Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-09-08, 10:38
  #1
Medlem
8222s avatar
Ja, vart köper man en sån? Vanliga klädesbutik? Underklädesbutiker? Nån annan stans? Tänkte höra mig för här först innan jag ger mig ut på jakt.

Märk väl att jag är kille, så det är inte helt självklart för mig
Citera
2005-09-08, 10:48
  #2
Avstängd
-Uriel-s avatar
Vet faktiskt inte men dom är ju ett måste att ha. Inte så kul att bygeln fastnar i maskinen. Det blir dyrt har jag fått erfara.
Citera
2005-09-08, 10:51
  #3
Medlem
ulvenas avatar
Sist jag handlade sådana gjorde jag det på Kapp-Ahl.
Finns säkert i andra vanliga klädbutiker också.
Citera
2005-09-08, 10:54
  #4
Medlem
8222s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Uriel-
Vet faktiskt inte men dom är ju ett måste att ha. Inte så kul att bygeln fastnar i maskinen. Det blir dyrt har jag fått erfara.

Ja, tjejen envisas med att tvätta utan, men jag vill fan inte ha mina kläder sönderrivna. Så jag tänkte ta saken i egna händer och införskaffa en snarast. Har ju tvättid i morrn också...
Citera
2005-09-08, 10:56
  #5
Medlem
8222s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvena
Sist jag handlade sådana gjorde jag det på Kapp-Ahl.
Finns säkert i andra vanliga klädbutiker också.

Kanon.
Hur många kan man tänkas behöva? Kan man slänga in alla i en påsa (alla bh:ar är mörka)?
Citera
2005-09-08, 10:56
  #6
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8222
Ja, tjejen envisas med att tvätta utan, men jag vill fan inte ha mina kläder sönderrivna. Så jag tänkte ta saken i egna händer och införskaffa en snarast. Har ju tvättid i morrn också...


Du är en kille som använder BH? Jahapp.
Tvättpåsar finns i alla underklädesaffärer.
Citera
2005-09-08, 11:27
  #7
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8222
Kanon.
Hur många kan man tänkas behöva? Kan man slänga in alla i en påsa (alla bh:ar är mörka)?

Utav erfarenhet så kan jag säga att du bör ha en påse för svart och en för vitt!
Citera
2005-09-08, 12:02
  #8
Medlem
skvimpens avatar
finns i vanliga underklädes affärer, bra till ömtoliga saker också, samt om man vill tvätta typ handukar med vanliga kläder s blir inget annat 'luddigt', se bara till att få en 'finmaskig'!
Citera
2005-09-08, 12:39
  #9
Medlem
mESSIAS!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Du är en kille som använder BH? Jahapp.
Tvättpåsar finns i alla underklädesaffärer.

ok, de där var ju inte jättesmart me tanke på att du har citerat killens inlägg, så du kan ju ine ha missat de. Tycker nog att du ska ta dig fem minuter o läsa igenom hans inlägg igen.
Citera
2005-09-08, 12:41
  #10
Avstängd
-Uriel-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mESSIAS!
ok, de där var ju inte jättesmart me tanke på att du har citerat killens inlägg, så du kan ju ine ha missat de. Tycker nog att du ska ta dig fem minuter o läsa igenom hans inlägg igen.
Ja men hon skrev ju kille som har bh ju
Citera
2005-09-10, 09:08
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorelai
Du är en kille som använder BH? Jahapp.
Tvättpåsar finns i alla underklädesaffärer.

Det är precis vad expediten också kommer att tänka. Förmodligen tillkallar hon sina kollegor också så att de kan stå och fnissa bakom ett hörn...

En klassiker är väl annars att använda ett örngott som knyts igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback