2025-02-15, 18:47
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamikazeee
Någon som är intresserad av NEP-kristaller? Kommer eventuellt finnas i vårt avlånga land inom kort.
Vart kommer det finnas då?
Citera
2025-03-17, 15:13
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxboostad
Vilken shop är detta? hittar ingen med det namnet

Finns ej längre var en sv shop några år bak, körde nog ett tiotal år innan de fick panik lägga ned o dra typ
Citera
2025-04-23, 18:05
Medlem
Slussenyaos avatar
Hittade denna igen, men den heter Pentedrone (fake) etylPentedrone

Etyl brukar mena starkare och vad jag fått till mej stämmer det! Är det någon mer som testat? NEP är svårslaget. Älskade denna och hexedrone fy fan va huvudet gungade efter 100-200 mg rätt ut i omloppet
Citera
2025-04-24, 22:55
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Hittade denna igen, men den heter Pentedrone (fake) etylPentedrone

Etyl brukar mena starkare och vad jag fått till mej stämmer det! Är det någon mer som testat? NEP är svårslaget. Älskade denna och hexedrone fy fan va huvudet gungade efter 100-200 mg rätt ut i omloppet

Jag gillade inte effekten av Pentedron lika mycket som NEP, var dessutom mycket kortare och kunde lätt bli för mycket, men är väl bara köpa och testa om du har tillgång till Pent? Så märker du, personligen skulle jag lagt mina cash på NEP eller någon pv dock, kör.
Citera
2025-05-31, 18:39
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jag gillade inte effekten av Pentedron lika mycket som NEP, var dessutom mycket kortare och kunde lätt bli för mycket, men är väl bara köpa och testa om du har tillgång till Pent? Så märker du, personligen skulle jag lagt mina cash på NEP eller någon pv dock, kör.
FÖrsta gången jag provade NEP nu idag, rökte ungefär 30mg. Fick en väldigt mild PV känsla med dopaminerg o adrenerg verkan.

Men nu ca 1½h så känner jag moderat serotonerg effekt... Tankespridd, tunga ögonlock, kåt såfort jag ser en tjej typ

Jag hatar serotonerg effekt. Vafan... Enligt studier på zebrafisk o möss så var det en SNDRI men affiniteten på SERT (Serotonin) var nästan försumbar... Men fan... De känns fan inte försumbart!

Hahah vafan... Är det såhär NEP är?
Citera
2025-06-01, 03:31
Avstängd
NoHoeHanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
FÖrsta gången jag provade NEP nu idag, rökte ungefär 30mg. Fick en väldigt mild PV känsla med dopaminerg o adrenerg verkan.

Men nu ca 1½h så känner jag moderat serotonerg effekt... Tankespridd, tunga ögonlock, kåt såfort jag ser en tjej typ

Jag hatar serotonerg effekt. Vafan... Enligt studier på zebrafisk o möss så var det en SNDRI men affiniteten på SERT (Serotonin) var nästan försumbar... Men fan... De känns fan inte försumbart!

Tror ration är ca 1.3:1:70 Noradropamin:Serotonin
Där högre siffra betyder svagare.
Binder Mindre till noradrenalin än dopamine, men absolut minst är serotonin (alltså bindning till resp reuptake )

Potensen är vetenskapligt cirka 5.4 mindre än a-pvp till noradrenalin och dopamin
Citera
2025-06-02, 15:21
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHoeHank
Tror ration är ca 1.3:1:70 Noradropamin:Serotonin
Där högre siffra betyder svagare.
Binder Mindre till noradrenalin än dopamine, men absolut minst är serotonin (alltså bindning till resp reuptake )

Potensen är vetenskapligt cirka 5.4 mindre än a-pvp till noradrenalin och dopamin
Haha, det var dock gabapentinen som orsakade dom skumma effekterna som jag trodde härstammade från NEP. Jag har aldrig fått en psykoaktiv effekt från Gabapentin förut, så det var därför.

Nu när jag röker NEP i låga doser så känner jag inget serotonerg effekt öht. Man ganska tråkig substans i övrigt tycker jag, iallafall när man bhvr köra låga doser för att undkomma det jag hatar
Citera
2025-06-03, 19:47
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister

Hoppas det smakade.

har väll konsumerat 5g av NEP nu och testat nasalt, IV och idag rökning i oilburner och IV är överlägset när man kör 150-200mg och skulle lätt testa mig upp emot 300-400mg men det får bli en annan gång. Ett sjukt jävla kåtslag när kolven slår i botten och en ganska så kraftig rusch som liknar fint amfetamin plus något mer. Nasalt höll det längst och skulle väll säga att jag mår bäst på nasalt men så satans tråkigt att inte få en redig rusch, men funkar definitivt. Rökning funkar men går åt väldigt snabbt och mitt g jag hämtade för typ 6 timmar sedan är det kanske en 0.3-0.4 av kvar men bjöd en polare på en ryckare samt bjöd på många bloss i pipan och gav en 0.2 till en också.

Men helt klart en kemikalie som bör injiceras om man redan öppnat den dörren annars håll er borta.

Att lägga till är att jag käkat en xanor stav (2mg) idag dock innan jag började röka så det tog nog bort en del av det. Sparar min sista stav till natten.
Senast redigerad av Nkpgisit 2025-06-03 kl. 19:50.
Citera
2025-06-06, 12:58
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Hoppas det smakade.

har väll konsumerat 5g av NEP nu och testat nasalt, IV och idag rökning i oilburner och IV är överlägset när man kör 150-200mg och skulle lätt testa mig upp emot 300-400mg men det får bli en annan gång. Ett sjukt jävla kåtslag när kolven slår i botten och en ganska så kraftig rusch som liknar fint amfetamin plus något mer. Nasalt höll det längst och skulle väll säga att jag mår bäst på nasalt men så satans tråkigt att inte få en redig rusch, men funkar definitivt. Rökning funkar men går åt väldigt snabbt och mitt g jag hämtade för typ 6 timmar sedan är det kanske en 0.3-0.4 av kvar men bjöd en polare på en ryckare samt bjöd på många bloss i pipan och gav en 0.2 till en också.

Men helt klart en kemikalie som bör injiceras om man redan öppnat den dörren annars håll er borta.

Att lägga till är att jag käkat en xanor stav (2mg) idag dock innan jag började röka så det tog nog bort en del av det. Sparar min sista stav till natten.

Kan göra tillägg där jag med, NEP röker jag alltid och som med de flesta andra som fanns inrikes förr på den goda tiden så är lugnande ett måste för att kunna uppskatta ruset. Annars blir jag bara spänd, hjärtklappning, hoppar till av varje ljud, kan inte fokusera and so on. Benzo eller liknande gör att jag oftast hamnar framför ett tv-spel o sedan märker att 2dygn saknas haha.

Synd att inrikes aldrig kommer kunna få dessa nivåer igen, det lär väl snarare vara så att inrikes marknaden är borta snart, legala iaf.
Gillar den produkt kemii har nu, men det är liksom inte samma potents o pang i hela kroppen när du drar första blossen…Sen är ju NEP billigare också, iof när jag sålde den utrikes var Sverige dyrare på den med, så det är ju inget ovanligt.

Se nu har jag rökt mina kristaller och jag vet knappt vad jag skriver längre, så better stop
!

To Narnia

Ett litet tillägg dock; Jag minns att NEP var en av de mest varierande substanserna när det kom till batcher och sen kom väl den i samband med a-pihp så är nog mycket därför den aldrig slog igenom ordentligt, jag körde mest som backup för pihp.
Senast redigerad av Phobiazi 2025-06-06 kl. 13:01.
Citera
2025-06-13, 18:13
Medlem
Jaggermeisters avatar
Jag har börjat älska NEP alltså, inkl smaken.
Första 2 dagarna hatade jag det. Nu älskar jag det, haha. Men hade man haft PVP/PHP/PiHP så hade jag såklart föredragit det.

För ni som röker inne, så kan jag verkligen rekommendera produkten som heter "Smokebuddy". Finns på smoketower. Du tar blosset från pipan o andas ut röken in i smokebuddy'n. Kommer knappt ut nå rök o lukten neutraliseras TOTALT. Aktivt kol FTW
Citera
2025-07-31, 02:00
Medlem
Nkpgisits avatar
Nyss laddat 200mg NEP i ml vatten och satt på en grå nål ä, Vännen har sammma dos i sin panna.

har under dagaen druckit 3 7.0or cider, ätit en ikto och en xanor. Tagit två fixar heroin så är ganska seg nu men det ska jag ändra på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in