Citat:
Ursprungligen postat av
Nkpgisit
Hoppas det smakade.
har väll konsumerat 5g av NEP nu och testat nasalt, IV och idag rökning i oilburner och IV är överlägset när man kör 150-200mg och skulle lätt testa mig upp emot 300-400mg men det får bli en annan gång. Ett sjukt jävla kåtslag när kolven slår i botten och en ganska så kraftig rusch som liknar fint amfetamin plus något mer. Nasalt höll det längst och skulle väll säga att jag mår bäst på nasalt men så satans tråkigt att inte få en redig rusch, men funkar definitivt. Rökning funkar men går åt väldigt snabbt och mitt g jag hämtade för typ 6 timmar sedan är det kanske en 0.3-0.4 av kvar men bjöd en polare på en ryckare samt bjöd på många bloss i pipan och gav en 0.2 till en också.
Men helt klart en kemikalie som bör injiceras om man redan öppnat den dörren annars håll er borta.
Att lägga till är att jag käkat en xanor stav (2mg) idag dock innan jag började röka så det tog nog bort en del av det. Sparar min sista stav till natten.
Kan göra tillägg där jag med, NEP röker jag alltid och som med de flesta andra som fanns inrikes förr på den goda tiden så är lugnande ett måste för att kunna uppskatta ruset. Annars blir jag bara spänd, hjärtklappning, hoppar till av varje ljud, kan inte fokusera and so on. Benzo eller liknande gör att jag oftast hamnar framför ett tv-spel o sedan märker att 2dygn saknas haha.
Synd att inrikes aldrig kommer kunna få dessa nivåer igen, det lär väl snarare vara så att inrikes marknaden är borta snart, legala iaf.
Gillar den produkt kemii har nu, men det är liksom inte samma potents o pang i hela kroppen när du drar första blossen…Sen är ju NEP billigare också, iof när jag sålde den utrikes var Sverige dyrare på den med, så det är ju inget ovanligt.
Se nu har jag rökt mina kristaller och jag vet knappt vad jag skriver längre, så better stop
!
To Narnia
Ett litet tillägg dock; Jag minns att NEP var en av de mest varierande substanserna när det kom till batcher och sen kom väl den i samband med a-pihp så är nog mycket därför den aldrig slog igenom ordentligt, jag körde mest som backup för pihp.