• 3
  • 4
2005-09-13, 22:22
Medlem
Obersturmfuhrers avatar
Som namnet säger: kalium, järn, kol och kväve.
2005-09-14, 20:55
Medlem
hmm

känns rätt kallt nu när han inte varit inne på ett bra tag, men ändå är tråden igång med nya frågor : / aja
2005-09-14, 21:14
Medlem
Obersturmfuhrers avatar
Jag tycker alla borde samverka för att få tag på hans IP-nummer, spåra det och sedan ringa upp honom för att få reda på hur det ligger till!
2008-11-11, 08:08
Medlem
lily-marilyns avatar
Har jag fattat det här rätt. Killen krossade två paket med bittermandlar och lät det ligga ett tag i vattnet så det lösts upp och sen dricka det och dö. Går det överhuvtaget. Låter ganska otroligt. Ja om det nu funkar vet man ju hur man ska ta dö på någon eller är jag helt ute och cyklar.
2008-11-24, 00:45
Bannlyst
har nu rivit ca 150gram av bittermandlar till ett fint "pulver" och balndat med vatten men nu till min fråga vilket är det man ska ha kvar den vätska som jag filtrerar eller bara geggan som blir kvar 0ch ska man låta vattnet dunska bort mycket tacksam för info om detta
2008-11-24, 01:12
Medlem
Gunpowderfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante.i
har nu rivit ca 150gram av bittermandlar till ett fint "pulver" och balndat med vatten men nu till min fråga vilket är det man ska ha kvar den vätska som jag filtrerar eller bara geggan som blir kvar 0ch ska man låta vattnet dunska bort mycket tacksam för info om detta

Jaa du, där har du något att fundera över.
Tänk på vad du igentligen gör, så borde det vara rätt uppenbart.

Om man nu vill begå självmord, vad för fel med vanlig 9mm genom huvudet?
2008-11-24, 01:34
Bannlyst
tja 9 mm i huvudet är för simpelt om man nu skulle ta livet av sig, äger redan vapen så.
vill ha det i bokhyllan.
så om jag fattat rätt så är det geggan som ska kastas bor och resten ska behållas, men ska jag avdusnat vattnet
2008-11-24, 18:19
Medlem
Gunpowderfreaks avatar
Det beror på om du vill ha extraktet i lösning eller i pulver/kristallform.
2008-11-24, 19:22
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Med tanke på vad som påstås innehas i en annan tråd så undrar jag allvarligt över nyttan med att gräva upp denna självdöda skittråd från 2005?

Låser alltså denna meningslösa skedmatartråd.

/Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in