Citat:
Ursprungligen postat av
Nkpgisit
Hoppas det smakade.
har vll konsumerat 5g av NEP nu och testat nasalt, IV och idag rkning i oilburner och IV r verlgset nr man kr 150-200mg och skulle ltt testa mig upp emot 300-400mg men det fr bli en annan gng. Ett sjukt jvla ktslag nr kolven slr i botten och en ganska s kraftig rusch som liknar fint amfetamin plus ngot mer. Nasalt hll det lngst och skulle vll sga att jag mr bst p nasalt men s satans trkigt att inte f en redig rusch, men funkar definitivt. Rkning funkar men gr t vldigt snabbt och mitt g jag hmtade fr typ 6 timmar sedan r det kanske en 0.3-0.4 av kvar men bjd en polare p en ryckare samt bjd p mnga bloss i pipan och gav en 0.2 till en ocks.
Men helt klart en kemikalie som br injiceras om man redan ppnat den drren annars hll er borta.
Att lgga till r att jag kkat en xanor stav (2mg) idag dock innan jag brjade rka s det tog nog bort en del av det. Sparar min sista stav till natten.
Kan gra tillgg dr jag med, NEP rker jag alltid och som med de flesta andra som fanns inrikes frr p den goda tiden s r lugnande ett mste fr att kunna uppskatta ruset. Annars blir jag bara spnd, hjrtklappning, hoppar till av varje ljud, kan inte fokusera and so on. Benzo eller liknande gr att jag oftast hamnar framfr ett tv-spel o sedan mrker att 2dygn saknas haha.
Synd att inrikes aldrig kommer kunna f dessa niver igen, det lr vl snarare vara s att inrikes marknaden r borta snart, legala iaf.
Gillar den produkt kemii har nu, men det r liksom inte samma potents o pang i hela kroppen nr du drar frsta blossenSen r ju NEP billigare ocks, iof nr jag slde den utrikes var Sverige dyrare p den med, s det r ju inget ovanligt.
Se nu har jag rkt mina kristaller och jag vet knappt vad jag skriver lngre, s better stop
!
To Narnia
Ett litet tillgg dock; Jag minns att NEP var en av de mest varierande substanserna nr det kom till batcher och sen kom vl den i samband med a-pihp s r nog mycket drfr den aldrig slog igenom ordentligt, jag krde mest som backup fr pihp.