2014-09-29, 21:58
Medlem
Har enligt instruktioner frn min bank laddat ner applikationerna swish och bank id till min mobil och ven ftt bekrftat frn min bank att mitt bank id r fullt funktionellt och giltigt. Trots detta s funkar det inte nr jag ska gra en verfring till en bekant. Nr jag vl fyllt i uppgifterna angende verfringen och bekrftar det kommer en textruta p mobilen upp dr det str att det r ett tekniskt fel och att jag br frska lite senare. Har nu i flera timmar frskt att f igenom verfringen och ven testat att fra ver till andra kontakter men det har varit utan resultat vid alla frsk. Ngon som knner igen sig och skulle kunna tipsa mig om tgrd fr detta?
Citera
2014-09-29, 23:25
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
verstiger beloppet den summa som r satt som maxbelopp per vecka? Det ndrar du under instllningarna fr Swish inloggad i internetbanken.
Citera
2014-09-29, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hfuhruhurr
verstiger beloppet den summa som r satt som maxbelopp per vecka? Det ndrar du under instllningarna fr Swish inloggad i internetbanken.

Nope, ska fra ver en mycket lgre summa n det maxbelopp jag har fr varje tillflle/vecka.
Citera
2014-09-30, 00:26
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Och mottagaren har ocks Swish? I alla fall fr att kunna ta emot.

Testa ngon annan bekant med 1 krona eller s bara fr att se om det funkar. Om inte heller det gr s kontakta bankens support och be dem kolla p det.
Citera
2014-09-30, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hfuhruhurr
Och mottagaren har ocks Swish? I alla fall fr att kunna ta emot.

Testa ngon annan bekant med 1 krona eller s bara fr att se om det funkar. Om inte heller det gr s kontakta bankens support och be dem kolla p det.

Ja precis, testat detta och skiten funkar inte, blir s jvla trtt... Tack fr dina svar nd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in