2024-07-07, 20:25
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Härligt tack! Se om de får in a-pihp igen också eller om man får köra denna, är ju rätt tomt nu sen NL ban.><
aa. Kolla efter shoppar från Polen. Vissa har äkta PVP t.om =)
Citera
2024-07-22, 03:28
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister

Yes fx ligger där väl? Frågade dem dock och de var osäker på om deras grejer brukar komma genom SV tull då de inte skickat mycket hit tydligen.
Det finns a-pvp här i stan med har en polare som brukar fixa men jag skulle tro det är kriget som kan ha fått liv i substansen igen för många ryska soldater har rapporterats få det levererat via kurir till skyttegravarna haha. För några år sedan var det 99% chans att de sa a-pvp men det var aldrig den som de utgav - men det fattar väl ej folk, säljer man irl säger man bara pv så är det samma för dem...

Anyway sorry that I got off topic! Ska bli spännande ett testa deras NEP i veckan åtminstone
Citera
2024-07-22, 18:11
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Yes fx ligger där väl? Frågade dem dock och de var osäker på om deras grejer brukar komma genom SV tull då de inte skickat mycket hit tydligen.
Det finns a-pvp här i stan med har en polare som brukar fixa men jag skulle tro det är kriget som kan ha fått liv i substansen igen för många ryska soldater har rapporterats få det levererat via kurir till skyttegravarna haha. För några år sedan var det 99% chans att de sa a-pvp men det var aldrig den som de utgav - men det fattar väl ej folk, säljer man irl säger man bara pv så är det samma för dem...

Anyway sorry that I got off topic! Ska bli spännande ett testa deras NEP i veckan åtminstone
FX ligger i spaninen.
Oftast på gatan så säger folk PV till alla pv-analoger, oavsett om det är typ 100 generationer bort Jag e oxå lite nyfiken på NEP faktiskt. Provade aldrig det.
Citera
2024-07-23, 14:03
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
FX ligger i spaninen.
Oftast på gatan så säger folk PV till alla pv-analoger, oavsett om det är typ 100 generationer bort Jag e oxå lite nyfiken på NEP faktiskt. Provade aldrig det.

Aha kanske ska testa men inte mycket produkt info men visst har dem en av de bättre kemisterna va?
Haha jag vet vad jag än säljer vidare sägeer jag bara pv för annars tror dem det är nå helt annat

Får se om o när jag testat så skriver jag här om kvalitet !
Citera
2024-10-17, 22:37
Medlem
Citat:
Tycker om hazards NEP mycket alltså, tycker inte det finns direkt bättre grejer på rc fronten just nu, lite svårrökt men riktigt bra IV måste jag säga!
Vilken shop är detta? hittar ingen med det namnet
Citera
2025-02-13, 22:00
Medlem
Någon som är intresserad av NEP-kristaller? Kommer eventuellt finnas i vårt avlånga land inom kort.
Citera
2025-02-14, 00:35
Medlem
Citat:
Vad för äkta PvP ? A-pvp tex blev bannat redan 2017-2018 i Kina , så får folk tag i det nu äre nån analog lr bara skit snack
Senast redigerad av Bobthebear 2025-02-14 kl. 00:38.
Citera
2025-02-14, 00:36
Medlem
Citat:

Och var fick han a-pvp , den har vart bannad för tillverkning borta i Kina sen 2017-2018
Senast redigerad av Bobthebear 2025-02-14 kl. 00:39.
Citera
2025-02-14, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamikazeee
Någon som är intresserad av NEP-kristaller? Kommer eventuellt finnas i vårt avlånga land inom kort.
Ja det är ju en trevlig substans
Citera
2025-02-14, 02:57
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Vad för äkta PvP ? A-pvp tex blev bannat redan 2017-2018 i Kina , så får folk tag i det nu äre nån analog lr bara skit snack
Haha nope, det var äkta. Grabbarna bakom bbgate syntetiserade a-PVP hela tiden o sålde genom en polsk hemsida. Men nu är denna sida hackad eller så har dom kört exitscam tyvärr.

Det är inte den svåraste substansen att tillverka. Och har du pengar så kan du använda mer sofistikerade metoder för att bromera ketonen än att använda rent Brom.
Valerofenon går att köpa från indien/kina väldigt enkelt. Vill du tillverka Valerofenon själv så finns även acylklorider att köpa från indien/kina
Senast redigerad av Jaggermeister 2025-02-14 kl. 03:00.
Citera
2025-02-14, 12:30
Medlem
Citat:
Haha nope, det var äkta. Grabbarna bakom bbgate syntetiserade a-PVP hela tiden o sålde genom en polsk hemsida. Men nu är denna sida hackad eller så har dom kört exitscam tyvärr.

Det är inte den svåraste substansen att tillverka. Och har du pengar så kan du använda mer sofistikerade metoder för att bromera ketonen än att använda rent Brom.
Valerofenon går att köpa från indien/kina väldigt enkelt. Vill du tillverka Valerofenon själv så finns även acylklorider att köpa från indien/kina

Jag litar då inte på vad någon säger om substanser, förekommer scams helatiden även i vanliga drog industrin och RC. Fins video om a-pvp där en av försäljarna tom medger att dom byte ut a-pvp mot a-php eftet Kina bannen. Varför letade han då inte upp dessa bbgate du talar om då
Senast redigerad av Bobthebear 2025-02-14 kl. 12:33.
Citera
2025-02-15, 15:11
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Jag litar då inte på vad någon säger om substanser, förekommer scams helatiden även i vanliga drog industrin och RC. Fins video om a-pvp där en av försäljarna tom medger att dom byte ut a-pvp mot a-php eftet Kina bannen. Varför letade han då inte upp dessa bbgate du talar om då
hur fan ska jag veta varför han inte letade upp bbgate? lol. Det ä'r skitsamma egentligen, du får tro vad du vill liksom. Men det var äkta. Gjorde ingen HPLC eller GCMS labb-analys, men TLC analys, smältpunkt, utseende och smak stämde överens med PvP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in