• 6
  • 7
2017-03-23, 11:39
Bannlyst
Eftersom att man hamnar i ett så jäkla skönt och tryggt mindset så brukar jag ta tillfället i akt att försöka lista ut nästa veckas lottorad.
Citera
2017-03-28, 18:50
Medlem
Tänker på allt och inget.
Beror på om man har vardagssex, ett gött och sexigt ligg eller bara runkar ballen.

Vardagssex tänker jag oftast "Detta är nice. Hoppas jag får middag sen..."
När det går riktigt hett till behöver man inte tänka så mycket. Räcker att man är i stunden. Ibland tänker jag isberg och att det är kallt som fan om jag börjar komma och inte vill det.
Drar jag en runk kan fantasin flöda rikligt
Citera
2017-03-29, 18:32
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag är kvinna o när jag onanerar så fantiserar jag nåt snusk om den jag är kåt på - när jag har sex tillsammans med ngn så tänker jag inte under själva sexet för jag är så inne i det just då, helt fokuserad på den andres o min njutning.
Citera
2017-03-30, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jag är kvinna o när jag onanerar så fantiserar jag nåt snusk om den jag är kåt på - när jag har sex tillsammans med ngn så tänker jag inte under själva sexet för jag är så inne i det just då, helt fokuserad på den andres o min njutning.
Just så ja! (är en man)
Citera
2017-03-31, 22:01
Medlem
Brukar tänka på typ Göran persson eller någon annan riktigt avtändande person då jag lider lite av PE.
Citera
2017-04-27, 17:46
Medlem
Tjej/ kvinna

Brukar/ behöver inte ligga o tänka när han o jag knullar.

Jag ser till att ta för mig o njuta till Max och jag ger lika mycket tillbaka så även han kan njuta till Max.

Onanerar aldrig.Att ligga o ta på mig själv skulle jag aldrig göra.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in