etyl brukar mena starkare och vad jag ftt till mej stmmer det! r det ngon mer som testat? NEP r svrslaget. lskade denna och hexedrone fy fan va huvudet gungade efter 100-200 mg rtt ut i omloppet

Jag gillade inte effekten av Pentedron lika mycket som NEP, var dessutom mycket kortare och kunde ltt bli fr mycket, men r vl bara kpa och testa om du har tillgng till Pent? S mrker du, personligen skulle jag lagt mina cash p NEP eller ngon pv dock, kr.
Citera
2025-05-31, 18:39
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jag gillade inte effekten av Pentedron lika mycket som NEP, var dessutom mycket kortare och kunde ltt bli fr mycket, men r vl bara kpa och testa om du har tillgng till Pent? S mrker du, personligen skulle jag lagt mina cash p NEP eller ngon pv dock, kr.
Frsta gngen jag provade NEP nu idag, rkte ungefr 30mg. Fick en vldigt mild PV knsla med dopaminerg o adrenerg verkan.

Men nu ca 1h s knner jag moderat serotonerg effekt... Tankespridd, tunga gonlock, kt sfort jag ser en tjej typ

Jag hatar serotonerg effekt. Vafan... Enligt studier p zebrafisk o mss s var det en SNDRI men affiniteten p SERT (Serotonin) var nstan frsumbar... Men fan... De knns fan inte frsumbart!

Hahah vafan... r det shr NEP r?
Citera
2025-06-01, 03:31
Medlem
NoHoeHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Frsta gngen jag provade NEP nu idag, rkte ungefr 30mg. Fick en vldigt mild PV knsla med dopaminerg o adrenerg verkan.

Men nu ca 1h s knner jag moderat serotonerg effekt... Tankespridd, tunga gonlock, kt sfort jag ser en tjej typ

Jag hatar serotonerg effekt. Vafan... Enligt studier p zebrafisk o mss s var det en SNDRI men affiniteten p SERT (Serotonin) var nstan frsumbar... Men fan... De knns fan inte frsumbart!

Tror ration r ca 1.3:1:70 Noradropamin:Serotonin
Dr hgre siffra betyder svagare.
Binder Mindre till noradrenalin n dopamine, men absolut minst r serotonin (allts bindning till resp reuptake )

Potensen r vetenskapligt cirka 5.4 mindre n a-pvp till noradrenalin och dopamin
Citera
2025-06-02, 15:21
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHoeHank
Tror ration r ca 1.3:1:70 Noradropamin:Serotonin
Dr hgre siffra betyder svagare.
Binder Mindre till noradrenalin n dopamine, men absolut minst r serotonin (allts bindning till resp reuptake )

Potensen r vetenskapligt cirka 5.4 mindre n a-pvp till noradrenalin och dopamin
Haha, det var dock gabapentinen som orsakade dom skumma effekterna som jag trodde hrstammade frn NEP. Jag har aldrig ftt en psykoaktiv effekt frn Gabapentin frut, s det var drfr.

Nu nr jag rker NEP i lga doser s knner jag inget serotonerg effekt ht. Man ganska trkig substans i vrigt tycker jag, iallafall nr man bhvr kra lga doser fr att undkomma det jag hatar
Citera
2025-06-03, 19:47
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister

Hoppas det smakade.

har vll konsumerat 5g av NEP nu och testat nasalt, IV och idag rkning i oilburner och IV r verlgset nr man kr 150-200mg och skulle ltt testa mig upp emot 300-400mg men det fr bli en annan gng. Ett sjukt jvla ktslag nr kolven slr i botten och en ganska s kraftig rusch som liknar fint amfetamin plus ngot mer. Nasalt hll det lngst och skulle vll sga att jag mr bst p nasalt men s satans trkigt att inte f en redig rusch, men funkar definitivt. Rkning funkar men gr t vldigt snabbt och mitt g jag hmtade fr typ 6 timmar sedan r det kanske en 0.3-0.4 av kvar men bjd en polare p en ryckare samt bjd p mnga bloss i pipan och gav en 0.2 till en ocks.

Men helt klart en kemikalie som br injiceras om man redan ppnat den drren annars hll er borta.

Att lgga till r att jag kkat en xanor stav (2mg) idag dock innan jag brjade rka s det tog nog bort en del av det. Sparar min sista stav till natten.
Senast redigerad av Nkpgisit 2025-06-03 kl. 19:50.
Citera
2025-06-06, 12:58
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Hoppas det smakade.

har vll konsumerat 5g av NEP nu och testat nasalt, IV och idag rkning i oilburner och IV r verlgset nr man kr 150-200mg och skulle ltt testa mig upp emot 300-400mg men det fr bli en annan gng. Ett sjukt jvla ktslag nr kolven slr i botten och en ganska s kraftig rusch som liknar fint amfetamin plus ngot mer. Nasalt hll det lngst och skulle vll sga att jag mr bst p nasalt men s satans trkigt att inte f en redig rusch, men funkar definitivt. Rkning funkar men gr t vldigt snabbt och mitt g jag hmtade fr typ 6 timmar sedan r det kanske en 0.3-0.4 av kvar men bjd en polare p en ryckare samt bjd p mnga bloss i pipan och gav en 0.2 till en ocks.

Men helt klart en kemikalie som br injiceras om man redan ppnat den drren annars hll er borta.

Att lgga till r att jag kkat en xanor stav (2mg) idag dock innan jag brjade rka s det tog nog bort en del av det. Sparar min sista stav till natten.

Kan gra tillgg dr jag med, NEP rker jag alltid och som med de flesta andra som fanns inrikes frr p den goda tiden s r lugnande ett mste fr att kunna uppskatta ruset. Annars blir jag bara spnd, hjrtklappning, hoppar till av varje ljud, kan inte fokusera and so on. Benzo eller liknande gr att jag oftast hamnar framfr ett tv-spel o sedan mrker att 2dygn saknas haha.

Synd att inrikes aldrig kommer kunna f dessa niver igen, det lr vl snarare vara s att inrikes marknaden r borta snart, legala iaf.
Gillar den produkt kemii har nu, men det r liksom inte samma potents o pang i hela kroppen nr du drar frsta blossenSen r ju NEP billigare ocks, iof nr jag slde den utrikes var Sverige dyrare p den med, s det r ju inget ovanligt.

Se nu har jag rkt mina kristaller och jag vet knappt vad jag skriver lngre, s better stop
!

To Narnia

Ett litet tillgg dock; Jag minns att NEP var en av de mest varierande substanserna nr det kom till batcher och sen kom vl den i samband med a-pihp s r nog mycket drfr den aldrig slog igenom ordentligt, jag krde mest som backup fr pihp.
Senast redigerad av Phobiazi 2025-06-06 kl. 13:01.
Citera
2025-06-13, 18:13
Medlem
Jaggermeisters avatar
Jag har brjat lska NEP allts, inkl smaken.
Frsta 2 dagarna hatade jag det. Nu lskar jag det, haha. Men hade man haft PVP/PHP/PiHP s hade jag sklart fredragit det.

Fr ni som rker inne, s kan jag verkligen rekommendera produkten som heter "Smokebuddy". Finns p smoketower. Du tar blosset frn pipan o andas ut rken in i smokebuddy'n. Kommer knappt ut n rk o lukten neutraliseras TOTALT. Aktivt kol FTW
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in