Flashback bygger pepparkakshus!
2017-03-20, 14:47
Medlem
När jag har sex med min pojkvän tänker jag på honom, hur sexig han är, hur skönt det är, fokuserar på att få honom att njuta så mycket som möjligt.

När jag onanerar tänker jag återigen på min kille, antingen spelar jag upp något av våra bästa sex i huvet eller så fantiserar jag ihop något i huvet (där han är väldigt dominant, mer än han är i verkligheten)
Citera
2017-03-20, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snipergirl
När jag har sex med min pojkvän tänker jag på honom, hur sexig han är, hur skönt det är, fokuserar på att få honom att njuta så mycket som möjligt.

När jag onanerar tänker jag återigen på min kille, antingen spelar jag upp något av våra bästa sex i huvet eller så fantiserar jag ihop något i huvet (där han är väldigt dominant, mer än han är i verkligheten)

men prata mer med honom och säg att du vill att han skall vara det.. tror inte han har några problem med det... sånt e viktigt att prata om
Citera
2017-03-20, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SOCHATARE
Jag är tjej. När jag onanirar tänker jag ofta på att jag har ett förhållande med en dominant, bestämd man. Han styr mig och gör jag inte som han säger, då straffar han mig. Därför ställer jag ofta upp, även fast jag inte vill.

Jag är hans ägodel och han ligger och är bara intresserad av mig.
Och skulle jag bara våga titta på andra killar eller ens tänka på någon annan, då jävlar vad jag skulle få smisk och sex som gör riktigt ont!

Men han tillfredställer mig för mycket, så att det känns till slut som att jag inte årkar tänka på något annat.
Han kan tom få mig att hata och tröttna på sex, men jag ställer upp ändå- annars blir jag straffad.

Han kräver att jag ska duscha, vara fräsch o tillgänglig för honom 24/7. Ibland rakar han mig och han tvingar mig att gå på gymet och blir kåt av att se mig träna. Så fårt han blir stolt eller glad över något jag har gjort, så överaskar han mig med något...
Jag är hans allt, vill inte ha andra tjejer. Men hans svartsjuka är ju förjävligt..
Ibland har han mycket långt sex, bara för att trötta ut mig och göra mig mät. Det är liksom hans garanti, för att jag ska inte tänka på någon annan, att trötta ut mig med massa orgasmer och penetrering.

Han styr min kropp, så att det känns till slut som att min kropp är hans. Han gör precis vad han vill med mig.
Hånglar, myser, suger på brösten, slickar mig o gör att jag kommer minst 7 gånger och knullar mig i ca två timmar. Jag får inte bestäma, bara ta emot. Han kommer djupt inne i mig... Är inte rädd för att göra mig gravid o längtar faktiskt efter det.

När han är klar, då är jag helt slut... Verkligen helt slut.... Men han kramar om mig och sover...

Vill du ha det så skicka ett PM
Citera
2017-03-20, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skurren83
men prata mer med honom och säg att du vill att han skall vara det.. tror inte han har några problem med det... sånt e viktigt att prata om

Ja, tack! Jag ska göra det, tror inte heller han har något emot det. Ibland känns det som han vill va mer dominant men håller tillbaka lite. Vet inte varför jag inte sagt nåt till honom om det, är bara fjantig. Men ska ta mig i kragen och göra det!
Citera
2017-03-21, 09:39
Bannlyst
varför ska man tänka på något? jag är bara helt i "nuet", blankt i skallen och njuter av här och nu tills jag kommer. ibland så minns jag knappt samlaget eftersom jag var så närvarande.
Citera
2017-03-21, 09:45
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manlymailman
varför ska man tänka på något? jag är bara helt i "nuet", blankt i skallen och njuter av här och nu tills jag kommer. ibland så minns jag knappt samlaget eftersom jag var så närvarande.

Jag fungerar också så.
Citera
2017-03-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manlymailman

Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Jag fungerar också så.

Samma här!! har svårt att minnas att jag tänker på nåt speciellt och då är jag ändå kille. Har du bra och underbar sex tänker du inte,knappt på den du har sex med...
Kan iof minnas att jag tänkt på nån annan när jag haft riktigt dålig sex.
Citera
2017-03-21, 22:06
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failuretoexist
Samma här!! har svårt att minnas att jag tänker på nåt speciellt och då är jag ändå kille. Har du bra och underbar sex tänker du inte,knappt på den du har sex med...
Kan iof minnas att jag tänkt på nån annan när jag haft riktigt dålig sex.

Har inte låtsats att personen är en annan under dåligt sex, men använt vissa fantasier samtidigt. Men har bara haft dåligt sex i slutet av långa relationer.
Citera
2017-03-21, 22:10
Medlem
Citat:
Har inte låtsats att personen är en annan under dåligt sex, men använt vissa fantasier samtidigt. Men har bara haft dåligt sex i slutet av långa relationer.

En och annan one night stand har inte varit helt lyckade genom åren, så där har det blivit ångest och tankar på andra.
Sen finns det ju en massa fantasier man vill utföra, men då måste man prata med motparten.

Jag har faktiskt sällan haft dåligt sex i slutet av långa relationer, kan kännas konstigt för jag vet att det är vanligt.
Citera
2017-03-21, 22:25
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failuretoexist
En och annan one night stand har inte varit helt lyckade genom åren, så där har det blivit ångest och tankar på andra.
Sen finns det ju en massa fantasier man vill utföra, men då måste man prata med motparten.

Jag har faktiskt sällan haft dåligt sex i slutet av långa relationer, kan kännas konstigt för jag vet att det är vanligt.

Alla fantasier kanske inte passar ihop, även om man är öppen och berättar.
Den andre har ju inte alltid exakt samma läggning. Kan ändå fungera, men i längden kan det bli lite jobbigt. Särskilt om den andre parten blir ledsen/ känner sig otillräcklig. Och bråk på det. Nä, inte bra för sexlusten.
Citera
2017-03-21, 22:30
Medlem
Citat:
Alla fantasier kanske inte passar ihop, även om man är öppen och berättar.
Den andre har ju inte alltid exakt samma läggning. Kan ändå fungera, men i längden kan det bli lite jobbigt. Särskilt om den andre parten blir ledsen/ känner sig otillräcklig. Och bråk på det. Nä, inte bra för sexlusten.

Så sant så!
Jag fantiserade (inte just när vi hade sex men lite då och då) om att få binda en tjej, så jag frågade helt enkelt (mitt dåvarande kk) och hon tände som fn på det.
Det var lite roligt att det klaffade. Rätt ovanligt faktiskt.
Citera
2017-03-23, 11:06
Medlem
Jag går helt in i mig själv och bara njuter. Glömmer bort tid och rum, som en meditation helt enkelt. Sex är meditation.
Jag är där och då, inga tankar, ingen stress, bara fullkomligt avslappnad och 110% fokuserad på ren njutning och min partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in