• 1
  • 2
2014-09-26, 09:12
Medlem
Madtruffles avatar
1. är du tjej/kille/intergender? 2. vad tänker du på vid sex/onani? ex. att DU har sex med ngn/att du tittar på andra som har sex/en persons kropp, din partner osv.
Citera
2014-09-26, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madtruffle
1. är du tjej/kille/intergender? 2. vad tänker du på vid sex/onani? ex. att DU har sex med ngn/att du tittar på andra som har sex/en persons kropp, din partner osv.

Jag är tjej. När jag onanirar tänker jag ofta på att jag har ett förhållande med en dominant, bestämd man. Han styr mig och gör jag inte som han säger, då straffar han mig. Därför ställer jag ofta upp, även fast jag inte vill.

Jag är hans ägodel och han ligger och är bara intresserad av mig.
Och skulle jag bara våga titta på andra killar eller ens tänka på någon annan, då jävlar vad jag skulle få smisk och sex som gör riktigt ont!

Men han tillfredställer mig för mycket, så att det känns till slut som att jag inte årkar tänka på något annat.
Han kan tom få mig att hata och tröttna på sex, men jag ställer upp ändå- annars blir jag straffad.

Han kräver att jag ska duscha, vara fräsch o tillgänglig för honom 24/7. Ibland rakar han mig och han tvingar mig att gå på gymet och blir kåt av att se mig träna. Så fårt han blir stolt eller glad över något jag har gjort, så överaskar han mig med något...
Jag är hans allt, vill inte ha andra tjejer. Men hans svartsjuka är ju förjävligt..
Ibland har han mycket långt sex, bara för att trötta ut mig och göra mig mät. Det är liksom hans garanti, för att jag ska inte tänka på någon annan, att trötta ut mig med massa orgasmer och penetrering.

Han styr min kropp, så att det känns till slut som att min kropp är hans. Han gör precis vad han vill med mig.
Hånglar, myser, suger på brösten, slickar mig o gör att jag kommer minst 7 gånger och knullar mig i ca två timmar. Jag får inte bestäma, bara ta emot. Han kommer djupt inne i mig... Är inte rädd för att göra mig gravid o längtar faktiskt efter det.

När han är klar, då är jag helt slut... Verkligen helt slut.... Men han kramar om mig och sover...
Senast redigerad av SOCHATARE 2014-09-26 kl. 09:57.
Citera
2014-09-26, 09:46
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SOCHATARE
Jag är tjej. När jag onanirar tänker jag ofta på att jag har ett förhållande med en dominant, bestämd man. Han styr mig och gör jag inte som han säger, då straffar han mig. Därför ställer jag ofta upp, även fast jag inte vill.

Jag är hans ägodel och han ligger och är bara intresserad av mig.
Och skulle jag bara våga titta på andra killar eller ens tänka på någon annan, då jävlar vad jag skulle få smisk och sex som gör riktigt ont!

Men han tillfredställer mig för mycket, så att det känns till slut som att jag inte årkar tänka på något annat.
Han kan tom få mig att hata och tröttna på sex, men jag ställer upp ändå- annars blir jag straffad.

Han kräver att jag ska duscha, vara fräsch o tillgänglig för honom 24/7. Ibland rakar han mig och han tvingar mig att gå på gymet och blir kåt av att se mig träna. Så fårt han blir stolt eller glad över något jag har gjort, så överaskar han mig med något...
Jag är hans allt, vill inte ha andra tjejer. Men hans svartsjuka är ju förjävligt..
Ibland har han mycket långt sex, bara för att trötta ut mig och göra mät. Det är liksom hans garanti, för att jag ska inte tänka på någon annan, att trötta ut mig med massa orgasmer och penetrering.

Han styr mig min kropp, så att det känns till slut som att min kropp är hans. Han gör precis vad han vill med mig.
Hånglar, myser, suger på brösten, slickar mig o gör att jag kommer minst 7 gånger och knullar mig i ca två timmar. Jag får inte bestäma, bara ta emot. Han kommer djupt inne i mig... Är inte rädd för att göra mig gravid o längtar faktiskt efter det.

När han är klar, då är jag helt slut... Verkligen helt slut.... Men han kramar om mig och sover...

Läst om Mr Grey märker jag...
Citera
2014-09-26, 09:47
Medlem
meramans avatar
Citat:

När jag har sex så koncentrerar jag mig på det jag gör och ser till att den jag har sex med blir tillfredsställd i stället för att tänka på massa annat. Borde fler göra...
Citera
2014-09-26, 09:48
Medlem
Aghartas avatar
Jag tänker oftast på min flickvän eller hennes syster.
Citera
2014-09-26, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Läst om Mr Grey märker jag...

Vad då mr grey?
Citera
2014-09-26, 10:03
Medlem
Citat:

Just när jag har sex med en kille, tänker jag inte så mycket och fokuserar mig på hur det känns. Jag försöker göra det skönt för honom på alla sätt och förvänta mig detsamma.
Citera
2014-09-26, 10:12
Medlem
Galvestonens avatar
Jag tänker på massmord, krig och koncentrationsläger.
Citera
2014-09-26, 10:13
Bannlyst
Jag tänker på vad frugan ska laga till för god mat efteråt
Citera
2014-09-26, 10:16
Medlem
BernardLoutres avatar
Jag brukar tänka på kaniner.
Citera
2014-09-26, 10:20
Medlem
Jag tänker på personen jag har sex med, duh.

Har jag sex med mig själv så tänker jag att jag är tjejen i porrfilmen jag tittar på. Sen kan jag ibland försöka tänka att min hand inte är min utan någon annans för att försöka få mer känsla, skitjobbigt för det är ju knappast troligt att man inte känner vad man själv gör.
Citera
2014-09-26, 10:38
Medlem
Jag är tjej. När jag onanerar tänker jag bara på personen/ mannen som jag har lust på för tillfället. Inget speciellt. Ansiktet eller helkropp, helst naken om jag sett den så. Att jag delar min njutning med honom fast i tanken. Oftast inget mer sexuellt. Här räcker en alldaglig tanke.

Vid sex tänker jag alltid att han tar mig hårdare. Vaniljsex får mig väldigt lätt disträ och det måste komma nya njutningar med jämna mellanrum. Blir bortdomnad efter samma smekning tre gånger i rad.

Tröttnar på samma smekning eller kyssar och tänder på variationen. Variationen är nog nyckeln här. Så att jag inte hinner tänka på annat. Sätter jag inte igång mina egna tankar slutar det med, rätt fort (och ofta), att jag tänker på vad som hänt under dagen eller saker jag ska/bör göra, (disken, matlagning, telefonsamtal, möten et c.)

Jag är inte inne på bdsm, kanske att bli bunden emellanåt kan trigga. Men då helst med händerna ovanför huvudet och inte på ryggen. Om inte killen verkligen vet vad han håller på med och har minst fem meter rep.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in