2014-09-29, 21:58
Medlem
Har enligt instruktioner från min bank laddat ner applikationerna swish och bank id till min mobil och även fått bekräftat från min bank att mitt bank id är fullt funktionellt och giltigt. Trots detta så funkar det inte när jag ska göra en överföring till en bekant. När jag väl fyllt i uppgifterna angående överföringen och bekräftar det kommer en textruta på mobilen upp där det står att det är ett tekniskt fel och att jag bör försöka lite senare. Har nu i flera timmar försökt att få igenom överföringen och även testat att föra över till andra kontakter men det har varit utan resultat vid alla försök. Någon som känner igen sig och skulle kunna tipsa mig om åtgärd för detta?
Citera
2014-09-29, 23:25
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Överstiger beloppet den summa som är satt som maxbelopp per vecka? Det ändrar du under inställningarna för Swish inloggad i internetbanken.
Citera
2014-09-29, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hfuhruhurr
Överstiger beloppet den summa som är satt som maxbelopp per vecka? Det ändrar du under inställningarna för Swish inloggad i internetbanken.

Nope, ska föra över en mycket lägre summa än det maxbelopp jag har för varje tillfälle/vecka.
Citera
2014-09-30, 00:26
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Och mottagaren har också Swish? I alla fall för att kunna ta emot.

Testa någon annan bekant med 1 krona eller så bara för att se om det funkar. Om inte heller det går så kontakta bankens support och be dem kolla på det.
Citera
2014-09-30, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hfuhruhurr
Och mottagaren har också Swish? I alla fall för att kunna ta emot.

Testa någon annan bekant med 1 krona eller så bara för att se om det funkar. Om inte heller det går så kontakta bankens support och be dem kolla på det.

Ja precis, testat detta och skiten funkar inte, blir så jävla trött... Tack för dina svar ändå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in