2005-09-09, 00:20
Bannlyst
Ajja lyckas han ta sitt liv och verkligen vill det så vad ska vi grubbla över. Grabben har ju lyckats med det han vill. Han känner inget, hör inget, inga känslor kvar, inga fler bekymmer.... Vi ska alla ändå bara dö och vi kommer ändå ha hunnit utrota oss själva innom närmsta årtusenden.

Men iaf. Lev för fan.. Ha skojj.. Dra ut o gör det du vill.. Sup, knarka, slåss, knulla.... Vafan du nu gillar... Livet e till för att levas fullt ut
2005-09-09, 00:47
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obersturmfuhrer
Varför inte bara köpa bittermandelolja? Någon matsked är ju dödligt. Stog på www.shenet.se eller vart jag läste om det.
Exactly my point. Bara att köpa bittermandelolja istället för att krångla till det.

Citat:
Ursprungligen postat av [Pinkey
]Men vad i helvete! Är det ingen som ifrågasätter moralen i detta. En person startar en tråd och säger i klarspråk "Hej jag vill ta livet av mig, hur gör jag?" OCH NI HJÄLPER HONOM! Om personen nu faktiskt är allvarlig och vill ta livet av sig och ni hjälper honom, känns det då bra att veta att han tar livet av sig med hjälp av er? Det här är precis lika illa som att sälja ett hagelgevär till killen. Sen är jag smått förvånad över att det ända moderatorn gör är att flytta tråden till Kemi & Pyroteknik. SwedishElk sök hjälp, snacka med någon.

Vill han verkligen ta lifvet af sig så gör han det ändå, med eller utan vår hjälp. Hellre att han tar lifvet af sig på det här sättet än att han hoppar från en bro eller skjuter skallen af sig. Inte så trefvligt för den som hittar honom då.

Så köp bittermandelolja och ta mod till dig och botten upp!
2005-09-09, 00:54
Bannlyst
Håller med Hyland.
2005-09-09, 14:07
Medlem
Pyromaniac_s avatar
Skalla man vara petig, är självmord faktiskt ett brott. Och hursom helst för man inte bryta mot någon svensk lag i detta forum, som i detta fallet medhjälp. Tråden borde ju ha låsts för länge sedan...
2005-09-09, 14:15
Bannlyst
Han kanske bor i ett land där det är lagligt
2005-09-09, 14:31
Medlem
Obersturmfuhrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyromaniac_
Skalla man vara petig, är självmord faktiskt ett brott. Och hursom helst för man inte bryta mot någon svensk lag i detta forum, som i detta fallet medhjälp. Tråden borde ju ha låsts för länge sedan...
Har för mig att det var ett brott fram till borjan av 1900-talet.
2005-09-13, 15:18
Medlem
Jean-Luc Pickards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishElk
Fast det är ju just det som är problemet, att käka dom skulle ta en lång tid för kroppen att bryta ner amygdalinet till HCN. Ett koncentrat av HCN leder till en väldigt snabb död, går på ett par sekunder. Frågan är om det är alkohollösligt eller vattenlösligt? Att testa sig fram är ju som sagt var ingen möjlighet.

Kan man inte tillverka HCN genom att reagera Kaliumferrocyanid (Rött blodlutsalt kallas det för på ex. apoteket) med en syra?
2005-09-13, 16:29
Medlem
Obersturmfuhrers avatar
Eller så smälter man det och får KCN och reagerar det med syra.
2005-09-13, 19:04
Medlem
Nu är det 5 dagar sen han var sist inne på sitt flashback konto.
(Senaste aktivitet: 2005-09-08 15:26)

Hmmm?
2005-09-13, 20:15
Medlem
Obersturmfuhrers avatar
Aja, life goes on.
2005-09-13, 20:43
Medlem
...eller kanske inte? :P
2005-09-13, 21:15
Medlem
pihops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jean-Luc Pickard
Kan man inte tillverka HCN genom att reagera Kaliumferrocyanid (Rött blodlutsalt kallas det för på ex. apoteket) med en syra?

Vad består detta salt av?
Är intresserad då jag skulle vilja ha nåt gram KCN i ett provrör bara för att.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in